Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SMASHING MAGAZINE - PODRĘCZNIK PROJEKTANTÓW LOGO

22-01-2014, 19:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik Bartas1990_72
numer aukcji: 3884326426
Miejscowość Kruszwica
Wyświetleń: 7   
Koniec: 21-01-2014, 16:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha







  • W przypadku zakupu na kilku aukcjach zmienia się koszt wysyłki przedmiotu. Łączny koszt wysyłki zależny jest od wagi i gabarytu przesyłki, dlatego zapytaj mnie o koszt
  • Wysyłka priorytetem przyśpiesza jedynie wysyłkę u przewoźnika, nie zmienia jednak czasu wysyłki
  • Pisząc na e-mail zawsze wklejaj poprzednią historię korespondencji, zawsze podpisuj się swoim loginem z Allegro.
  • Towar pakuje bezpiecznie dlatego nie odpowiadam za zniszczenia dokonane w czasie transportu. Jeżeli przesyłka wygląda na zniszczoną koniecznie otwórz ją i sprawdź w obecności doręczyciela. Tylko w ten sposób masz możliwość reklamowania na Poczcie. Po odebraniu przesyłki poczta nie uzna żadnej reklamacji. Nie zwracam kosztów za zniszczenia dokonane przez Pocztę.


Tytuł: Podręcznik projektantów LOGO. Smashing Magazine
Autor: Dominika Kurek
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3833-8
Liczba stron: 304
Wymiary: 168x237 mm
Tłumaczenie: Dominika Kurek


Stwórz doskonałe logo!

  • Jak zaprojektować logo?
  • Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego?
  • Jak uniknąć ślepych zaułków?
Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podstawowe pytanie: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.

Natchnie Cię ona dziesiątkami pomysłów na świetny znak firmowy. Na samym początku zdobędziesz solidną wiedzę teoretyczną. Poznasz różne rodzaje znaków graficznych i dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta oraz czym tak naprawdę jest logo. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo. Zaznajomisz się dokładnie z tym procesem, określisz harmonogram pracy, grupę docelową oraz budżet. Odkryjesz odpowiednie techniki i zrozumiesz, jakich narzędzi użyć w procesie projektowania logo, jak dobrać odpowiednią kolorystykę oraz zaprezentować projekt klientowi. Na sam koniec obejrzysz udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na dwa rozdziały - jeden poświęcony prawnym aspektom użycia logo, drugi najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania. Dzięki tej książce stworzysz wiele fantastycznych znaków graficznych, które zostaną zapamiętane przez klientów!
  • Rodzaje logo
  • Detale gwarantujące sukces
  • Projektowanie logo
  • Przygotowanie harmonogramu prac
  • Współpraca z klientem w procesie projektowania
  • Określenie grupy docelowej
  • Przygotowanie koncepcji logo
  • Szukanie inspiracji
  • Narzędzia wspierające proces projektowania
  • Dobór fontów i opracowywanie własnych
  • Eksperymenty z układem
  • Wybór kolorystyki
  • Prezentacja projektu
  • Najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania

Twórz niepowtarzalne znaki graficzne!


  • Nie wysyłam za pobraniem
  • Zmiany te należy dokonywać poprzez Formularz Płatności i Wysyłki. Zmiany adresu należy dokonać nie później niż w ciągu 30 minut od zakupu. W przypadku nie wypełnienia Formularza Płatności i Wysyłki, wylicytowany przedmiot zostanie wysłany na standardowy adres podany allegro.
  • Nieodebranie przez Kupującego (adresata) przesyłki w terminie lub podanie nieprawidłowego (niepełnego) adresu dostawy łączy się ze zwrotem paczki do nadawcy. Koszty zwrotu i ewentualnej ponownej przesyłki pokrywa Kupujący.