ORYGINALNA
MÓWIĄCA KSIĄŻECZKA EDUKACYJNA
wiek 24m+
PRODUKT MARKOWY
WYJĄTKOWA INTERAKTYWNA KSIĄŻECZKA
Wspaniała, edukacyjna zabawka posiada mnóstwo fascynujących
funkcji
i dostarczy zajęcia Twojemu dziecku na wiele długich godzin.
NAUKA:
- alfabetu
- godzin
- figur
- przedmiotów
- zwierzątek
- instrumentów muzycznych
ROZPOZNAWANIE ODGŁOSÓW :
- instrumentów
- pojazdów
- przedmiotów
- zjawisk
- zwierząt
DODATKOWE ĆWICZENIA:
- rozpoznawanie pierwszej literki w wyrazie
- quiz
- ćwiczenia pamięci
SZCZEGÓŁOWY OPIS:
* 5 ZABAW
I: NAUKA LITEREK, KSZTAŁTÓW I GODZIN:
Strony książeczki można łatwo przewracać.
Na każdej z nich umieszczono kilka kolorowych obrazków
przedstawiających daną literkę alfabetu
oraz przedmiot zaczynający się na tę literę wraz z podpisem (np. A
ambulans).
Wystarczy nacisnąć przycisk znajdujący się obok wybranego
obrazka,
by usłyszeć, jak urządzenie sympatycznym,
dziecięcym głosikiem głośno i wyraźnie wymawia daną literkę.
Wybrawszy pierwszą opcję, maleństwo nauczy się także
rozróżniania figur.
Na końcowych stronach książeczki znajdują się obrazki
przedstawiające przedmioty o różnych kształtach
( kwadrat, kółko, gwiazdka, serduszko).
Naciskając przyciski obok nich, usłyszy ich pełną nazwę.
Gra nr 1 zakłada również naukę godzin.
Na ostatnich stronach książeczki narysowano 10 tarczy zegara
z różnym ustawieniem wskazówek.
Po wybraniu przycisków obok nich, maleństwo dowie się,
która godzina widnieje na obrazku (pierwsza, druga,
trzecia… itd.)
II: NAZYWANIE OBRAZKÓW
Druga opcja to poznawanie nowych prostych słów
– nazw przedmiotów i zwierzątek widniejących na
kolorowych obrazkach.
Po naciśnięciu danego przycisku usłyszymy
np. „To jest
cukierek. Literka ‘c’ jest pierwsza w wyrazie
‘cukierek’ ”.
Przedmioty z ostatnich stron książeczki,
prezentujące dane figury również zostaną nazwane
przez sympatyczną książeczkę.
Dowiemy się także, jakie kształty przypominają.
III: SŁUCHANIE MUZYKI
To najbardziej melodyjna zabawa ze wszystkich.
Po naciśnięciu przycisku usłyszymy dźwięki
charakterystyczne dla danego przedmiotu lub zwierzątka.
Usłyszymy więc chrumkanie świnki, wyjący ambulans, brzmienie gitarowych
strun itd.
Największą gratką są jednak dwie ostatnie strony,
które zawierają aż 10 różnych melodii !
IV: „ZGADUJ ZGADULA”
W tym trybie książeczka zadaje bobasowi różne zagadki
dotyczące obrazków lub literek.
Zadaniem dziecka jest odnalezienie odpowiedniego przycisku.
Kiedy już mu się uda, otrzymuje gromkie brawa oraz pochwałę od
książeczki.
Maleństwo ma 3 szanse na trafienie.
V: ROZPOZNAWANIE DŹWIĘKÓW
To ostatnia interaktywna gra,
w której zadaniem jest przyporządkowanie odpowiedniego
obrazka
do dźwięku wydawanego przez książeczkę.
Ponownie, maleństwo ma 3 szanse na odnalezienie poprawnej odpowiedzi,
a gdy wreszcie ją znajdzie,
zostaje pochwalone przez sprytne urządzenie.
AKTYWNOŚĆ
Edukacyjna książeczka Smily Play
wkrótce stanie się ulubioną zabawką Twojej pociechy.
Przy każdym włączeniu radośnie wita się z brzdącem,
a przy jej wyłączaniu – uprzejmie żegna.
Ponadto, po kilku chwilach nieużywania,
urządzenie samo przypomina się maleństwu,
powtarzając ostatnie polecenie.
Gdy dziecko nie reaguje, samoistnie się wyłącza.
REGULACJA GŁOŚNOŚCI I POWTARZANIE
W trosce o wrażliwe uszka malucha,
zabawkę zaprojektowano w dwóch trybach – cichym i
głośnym.
Dzięki odpowiednim guziczkom,
w łatwy sposób samo może regulować głośność,
według swoich potrzeb.
Specjalny przycisk ze strzałką
odpowiada za powtarzanie ostatniego polecenia,
przez co malec ma pewność,
że nie popełni błędu w zabawie i zdąży zrozumieć całe wyrażenie.
ESTETYKA I TRWAŁOŚĆ
To wartości, które wyróżniają zabawki Smily Play.
Śliczne, intensywne kolory przyciągają uwagę malucha,
stymulują zmysły oraz sprawiają, że zabawa staje się bardziej
atrakcyjna i przyjemniejsza.
Wszystkie elementy zostały wykonane z trwałych i bezpiecznych
materiałów,
nie zagrażających zdrowiu dziecka.
EDUKACJA
Oprócz nauki liter i pojęć oraz doskonałego stymulowania
zmysłów maleństwa,
książeczka wspaniale kształci motorykę dziecka
oraz rozwija zdolności precyzyjne paluszków.
Konieczność wyboru odpowiednich przycisków oraz
interaktywne zabawy
wpływają na zrozumienie ważnego związku między skutkiem a
przyczyną.
Książeczka rozwija umiejętność logicznego myślenia,
może też ujawnić zainteresowania i talenty muzyczne.
Pomaga również poszerzać wiedzę o otaczającym
świecie
a także uczy przydatnych, codziennych umiejętności,
takich jak korzystanie z zegarka.
WYMIARY OPAKOWANIA:
26cm x 28,5cm x 7cm
Kupując ten produkt, wspomagają Państwo Fundację „Zdążyć z
pomocą”,
opiekującą się chorymi i niepełnosprawnymi dziećmi w całej Polsce.
Zabawka Oryginalnie zapakowana,
Idealny na prezent dla maluszka