Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SOCIAL MARKETING AND PUBLIC HEALTH French

23-05-2014, 10:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 303.45 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178705714
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-05-2014 10:18:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79295, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10959, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95506, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72395, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02822, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79295, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10959, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95506, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72395, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02822

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Social Marketing and Public Health: Theory and practice

SOCIAL MARKETING AND PUBLIC HEALTH French

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Jeff French, Clive Blair-Stevens, Dominic McVey, Rowena Merritt
Language: English
Publisher: OUP Oxford
Publication Date: 1 Oct 2009
Dimensions: 17.3 x 2.1 x 24.7 cm
Format: Paperback
Pages: 366
Condition: NEW
Product_ID: A19955A697

 

 

Social marketing is the application of commercial marketing tools and principles to the design, implementation and evaluation of health and social behaviour change programmes. It focuses on target groups within the population, tailoring campaigns and awareness, with the aim of achieving specific behavioural goals relevant to the public good. It is increasingly recognised as a valuable tool within public health, where it can improve health and reduce health inequalities. It is particularly important for influencing voluntary lifestyle behaviours such as smoking, drug use, drinking and diet. Social marketing and public health: theory and practice gives an international focus on social marketing. It covers both theory and practice, frames social marketing within its political and policy context, and takes an ecological view of health improvement. The book includes case examples to allow the reader to understand some of the benefits and challenges of this approach, and provides a step by step guide to developing, implementing and evaluating social marketing.It will appeal to a broad academic and practitioner readership, from both a medical and business background, including those working in public health, health promotion, public sector management, nursing, medicine, allied health, communications, and marketing.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SOCIAL MARKETING: INFLUENCING BEHAVIORS FOR GOOD

 NUDGE Richard Thaler, Cass Sunstein

 SOCIAL MARKETING Gerard Hastings

 FOUNDATIONS FOR HEALTH PROMOTION

 SOCIAL MEDIA ROI Olivier Blanchard

 SOCIAL MARKETING CASEBOOK Reynolds, Merritt