Gwarancja i zwroty:
Gwarancja:
- Zakupione u nas produkty są objęte 2-letnią gwarancją.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych lub innych wynikających z niewłaściwego używania.
- Gwarancja nie obejmuje również naturalnych cech wynikających z charakteru materiału, z jakiego wykonany jest dany przedmiot np.: słoje na drewnianych powierzchniach, oksyda na srebrze, utlenianie czyli oksydowanie srebra z biegiem czasu, naturalne nierówności powierzchni srebrnych będące wynikiem ręcznej obróbki przedmiotu itd.
- Wadliwy wyrób naprawimy bezpłatnie lub wymienimy na nowy jeżeli wada powstała podczas normalnego użytkowania.
- W przypadku braku możliości naprawy towaru lub wymiany na inny pozbawiony wad zwracamy gotówkę (nie dotyczy kosztów przesyłek).
- W przypadku wystąpienia wady prosimy o kontakt [zasłonięte]@e-chrzest.pl lub telefonicznie 792-[zasłonięte]-354.
- Koszty wysyłki towaru ponosi kupujący.
Zwrot towaru:
- Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo zwrócić go w terminie 10 dni od daty jego otrzymania.
- Warunkiem uznania zwrotu jest odesłanie zakupionego towaru:
w stanie nie noszącym śladów używania,
w oryginalnym opakowaniu (jeśli było dołączone),
z oryginalną metką,
z dowodem zakupu (paragon lub faktura).
- Zwrot dotyczy jedynie ceny wyrobu i NIE obejmuje kosztów wysyłki.
- Zawracany towar wysyłasz również na koszt własny.
- Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku realizacji zleceń "na zamówienie specjalne" np. na których wykonano grawerunek, itp. W takim przypadku prosimy o przemyślane zakupy bowiem zwrot nie będzie uznany.
- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem.
Zwrotu towaru należy dokonać na adres:
Versus Dorota Jarosińska
al. Piłsudskiego 112
92-236 ŁÓDŹ
- Do przesyłki prosimy dołączyć informację z danymi do przelewu i numerem konta, na który mamy dokonać wpłaty należnej za zwrot kwoty.
- Nie oddajemy należności za zwracany towar za pośrednictwem przekazu pieniężnego Poczty Polskiej.