Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SOCIAL MARKETING CASEBOOK Reynolds, Merritt

22-05-2014, 23:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 205.80 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177986442
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-05-2014 23:30:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03143, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09688, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90166, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70254, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74110, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03143, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09688, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90166, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70254, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74110

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Social Marketing Casebook

SOCIAL MARKETING CASEBOOK Reynolds, Merritt

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Lucy Reynolds, Rowena Merritt, Jeff French
Language: English
Publisher: Sage Publications Ltd
Publication Date: 3 Oct 2011
Dimensions: 17 x 1.8 x 24.2 cm
Format: Paperback
Pages: 280
Condition: NEW
Product_ID: AD57AB5449

 

 

Social Marketing Casebook brings together for the first time a dedicated collection of social marketing case studies and vignettes from around the world. Each case study is explored from the scoping and research stage right through to evaluation, providing the reader with a complete overview of the most important building blocks in social marketing and how these can be applied to the real world, including: - Insights from the key people involved in social marketing and the identification of the common themes associated with successful social marketing strategies. - An international range of cases from the health, environmental and civic sectors, from national and governmental programmes to local, small-budget interventions; - Comprehensive coverage of the whole process, from strategy, and implementation, through to the challenges and lessons learned; and - Academic exercises, discussion questions and references to reinforce student learning.This book demystifies social marketing for undergraduate and postgraduate marketing and health studies students, as well as practitioners in government, public institutions, NGOs and private organisations looking to develop more effective social change programmes.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SOCIAL MARKETING: INFLUENCING BEHAVIORS FOR GOOD

 THE SAGE HANDBOOK OF SOCIAL MARKETING Hastings

 SOCIAL MARKETING AND PUBLIC HEALTH French