Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
Producent: Helion
Dane techniczne
| Tytuł oryginalny |
Social Media Marketing: Strategies for Engaging in Facebook, Twitter & Other Social Media |
| Rodzaj produktu |
książka |
| Wydawca |
Helion |
| Autor |
Liana Evans |
| Data wydania |
12-09-2011 |
| Oprawa |
miękka |
| Ilość stron |
312 |
| Wymiary / mm |
158x235 |
| Waga / gr |
460 |
| ean |
978[zasłonięte][zasłonięte]46298 |
| ISBN |
978-83-[zasłonięte]-2988-6 |
Jak to się robi w nowych mediach?
Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
Poznaj media społecznościowe od kuchni
Idź z duchem Internetu!
Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.
Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.
Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?
Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!