Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Social Media Marketing Facebook Wys 24H Sosnowiec

24-01-2012, 5:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 39.90 zł      Aktualna cena: 39.90 zł     
Użytkownik nantess
numer aukcji: 2042121679
Miejscowość Sosnowiec
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 27   
Koniec: 15-01-2012 17:53:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

nantess.pl

 

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych


Autor: Liana Evans
Wydawnictwo: OnePress
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2988-6
Okładka: miękka
Liczba stron: 312
Wymiary: 158 x 235 mm
Rok wydania: 2011

Social Media Marketing Facebook Wys 24H Sosnowiec


Jak to się robi w nowych mediach?

Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
Poznaj media społecznościowe od kuchni


Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.
Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?


Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!