Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Social media to ściema

04-02-2015, 19:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik ksiazki-wroclaw
numer aukcji: 4965597648
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 1   
Koniec: 04-02-2015 18:56:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
Forma: tekst jednolity
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ksiazki-wroclaw - Księgarnia internetowa

ZANIM ZALICYTUJESZ ZAJRZYJ NA STRONĘ O MNIE

WAHASZ SIĘ? ZOBACZ KOMENTARZE


OPIS KSIĄŻKI
KONTAKT
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby?

A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu.

Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.

B.J. Mendelson pisał dla „The Huffington Post”, „Forbesa”, O Music Award w MTV i CNN. Cytowano go w czasopismach „Newsweek”, „The New York Times”, „Los Angeles Times”, „Psychology Today” i „SmartMoney”. Był dyrektorem ds. nowych mediów w programie telewizji ABC i prowadził dział poświęcony przetrwaniu na studiach w CBS College Sports.

TEL.:

730 [zasłonięte] 130

Formularz kontaktowy

DANE FIRMY

JULIAN SŁABUSZEWSKI FIRMA HANDLOWA
ul.Warciańska 32,
54-128 Wrocław
NIP 894[zasłonięte]186-17
REGON 021[zasłonięte]145

numer konta bankowego:

96 1950 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0010628 [zasłonięte] 340402

WYSYŁKA

Wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera oraz poprzez Paczkomaty.

Wyszczególnione koszty znajdziesz w informacji o wysyłce w opisie aukcji.

Darmowa wysyłka powyżej 177 zł.