|
|
|
|
|
» przesyłka polecona: 6 zł » priorytet: + 2 zł
|
|
» paczka < 31,5 kg: 19 zł
|
|
|
Na koszt przesyłki składa się opłata pocztowa, opakowanie ochronne oraz podatek VAT. Koszt przesyłki zostanie uwzględniony w cenie towarów. |
Zakupy na kwotę powyżej 120 zł = przesyłka GRATIS !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BRE bank S.A. 61 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406226
Profi-Libris Marcin Badocha Ul. Podhalańska 10/21 40-215 Katowice |
|
W tytule wpłaty proszę podać nazwę użytkownika i numery aukcji |
|
|
|
|
|
|
|
|
PRZY ZAMÓWIENIU NA KWOTĘ POWYŻEJ 120 zł PRZESYŁKA GRATIS !!!
DO KAŻDEGO ZAMÓWIENIA ZAKŁADKA DO KSIĄŻKI GRATIS !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SMAROWANIE TRAKCYJNYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH
M. Bernhardt S. Dobrzyński
|
|
» Wydawnictwo: WKŁ, 1973 » Oprawa: miękka » Stron: 251 » Stan: bardzo dobry (-), pieczątki zlikwidowanej biblioteki
PEŁNY SPIS TREŚCI DOSTĘPNY PONIŻEJ ZDJĘCIA KSIĄŻKI
|
|
|
|
|
Podstawowe wiadomości o tarciu i zużyciu w silnikach. Systemy smarowania, rodzaje oleju. Smarowanie elementów silnika. Rodzaje i typy pomp oleju, filtracja i oczyszczanie oleju. Zastosowanie chłodnic oleju i jego chłodzenie w zależności od bilansu cieplnego silnika. Eksploatacja układów smarowania. SPIS TREŚCI 1. Podstawowe wiadomości o tarciu i zużyciu w silnikach spalinowych 1.1. Wprowadzenie 12. Podstawy teorii tarcia 1.3. Podstawy hydrodynamicznej teorii smarowania 1.4. Podstawowe wiadomości o zużyciu 1.5. Zużycie części silnika 2. Oleje silnikowe 2.1. Własności fizyko-chemiczne olejów silnikowych 2.1.1. Lepkość 2.1.2. Smarność oleju 2.1.3. Utlenianie oleju 2.1.4. Antykorozyjne własności oleju 2.1.5. Skłonność oleju do koksowania 2.2. Oleje syntetyczne 2.3. Dodatki do oleju 2.4. Klasyfikacja olejów 2.4.1. Klasyfikacja polska 2.4.2. Klasyfikacje amerykańskie SAE i API 2.5. Podstawowe wiadomości o metodach badań olejów silnikowych 2.5.1. Wiadomości wprowadzające 2.5.2. Wybrane metody badań laboratoryjnych olejów silnikowych 2.5.3. Silnikowe metody badań olejów 3. Systemy smarowania 3.1. Zadania układu smarowania 3.2. Wymagania stawiane układowi smarowania 3.3. Stosowane obecnie układy smarowania 3.4. Schematy typowych układów smarowania 3.5. Parametry układu smarowania 4. Smarowanie poszczególnych układów silnika 4.1. Typy łożysk stosowane w silnikach i zasady ich smarowania 4.2. Smarowanie łożysk głównych i korbowodowych 4.3. Smarowanie układu: tuleja cylindrowa-tłok-pierścienie tłokowe 4.4. Smarowanie układu rozrządu 4.5. Smarowanie napędów pomocniczych i osprzętu silnika 5. Pompy oleju 5.1. Konieczny wyjątek pompy oleju oraz ciśnienie oleju 5.2. Rodzaje pomp oleju 5.3. Pompa oleju o zazębieniu zewnętrznym 5.4. Pompy oleju o zazębieniu wewnętrznym 5.5. Obliczanie pomp oleju 5.6. Umieszczenie pompy oleju 5.7. Pompy oleju tłoczkowe 6. Filtrowanie oleju 6.1. Zanieczyszczenie oleju w czasie pracy silnika 6.2. Wymagania stawiane filtrom oleju 6.3. Umieszczanie filtrów 6.4. Miejsce filtru w układzie olejenia 6.5. Konstrukcja filtrów 6.6. Filtry wstępne 6.7. Filtry zgrubne (szczelinowe) 6.8. Filtry objętościowochłonne 6.9. Filtry tkaninowe 6.10. Filtry kartonowe 6.11. Filtry papierowe 6.12. Filtry kombinowane 6.13. Filtry odśrodkowe 6.14. Filtry specjalne 7. Chłodzenie oleju 7.1. Chłodząca rola oleju 7.2. Wskazania określające konieczność stosowania chłodnicy oleju 7.3. Rodzaje chłodnic oleju ł ich usytuowanie w układzie olejenia 7.4. Obliczanie i konstrukcja chłodnic oleju 8. Zapas oleju, jego zbiorniki i pomiar 8.1. Zapas oleju w silniku 8.2. Miska oleju 8.3. Pomiar ilości oleju 9. Osprzęt układu smarowania 9.1. Przewody oleju 9.2. Uszczelnienia układu smarowania 9.3. Zawory przelewowe, obiegowe i bezpieczeństwa 9.4. Wlewy oleju 9.5. Przyrządy pomiarowe 9.6. Odpowietrzanie skrzyni korbowej 10. Eksploatacja układu smarowania 10.1. Wprowadzenie 10.2. Zużycie i uzupełnienie oleju 10.3. Wymiana oleju 10.4. Obsługa pozostałych elementów układu smarowania Bibliografia |
|
|
|
|
|
|