ZAPRASZAMY DO ZAKUPU NOTEBOOK MĄDRA GŁÓWKA 80730 PRODUKT MARKOWY Smily Play
Wiek: 3+ lata
MÓWI PO POLSKU !
IDEALNY, NOWOCZESNY, PIĘKNIE ZAPAKOWANY PREZENT
!!! WYRAŹNY I ZROZUMIAŁY GŁOS LEKTORA !!! TEN NIEZWYKLE REALISTYCZNY NOTEBOOK Z DŹWIĘKIEM TO IDEALNA PROPOZYCJA DLA NOWOCZESNYCH DZIECI LAPTOP ZAWIERA WIELE CIEKAWYCH QUIZÓW I ZADAŃ Ćwiczy pamięć, logiczne myślenie i słuch dziecka. Uczy języka polskiego, rozwija słownictwo, poszerza również zakres wiedzy ogólnej. KLAWIATURA ZAWIERA WSZYSTKIE LITERY ALFABETU POLSKIEGO !!! NAUKA I ZABAWA: Na górze klawiatury dotykowej znajdują się przyciski funkcyjne. Niżej umieszczone są 3 grupy przycisków z obrazkami : zwierzęta, pojazdy, instrumenty muzyczne Przyciski funkcyjne to 4 przyciski do nauki i 4 przyciski uruchamiające quizy: 1. Dźwięki - poznajemy dźwięki Po wybraniu tego trybu, możemy nacisnąć na któryś z klawiszy z obrazkiem, następnie enter, a usłyszymy dźwięk wydawany przez wybrany pojazd, zwierzątko lub instrument. Można również wybrać po jednym obrazku z każdej grupy (instrumentów, zwierząt i pojazdów), a usłyszymy kolejno wszystkie trzy dźwięki. 2. Dźwięki - Quiz Zadaniem maluszka jest odszukanie i naciśnięcie naciśnięcie przycisku z odpowiednim obrazkiem. 3. ABC - poznajemy litery Teraz brzdąc może nacisnąć na któryś z klawiszy z literką, następnie enter, a usłyszy jej nazwę . Można również wybrać po jednym obrazku z każdej grupy (instrumentów, zwierząt i pojazdów), a usłyszymy kolejno trzy literki które są pierwszymi literami tych wyrazów. 4. ABC - Quiz Po wybraniu tego trybu usłyszymy nazwę literki, a naszym zadaniem jest znalezienie jej na klawiaturze. 5. Słowa - poznajemy słowa Po wybraniu tego trybu, możemy nacisnąć na któryś z klawiszy, następnie enter, a usłyszymy nazwę zwierzątka, instrumentu lub pojazdu. Można również wybrać po jednym obrazku z każdej grupy (instrumentów, zwierząt i pojazdów), a usłyszymy kolejno wszystkie trzy wyrazy. 6. Słowa - Quiz Po wybraniu tego trybu usłyszymy nazwę przedmiotu, a naszym zadaniem jest znalezienie go na klawiaturze. 7. Zdania - poznajemy zdania Po wybraniu tego trybu, możemy nacisnąć na któryś z klawiszy, następnie enter, a usłyszymy zdanie z wybranym przedmiotem który znajdował się na obrazku. 8. Zdania - Quiz Po wybraniu tego trybu usłyszymy zdanie, a naszym zadaniem jest znalezienie jednego ze słów w nim występujących wśród obrazków klawiatury. W przypadku wszystkich quizów jeśli nam się nie powiedzie, lektor powie nam że się pomyliliśmy i da nam jeszcze jedną szansę. Jeśli udzieliliśmy poprawnej odpowiedzi, usłyszymy wesołą melodyjkę. Obsługa natebooka jest bardzo prosta. Urządzenie posiada włącznik, czytelną klawiaturę, klawisze funkcyjne, klawisz enter i usuń, głośnik. Z obsługą urządzenia, po włączeniu notebooka zapozna nas głos lektora. Do laptopa dołączona jest instrukcja w języku polskim. Odpowiednio dobrana tematyka oraz różnorodność zagadnień rozwijają w dziecku: - umiejętność analitycznego i logicznego myślenia - zdolności językowe - pamięć i koncentrację Przedmiot Oryginalnie Zapakowany POSIADA NIEZBĘDNE ATESTY I CERTYFIKATY IDEALNY NA PREZENT Wymiary opakowania: 32 x 22 x 4 cm Wymiary laptopa zamkniętego : 22 x 15 x 2,5 cm Zabawka wymaga baterii: 3 x 1.5V AA (załączone) Notebook to zabawka z serii „Mądra główka” - najnowszej linii zabawek Smily Play, w której priorytetem jest edukacja i rozwój poprzez zabawę. Każda z zabawek dostosowana jest do wieku dziecka i tak skonstruowana by, jak najlepiej rozwijać zarówno umysł i intelekt malucha, jak i jego sprawność manualną.
Kupując ten produkt, wspomagają Państwo Fundację „Zdążyć z pomocą”, opiekującą się chorymi i niepełnosprawnymi dziećmi w całej Polsce.
Towar sprzedawany na tej aukcji objęty jest 10-cio dniową gwarancja satysfakcji. Oznacza to że, jeśli z jakiś przyczyn towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz nam go w stanie nienaruszonym (nieużywanym w oryginalnym opakowaniu) odesłać na własny koszt, a my zwrócimy Ci wpłacone za towar pieniądze.
NA ŻYCZENIE WYSTAWIAMY F-VAT
|