|
1.Dane Sprzedawcy:
Carrefour Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Targowa 72, 03-734 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 000[zasłonięte]0710, NIP:[zasłonięte]937-00-168, tel. 22 [zasłonięte] 2110 lub 22 [zasłonięte] 2120.
2.Adres, pod należy kierować zapytania i reklamacje:
Hipermarket Carrefour
91-211 Łódź
Ul. Szparagowa 7
Tel 42 [zasłonięte] 55
Fax 42 [zasłonięte] 55
Mail: lodz_szparagowa_[zasłonięte]@carrefour.com
3.Odpowiedzialność sprzedawcy i procedura reklamacji:
Carrefour Polska Sp. z o.o. zobowiązana jest dostarczać towary wolne od wad;Carrefour Polska Sp. z o.o. odpowiada za jakość oferowanych towarów i rozpatruje reklamacje na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu cywilnego, a w odniesieniu do sprzedaży dokonanej przed 25.12.2014 na podstawie Ustawy z 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
4.Prawo odstąpienia od umowy:
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem serwisu allegro w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy (tj. dnia doręczenia rzeczy).
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas Hipermarket Carrefour, 91-211 Łódź, ul. Szparagowa 7 o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy przed upływem w/w 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy.
5.Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaniemy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: Hipermarket Carrefour, 91-211 Łódź, ul. Szparagowa 7, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo jedynie za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
6.Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy:
üw której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
üw której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
üw której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
üzawartej w drodze aukcji publicznej;
7.Możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów konsumenckich:
W przypadku powstania sporu co do sposobu rozstrzygnięcia reklamacji konsument ma prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, m.in.może zwrócić się z odpowiednim wnioskiem do właściwego Rzecznika Praw Konsumenta,organizacji konsumenckiej, np. Federacji Konsumentów lub jednego z Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, które prowadzą mediacje i przy których działają Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie.
Pomimo dołożenia wszelkich starań oraz zachowania należytej staranności nie możemy zagwarantować, iż prezentowane opisy wraz ze zdjęciami produktów są w pełni zgodne ze specyfikacją producenta i stanem faktycznym. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do błędów i nie ponosimy odpowiedzialności za błędne podanie parametrów produktów, które jednak nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontaktlub weryfikację w oparciu o stronę producenta. Prezentowane treści nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a mają jedynie charakter informacyjny
|