Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SOCIAL MEDIA METRICS Jim Sterne

22-05-2014, 2:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 112.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174482705
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 22-05-2014 02:45:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88606, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52021, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05837, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46308, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18194, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88606, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52021, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05837, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46308, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18194

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Social Media Metrics: How to Measure and Optimize Your Marketing Investment (New Rules Social Media Series)

SOCIAL MEDIA METRICS Jim Sterne

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: David Meerman Scott, Jim Sterne
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 16 April 2010
Dimensions: 16.3 x 2.4 x 23.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 272
Condition: NEW
Product_ID: A47A5DC789

 

 

The only guide devoted exclusively to social media metrics Whether you are selling online, through a direct sales force, or via distribution channels, what customers are saying about you online is now more important than your advertising. Social media is no longer a curiosity on the horizon but a significant part of your marketing mix. While other books explain why social media is critical and how to go about participating, Social Media Metrics focuses on measuring the success of your social media marketing efforts. Success metrics in business are based on business goals where fame does not always equate to fortune. Read this book to determine: Why striving for more Twitter followers or Facebook friends than the competition is a failing strategy How to leverage the time and effort you invest in social media How to convince those who are afraid of new things that social media is a valuable business tool and not just a toy for the overly-wired Knowing what works and what doesn't is terrific, but only in a constant and unchanging world.Social Media Metrics is loaded with specific examples of specific metrics you can use to guide your social media marketing efforts as new means of communication.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE SOCIAL MEDIA MBA Christer Holloman

 THE SOCIAL MEDIA BIBLE Lon Safko

 SOCIALNOMICS Erik Qualman

 WORKING THE CROWD Eileen Brown

 SOCIAL MEDIA ROI Olivier Blanchard

 LIKEABLE SOCIAL MEDIA Dave Kerpen