Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SOCIAL CAPITAL (KEY IDEAS) John Field

26-10-2014, 0:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 201.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643315180
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 23:44:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11976, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77222, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76427, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36361, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54330, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11976, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77222, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76427, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36361, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54330

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Social Capital (Key Ideas)

SOCIAL CAPITAL (KEY IDEAS) John Field

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: John Field
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 29 April 2008
Dimensions: 12.9 x 1.5 x 19.8 cm
Format: Paperback
Pages: 208
Condition: NEW
Product_ID: A4154CC037

 

 

The term 'social capital' is a way of defining the intangible resources of community, shared values and trust upon which we draw in daily life. It has achieved considerable international currency across the social sciences through the very different work of Pierre Bourdieu in France and James Coleman and Robert Putnam in the United States, and has been widely taken up within politics and sociology as an explanation for the decline in social cohesion and community values in western societies. It has also been adopted by policy makers, particularly in international governmental bodies such as the World Bank.This fully revised second edition of ''Social Capital'' provides a thorough overview of the intense and fast-moving debate surrounding this subject. This clear and comprehensive introduction explains the theoretical underpinning of the subject, the empirical work that has been done to explore its operation, and the influence that it has had on public policy and practice. It includes guides to further reading and a list of the most important websites.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE WELL-CONNECTED COMMUNITY Alison Gilchrist

 GOING INTERPROFESSIONAL Audrey Leathard

 COMMUNITY (KEY IDEAS) Gerard Delanty

 COMMUNITY AND EVERYDAY LIFE (THE NEW SOCIOLOGY)

 SOCIAL CAPITAL David Halpern

 BOWLING ALONE Robert Putnam