Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Smid - JĘZYK REKLAMY W KOMUNIKACJI MEDIALNEJ

19-01-2012, 21:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik Siedlec
numer aukcji: 1998387567
Miejscowość Rzeszów
Wyświetleń: 8   
Koniec: 13-01-2012 22:07:14
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Wacław Smid - JĘZYK REKLAMY W KOMUNIKACJI MEDIALNEJ

Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować  w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego języka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać określone emocje a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy się na ogół z brakiem pomysłu na przyciągnięcie uwagi klienta. Język reklamy zamyka się w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. ..

  • Wydanie 2009 rok , oprawa miękka , 317 stron , stan db





© AllegroPromo