|
MISKA DO SAŁATY
SNIPS ELITE
|
|
|
24,90zł
|
|
- materiał: tworzywo SAN
- wymiary: 16 x 15 x 8 cm
- kolor: czerwony
- można myć w zmywarce
- wyprodukowano we Włoszech
|
|
|
Firma SNIPS powstała w 1980 roku, wchodząc na włoski rynek z produkcją nożyczek. Słynne nożyczki, które tną wszystko ..., oprócz palców. Wraz z rozwojem firmy poszerzała się stopniowo gama produktów, które w każdym elemencie odzwierciedlały podstawową filozofię SNIPS: "Tworzyć artykuły nowe, coraz bardziej pomysłowe, rozwijając produkty o dużej tradycji". To dążenie i wytrwałe poszukiwanie, dokonujące się poprzez analizowanie problemów i trudności, które każdego dnia pojawiają się w pracach domowych, przyniosło w ostatnich latach oczekiwane owoce. Poprzez realizację nowych idei udało się stworzyć produkty innowacyjne, które są potwierdzeniem wysokiej jakości marki SNIPS. SNIPS to dzisiaj potężna firma, która w 100% produkuje naczynia w Italii i wysyła na cały świat. Hale produkcyjne i magazynowe zajmują powierzchnię kilkudziesięciu hektarów. Produkcja dokonuje się przy użyciu najnowocześniejszych technologii.
SNIPS to produkty najwyższej jakości, wykonane z trwałych i estetycznych materiałów wolnych od Bisfenolu (BPA). Wszystkie produkty tej marki posiadają wszelkie niezbędne atesty gwarantujące najwyższą jakość oraz możliwość kontaktu tych produktów z żywnością.
SNIPS to marka szczególnie polecana przez sklep Homemart.
PO ZAKUPIE PROSIMY O INFORMACJE O WYBRANYM KOLORZE MISKI
CZERWONY: 032240
ZIELONY: 032241
SZARY: 032242
W PRZYPADKU BRAKU INFORMACJI WYSYŁAMY KOLOR WYBRANY LOSOWO
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|
|
509 [zasłonięte] 664 |
|
506 [zasłonięte] 666 |
|
|
|
Informacje ogólne
-
Wszystkie produkty oferowane przez sklep Homemart są nowe, pełnowartościowe, fabrycznie zapakowane. Pochodzą bezpośrednio od dystrybutorów lub producentów. Posiadają pełną oferowaną przez nich gwarancję, której warunki określone są w karcie gwarancyjnej dołączonej do każdego produktu.
-
Na każdy zakupiony towar wystawiamy paragon fiskalny.
-
Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.
Zakup i wysyłka
-
Przed zalicytowaniem prosimy o zapoznanie się z regulaminem naszych aukcji.
-
Ceny podane na naszych aukcjach są cenami Brutto (zawierają podatek VAT)
-
Po zalicytowaniu, prosimy o potwierdzenie zakupu mailem i podanie informacji o sposobie płatności , formie dostawy, danych do wysyłki (jeśli mają być inne niż w podany w koncie Allegro) Prosimy również o podanie numeru aukcji i podpisanie maila Nickiem lub nazwą konta Allegro z którego został dokonany zakup.
-
W tytule przelewu prosimy o podanie numeru aukcji oraz Nicka Allegro z którego został dokonany zakup.
-
Kwota wpłacana na konto musi być sumą kwoty należnej za kupowany towar plus koszty wysyłki podane w aukcji.
-
Paczki wysyłamy w dni robocze.
-
Przesyłki realizowane są kurierem DHL, DPD lub Pocztą Polską.
-
Prosimy o podanie telefonu kontaktowego co ułatwi kurierowi kontakt z Państwem. Niestety nie mamy wpływu na godzinę realizacji przesyłki. Status przesyłki można śledzić na stronie internetowej firmy kurierskiej podając numer listu przewozowego.
-
Każdy wysyłany przez nas towar jest sprawdzany przed wysyłką pod kątem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych.
-
Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku:
- podania przez kupującego niepełnych lub nieprawdziwych danych
- braku wpłaty w przeciągu 7 dni od daty zakupu
- braku możliwości kontaktu w celu potwierdzenia transakcji
- zakupu z konta o dużej ilości komentarzy negatywnych
Reklamacje i zwroty
-
Kupujący może dokonać zwrotu zakupionego u nas towaru (odstąpić od umowy kupna/sprzedaży) w przeciągu 10 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Odsyłany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz nie może być uszkodzony.
-
Pieniądze zwracamy przelewem na konto wskazane przez użytkownika nie później niż 7 (siedem) dni roboczych od otrzymania przesyłki.
-
W przypadku zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 10 dni, nie zwracamy kosztów wysyłki. Wysyłany zwrot odbywa się na koszt kupującego.
-
Reklamacje można zgłaszać pod numery infolinii serwisowej producentów. Kontakt podany jest na karcie gwarancyjnej każdego produktu. W przypadku marek: Ariete, Terraillon, Carrera, Guardini – reklamacje realizowane są na zasadzie door to door po zgłoszeniu na adres: [zasłonięte]@gero.com.pl
-
Zakupiony towar możecie Państwo reklamować również u nas. Prosimy wysłać zgłoszenie reklamacyjne na adres: [zasłonięte]@homemart.pl Zgłoszenie powinno zawierać: model i nazwę reklamowanego produktu, datę zakupu, telefon kontaktowy oraz opis usterki.
-
Przy odbiorze towaru u kuriera/pracownika Poczty Polskiej prosimy o rozpakowanie paczki i sprawdzenie stanu produktu. Prosimy również o sprawdzenie stanu przesyłki w momencie odbioru, czy taśmy oraz folie nie są uszkodzone, odklejone lub opakowanie budzi Państwa podejrzenia że mogło zostać otwarte – w takim przypadku możecie Państwo odmówić przyjęcia takiej przesyłki. Tylko protokół reklamacyjny spisany w obecności osoby dostarczającej przesyłkę może być podstawą reklamacji z tytułu uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu.
-
Przypominamy że w przypadku nieuzasadnionych reklamacji, wszelkimi kosztami związanymi z wysyłką towaru, diagnostyką i ewentualną naprawą obciążany jest kupujący. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty wysyłki zostają Państwu zwrócone.
-
Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjmowania przesyłek pobraniowych oraz wysłanych na nasz koszt bez wcześniejszego ustalenia.
Kontakt i korespondencja
-
Kontaktując się z nami mailowo, prosimy podpisywać się Nickiem/nazwą konta Allegro którego dotyczy korespondencja
-
Prosimy o nie kasowanie treści historii korespondencji przy odpisywaniu na maile.
-
Zmiana adresu wysyłki możliwa jest tylko za pośrednictwem adresu e-mail z którego wysłano potwierdzenie zakupu.
-
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku w godzinach: 9.00 – 18.00 pod numerem telefonu: 509-[zasłonięte]-664 lub e-mail [zasłonięte]@homemart.pl
-
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub problemów związanych z produktem lub jego wysyłką prosimy o kontakt, zawsze staramy się być po stronie klienta.
Komentarze
-
Jako sprzedający, zgodnie z regulaminem Allegro wystawiamy komentarz jako drudzy.
-
Komentarz otrzymany od kupującego jest dla nas informacją o pomyślnej realizacji zamówienia.
-
Życzymy udanych zakupów w Homemart.
|
|
|