Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SOCIAL MEDIA ENGAGEMENT FOR DUMMIES Sherman, Smith

22-05-2014, 4:35
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 113.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174512105
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 22-05-2014 04:44:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37229, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89258, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55357, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54221, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85301, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37229, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89258, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55357, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54221, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85301

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Social Media Engagement For Dummies (For Dummies (Business & Personal Finance))

SOCIAL MEDIA ENGAGEMENT FOR DUMMIES Sherman, Smith

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Aliza Sherman, Danielle Elliott Smith
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 28 Jun 2013
Dimensions: 2 x 20.3 x 24.1 cm
Format: Paperback
Pages: 384
Condition: NEW
Product_ID: 111D5CA195

 

 

Put "engage" front and center in your social media marketing engagement strategies! When you focus on the engagement side of a social media marketing strategy, you′ll build and grow relationships with followers and customers, craft content just for them, analyze how they′re responding, and refocus and refresh your campaigns accordingly. This smart guide shows you how to do all that, and then some. From building trust to sparking conversation to using video and other tools, this creative book is a must read if you want to discover all that goes into the most important aspect of today′s social marketing. Helps you build and foster social media relationships with potential customers, fans, followers, and current customers Shows you how to spark actions, reactions, or interactions––and make things happen Explores the fundamentals, especially for do–it–yourself small–business owners and marketers Covers building trust and credibility, creating connections, encouraging sharing, using social networks to engage, using email marketing or SEO to engage, and much more Social Media Engagement For Dummies will help you connect to followers, convert them to customers, turn them into evangelists for your company, and boost your bottom line!

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SOCIAL MEDIA MARKETING FOR DUMMIES Singh, Diamond

 SOCIAL MEDIA MARKETING ALL-IN-ONE FOR DUMMIES

 BUILDING WEB SITES: ALL-IN-ONE FOR DUMMIES Karlins

 500 SOCIAL MEDIA MARKETING TIPS Andrew Macarthy

 THE BUSINESS OF BEING SOCIAL Carvill, Taylor

 LIKEABLE SOCIAL MEDIA Dave Kerpen