Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Social Media Marketing Odkryj potencjał.Facebooka

16-07-2015, 12:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 36.90 zł     
Użytkownik liderserwis_eu
numer aukcji: 5456646720
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 22   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dodaj do ulubionych

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Producent: Helion

Dane techniczne

Tytuł oryginalny Social Media Marketing: Strategies for Engaging in Facebook, Twitter & Other Social Media
Rodzaj produktu książka
Wydawca Helion
Autor Liana Evans
Data wydania 12-09-2011
Oprawa miękka
Ilość stron 312
Wymiary / mm 158x235
Waga / gr 460
ean 978[zasłonięte][zasłonięte]46298
ISBN 978-83-[zasłonięte]-2988-6
Jak to się robi w nowych mediach?

Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
Poznaj media społecznościowe od kuchni
Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.

Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?
Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!

Zobacz inne moje aukcje
© UltraPanel