Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sniper: Ghost Warrior + 2 gry. Nowe 2 PC DVD-ROM.

14-07-2014, 14:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12.99 zł     
Użytkownik Katkir
numer aukcji: 4332641532
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 63   
Koniec: 14-07-2014, 13:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sniper: Ghost Warrior + Blades of Time + Codename: Panzers - Cold War. Nowy komplet 2 PC DVD-ROM.

Sniper: Ghost Warrior:

Sniper: Ghost Warrior to taktyczna gra akcji, w której gracz przejmuje kontrolę nad doświadczonym snajperem i wyrusza w bój przeciwko reżimowi politycznemu wyspiarskiego państwa Isla Trueno. Produkcja została opracowana przez polską firmę City Interactive, mającą w dorobku m.in. serie Code of Honor oraz Terrorist Takedown.

Demokratyczny rząd państwa Isla Trueno upada. Kontrolę przejmuje rosnąca w siłę, agresywnie nastawiona junta (władza wojskowa), w związku z czym sytuacja robi się niebezpieczna. Zauważają to władze państwowe krajów Zachodu, które decydują się na wysłanie w miejsce konfliktu specjalnego oddziału żołnierzy, mającego pomóc rebeliantom w przywróceniu do władzy członków obalonego rządu.

Gracz uczestniczy w szeregu misji skonstruowanych tak, aby zaprezentować wszystkie możliwości głównego bohatera historii. W wielu przypadkach rozgrywka polega na wspieraniu ogniowym atakujących z bliska rebeliantów. Ponadto w grze bierzemy udział w zadaniach typu stealth, infiltrujemy szeregi wroga, a także uczestniczymy w misjach polegających na prowadzeniu otwartej walki.

Niezwykle istotnym jest fakt, że sposób dotarcia do wyznaczonego celu, a także realizacji poszczególnych zadań składających się na daną misję zależy w pełni od wyborów gracza – dzieło City Interactive jest pod tym względem produkcją w pełni nieliniową. Po części warunkują to projekty poziomów, których akcja bardzo często ma miejsce na sporym obszarze Isla Trueno.

Twórcy duży nacisk położyli na jak najlepsze odwzorowanie warunków „pracy” snajpera. Biorąc udział w walkach gracz musi zatem zwracać baczną uwagę m.in. na siłę i kierunek wiatru, a także ukształtowanie terenu czy jego pokrycie roślinnością.

Wymagania sprzętowe: Pentium IV 3,2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki z 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista/7.

Blades of Time:

Blades of Time to luźna kontynuacja gry akcji/TPP X-Blades. Ponownie przejmujemy kontrolę nad łowczynią skarbów Ayumi, która jednak nie przypomina już tej samej dziewczyny z poprzedniej gry. Przede wszystkim nie jest już półnaga i nie wygląda jak postać wyjęta z japońskiej kreskówki.

Lądujemy na egzotycznej wyspie zamieszkałej przez przedziwne i niebezpieczne istoty. Przemierzamy między innymi tajemnicze świątynie, obszary pokryte lodem, lasy tropikalne i podniebne miasta. Wszędzie tam zbieramy artefakty, rozwiązujemy zagadki i krok po kroku poznajemy tajemniczą historię wyspy opanowanej przez złowrogą magiczną siłę.

Ayumi korzysta z szeregu broni białych i palnych oraz magii. W sumie do odblokowania jest 40 różnorodnych czarów i umiejętności. Największą atrakcją Blades of Time jest możliwość kontrolowania czasu. Producent zapożyczył w tym temacie rozwiązania znane z gry Braid. Możemy cofać wydarzenia w grze o kilkanaście sekund, tworząc maksymalnie sześć klonów głównej bohaterki. Klon wykonuje wówczas czynności, które Ayumi wykonała przedtem. Cały patent znakomicie sprawdza podczas walki oraz przy rozwiązywaniu prostych łamigłówek np. kiedy trzeba jednocześnie przesunąć kilka dźwigni.

W Blades of Time w wersji na PC zawiera dodatkową zawartość, określoną tytułem Dismal Swamp. Podczas zabawy z dodatkiem nie sterujemy jednak poczynaniami Ayumi, lecz wcielamy się w inną postać. Michelle, bo tak nazywa się nasza protagonistka, udaje się do Świątyni Smoków (Temple of Dragons) aby przeszkodzić Ayumi w sprzymierzeniu się ze Strażnikiem Chaosu (Keeper of Chaos). Niestety, w drodze, w wyniku niespodziewanego wypadku, pojazd bohaterki ulega awarii na samym środku Ponurych Bagien (Dismal Swamp) i misja ratunkowa zmienia się w walkę o przetrwanie. Michelle, jej niezastąpiony przyjaciel Zero oraz mały oddział Strażników Niebios (Skyguards) muszą pokonać hordę morderczych stworów chaosu, żeby ujść z życiem.

Oprócz tego wersja przeznaczona na PC wzbogacona jest o oryginalną ścieżkę dźwiękową z Blades of Time, inspirowane grą tapety na pulpit o wysokiej rozdzielczości oraz dodatkową mapę dla trybu Outbreak. Możliwe jest także ściągnięcie pliku zawierającego obrazy oraz rysunki, które używane były w czasie produkcji tego tytułu.

W Blades of Time deweloper zrezygnował z grafiki stylizowanej na japońskie anime, zastosowanej w X-Blades, i postawił na realizm. Oprawa wizualna jest więc sugestywna, gdzieniegdzie mroczna i przy tym niezwykle efektowna.

Tytuł oferuje także tryb kooperacji umożliwiający drugiemu graczowi przejęcie kontroli nad mentorem głównej bohaterki, Zerandem, oraz tradycyjny deathmatch rozgrywany na specjalnych do tego przystosowanych arenach.

Wymagania sprzętowe: Quad Core i5 2 GHz, 2 GB RAM (4 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 1 GB (GeForce 470 lub lepszy), 1 GB HDD, Windows XP/Vista/7.

Codename: Panzers - Cold War:

Codename: Panzers – Cold War to trzecia odsłona udanej serii wojennych gier strategicznych czasu rzeczywistego, autorstwa węgierskiego studia developerskiego InnoGlow (dawniej Stormregion). W odróżnieniu od poprzedniej części, która de facto skupiała się na merytorycznym uzupełnieniu tematyki pierwowzoru i wprowadzała raczej kosmetyczne zmiany, trójka niesie ze sobą nową jakość dla całego cyklu – oferuje bowiem oprawę audiowizualną nowej generacji oraz daje możliwość prześledzenia bardziej współczesnych wydarzeń, związanych pośrednio z okresem tytułowej zimnej wojny.

Lata pięćdziesiąte ubiegłego stulecia z pewnością należy zaliczyć do grona najgorętszych okresów historycznych. Mimo braku konfliktów na dużą skalę, każdego dnia ważyły się losy ludzkości, zaś za kurtyną oficjalnych spotkań dyplomatycznych dwa najpotężniejsze mocarstwa prowadziły cichą rozgrywkę o wpływy i dominację. W przeciwieństwie do dwóch poprzednich odsłon serii.

Codename: Panzers, które wiernie odwzorowywały wydarzenia znane z kart historii, Cold War oferuje możliwość sprawdzenia alternatywnej wersji rzeczywistości. Zabawa rozpoczyna się od incydentu na berlińskim lotnisku Tempelhof, gdzie dochodzi do kolizji pomiędzy radzieckim odrzutowcem, a alianckim samolotem zaopatrzeniowym. W krótkim okresie wydarzenie to doprowadza do znacznej eskalacji konfliktu. Do walk przystępują siły NATO i Związiek Radziecki.

Sercem trybu dla pojedynczego gracza jest rozbudowana kampania, oferująca w sumie 18 misji i podzielona na cztery zasadnicze akty. Dowodzimy żołnierzami pozornie reprezentującymi różne strefy narastającego konfliktu, aczkolwiek tak naprawdę nieustannie dążymy do pohamowania ambicji radzieckich generałów, którym marzy się rozpoczęcie działań na znacznie większą skalę. Każda misja poprzedzona jest szczegółowym briefingiem, a sukces w kolejnych etapach gwarantuje wypełnianie zlecanych przez dowództwo zadań. Rozgrywka opiera się w głównej mierze na konieczności przejmowania znajdujących się na każdej mapie punktów kontrolnych. Docelowo pozwala to na rekrutowanie nowych jednostek, a ponadto zapewnia dodatkowe profity (darmowa naprawa uszkodzonych czołgów, odkrycie pozycji przeciwników itp.).

Zawartość merytoryczna programu kultywuje tradycje marki. W grze zawarto wielką ilość jednostek bojowych i pomocniczych z okresu zimnej wojny – od piechoty wszelkiej maści, przez czołgi, pojazdy opancerzone i transportowe, aż po śmigłowce i samoloty (maszyny latające nie są niestety w pełni interaktywne). Każda jednostka może zdobywać punkty doświadczenia, dzięki czemu jej działania stają się bardziej efektowne. Można ponadto wyposażać swoje maszyny w nowe komponenty (lepszy pancerz, moduł amfibii, obrona przeciwlotnicza itp.), a także wybierać specjalizacje i uzbrojenie piechoty (snajperzy, operatorzy MG, inżynierowie, medycy itp.).

Pod względem technicznym Cold War jest dla cyklu pozycją przełomową. Zastosowano nowoczesny i przystosowany do dzisiejszych standardów silnik Gepard-3-Engine. Do jego najważniejszych atutów należy zaliczyć obsługę DirectX w wersji 10 oraz zdolność do generowania najważniejszych współcześnie efektów graficznych (Parallax- i Occlusion-Mapping, HDR-Bloom, Pixel Shader w wersji 4, miękkie cienie). Dodać do tego należy implementację zaawansowanych algorytmów fizycznych, które wiernie oddają zachowanie niszczonych obiektów, jednostek i budowli. Poświęcono także wiele czasu, by program był w stanie wydajnie wykorzystywać możliwości platform wielordzeniowych (w tym także tych z najwyższej półki, z serii Core-2-Quad i AMD-4x4). Ponadto, przygotowano dedykowaną obsługę komputerów wyposażonych w dwa monitory, w systemie Dual Display.

W stosunku do poprzedniczek poprawiono także poziom sztucznej inteligencji oraz obsługę trybu multiplayer. Ten drugi oferuje trzy główne opcje zabawy. Team Match to potyczki drużynowe, w Domination zabawa polega na zdobywaniu i utrzymywaniu flag prestiżu, a MP Mission stanowi zestaw misji opracowanych wyłącznie z myślą o zabawie z innymi graczami. W zmaganiach sieciowych może maksymalnie uczestniczyć osiem osób, a walki prowadzone są na kilkunastu zróżnicowanych mapach.

Wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 1.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP SP2/Vista.