POZŁACANA FIGURKA "SMOCZEK" Z KRYSZTAŁAMI SWAROVSKIEGO
W ELEGANCKIEJ DREWNIANEJ SZKATUŁCE W KOLORZE BIAŁYM
+ GRATIS GRAWEROWANIE DOWOLNEGO TEKSTU NA WIECZKU ORAZ WEWNĄTRZ SZKATUŁKI
CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU, GALERIA ZDJĘĆ
Pozłacana figurka "SMOCZEK", zdobiona kryształami Swarovskiego, w eleganckiej, drewnianej szkatułce w kolorze białym,
to świetny pomysł na prezent dla dziecka z okazji Chrztu Świętego lub urodzin.
Doskonale sprawdzi się jako element wystroju pokoju dziecięcego,
a dzięki grawerowanej indywidualnej dedykacji stanie się idealną pamiątką na lata.
Figurka wykonana jest z metalu, platerowana 24 karatowym złotem.
Ozdobne kryształy Swarovskiego, które w świetle mienią się wieloma barwami, dodają figurce wspaniałego efektu.
Parametry butelki:
Wymiary smoczka: ok. 6cm x 3,6cm
Materiał smoczka: metal pokryty 24 karatowym złotem
Ilość kryształów: 3
Parametry szkatułki:
materiał: drewno
malowane białą emalią oraz trzykrotnie lakierowane
wnętrze wyłożone welurowym materiałem
wymiary zewnętrzne: 11cm x 11cm x 6cm
wymiary wewnętrzne: 8.5cm x 8.5cm
głębokość całkowita (góra i dół): 5cm
INFORMACJE DOTYCZĄCE GRAWERU
Aby uatrakcyjnić nasz produkt oferujemy Państwu możliwość grawerowania.
Grawer możemy zamieścić w dwóch miejscach:
1. Na wieczku szkatułki: max 200 znaków.
2. Na laminowanej tabliczce wewnątrz szkatułki: max 200 znaków.
W zależności od ilości podanych znaków dobierzemy wielkość czcionki tak by grawer wyglądał najlepiej.
Grawer na szkatułce oraz na tabliczce wykonujemy techniką laserową., która gwarantuje estetykę wykonania oraz niezwykłą trwałość napisu.
Zapewniamy wieczystą gwarancję na trwałość grawerowania.
Zaprojektowany przez Ciebie tekst uczyni produkt niepowtarzalnym.
CZCIONKI DO WYBORU
GRAFIKI DO WYBORU
WARUNKI ZAKUPU
PO ZAKUPIE PRODUKTU:
(Przy zamawianiu większej ilości sztuk koszt wysyłki jak za jedną)
1. Proszę przesłać tekst, który ma być wygrawerowany:
a) tekst na wieczku szkatułki (max 200 znaków)
b) tekst na tabliczce wewnątrz szkatułki (max 200 znaków)
2. Proszę wybrać rodzaj czcionki ( Od 1 do 11 ).
3. Jeśli życzą sobie Państwo grawer grafiki czy ozdobnika prosimy o podanie kodu (od P1 do P45)
4. Podać adres do wysyłki (jeśli nie pokrywa się z tym z allegro)
5. Dokonać wpłaty lub wybrać opcję wysyłki "za pobraniem".
6. Po zakupie produktu prosimy o wypełnienie formularza opcji dostawy, co przyspieszy realizację Państwa zamówienia.
7. Jeśli adres do wysyłki ma być inny niż podany w ustawieniach allegro prosimy KONIECZNIE o zaznaczenie zmiany w formularzu zamówienia.
REGULAMIN
- Aukcja FHU KAMI Adam Harchut, ul. J. Pawła II 4, 36-100 Kolbuszowa, NIP: 814[zasłonięte]100-20, REGON: 690[zasłonięte]130, CEiDG 1354, GIODO: 062804.
- Adres na potrzeby korespondencji, reklamacji i zwrotów ; FHU KAMI, ul. J. Pawła II 4, 36-100 Kolbuszowa, e-mail ; [zasłonięte]@eprezenty.pl
- Rodzaje płatności oraz rodzaje, koszty i terminy dostawy znajdują się w zakładce „Dostawa i płatność” na stronie każdej aukcji.
- Wszelkie ceny wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT jeśli jest należny).
- Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.
- Realizacja zamówienia następuje niezwłocznie. Wysłanie zamówionego produktu ma miejsce w ciągu 24 - 48h od dokonania zakupu (w przypadku dostaw płatnych za pobraniem) lub zaksięgowania wpłaty (dla zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych).
- Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów odesłania rzeczy na nasz adres.
- Konsumentowi jednak zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, m.in. takiej, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (dotyczy w szczególności personalizowanych produktów).
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
- Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
- Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez konsumenta zwrócimy wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, ale jeżeli konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, to nie zwrócimy konsumentowi dodatkowych kosztów (zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego).
- Świadczymy usługi i sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Pismo określające żądanie: obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady należy przesłać na nasz adres. Odpowiemy na nie jak najszybciej, nie później niż w 14 dni.
- Zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku.
- Nie pobieramy żadnych opłat za komunikację.
- Przestrzegamy zbioru zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
- Kwestie sporne, jeśli konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części udzielonych przez nas informacji z obowiązującym prawem deklarujemy bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego zapisu, gdyż może być on jedynie wynikiem błedu, a nie celowym działaniem.
WAŻNE INFORMACJE
1. Jesteśmy legalnie działającą firmą, sprzedajemy tylko oryginalne produkty i do każdego przedmiotu wystawiamy rachunek (na życzenie wystawiamy faktury VAT).
2. Zakupione u nas produkty są nowe.
3. Specjalizujemy się w personalizacji produktów poprzez grawerowanie oraz haftowanie - nasze wieloletnie doświadczenie pozwala nam doskonale rozumieć potrzeby naszych klientów, dzięki czemu potrafimy sprostać nawet najbardziej wymagającym oczekiwaniom.
4. Kupując kilka rzeczy na naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz.
5. Jeśli chcą Państwo pilnie zrealizować zamówienie, polecamy dostarczenie przesyłki firmą kurierską, ze względu na szybkość dostawy.
6. Każde zamówienie staramy się realizować w ciągu 48h od zaksięgowania wpłaty (w 90% zamówienia wysyłane są w przeciągu 24h). W sprawie pilnej wysyłki prosimy o kontakt w celu uzgodnienia terminu. Czas realizacji może wydłużyć się w przypadku zleceń niestandardowych, takich jak duża ilość zamawianego produktu.
7. Przedmioty grawerowane nie podlegają zwrotowi, chyba że błąd wystąpił z naszej winy.
8. Wysyłka kurierska ubezpieczona 100% wartości przesyłki - obsługiwana przez firmę DHL.
9. Jeśli potrzebują Państwo pomocy w sprawie doboru prezentu czy też tekstu własnej dedykacji, zachęcamy do skorzystania z doświadczenia naszych konsultantów, którzy chętnie doradzą i udzielą odpowiedzi na każde pytanie.
10. Nasz salon firmowy zlokalizowany jest w Kolbuszowej przy ulicy Jana Pawła II 4. Sklep czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16.
REKLAMACJE I ZWROTY
REKLAMACJE:
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w czasie transportu, prosimy o sporządzenie na piśmie protokołu reklamacyjnego, który zostanie podpisany przez adresata przesyłki oraz doręczającego. Pozwoli to na szybsze rozpatrzenie reklamacji.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: imię i nazwisko Kupującego, adres zwrotny, numer telefonu, adres mailowy, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację ( dokładny opis wady, termin ujawnienia wady, itp ), wskazanie żądania kupującego. Do reklamacji prosimy dołączyć dowód zakupu towaru.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem prosimy odesłać, zwykłą przesyłką pocztową, na adres: FHU KAMI, 36-100 Kolbuszowa, ul. J. Pawła II 4. Uwaga – NIE odbieramy przesyłek z płatnością przy odbiorze.
Sprzedający w terminie 14 dni powiadomi klienta o decyzji w sprawie sposobu realizacji reklamacji. W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt uszkodzony zostanie naprawiony (za zgodą klienta). Jeśli naprawa nie będzie technicznie możliwa produkt zostanie wymieniony na nowy i odesłany na koszt Sprzedającego.
ZWROTY:
Z zakupionego towaru można zrezygnować w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki (bez podania przyczyny). Aby skorzystać z tej możliwości, w przeciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem (aby przyśpieszyć procedurę zwrotu prosimy o dołączenie dowodu zakupu ; paragonu lub faktury) na adres firmy Kami. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
*Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (dotyczy w szczególności personalizowanych produktów).