Witamy w naszym sklepie! Życzymy udanych zakupów.
Akcesoria warsztatowe
Blacharstwo i lakiernictwo
Diagnostyka silnika i elektroniki
Narzędzia warsztatowe
Podnośniki, dźwigniki, wyciągarki
Serwis ogumienia
Molytex EP-2
aukcja dotyczy - opakowania 18 kg - 1 sztuka
|
OKREŚLENIE Molytex EP-2 to smary przeznaczone specjalnie do smarowania przegubów homokinetycznych. Wytwarzane są z rafinowanego oleju bazowego zagęszczonego mydłem litowym. Zawierają zarówno dwusiarczek molibdenu jak i rozpuszczalne w oleju dodatki typu EP zapewniające ochronę przed zatarciem w warunkach pracy przy wysokich obciążeniach. Smary te zawierają również inhibitory rdzy i utleniania. ZALETY W uzupełnieniu doskonałej charakterystyki przeciwzużyciowej (EP), smary MOLYTEX EP-2 wykazują dobrą stabilność mechaniczną, odporność na utlenianie, zdolność ochrony przed korozją, odporność na działanie wody i dobre własności w niskich temperaturach. ZASTOSOWANIE Smary szeregu MOLYTEX EP-2 szczególnie dobrze nadają się do stosowania w przegubach homokinetycznych. Ponadto mogą być używane jako smary wielofunkcyjne w urządzeniach przemysłowych i pojazdach samochodowych, w budownictwie, górnictwie (buldożery, zgarniarki, ładowarki, koparki, terenowe samochody ciężarowe itp.) oraz tam, gdzie smarowane elementy są narażone na obciążenia udarowe. Smary te mogą być stosowane również w innych pojazdach samochodowych. NORMY I ZATWIERDZENIA Smary plastyczne MOLYTEX EP-2 spełniają następujące wymagania : · DIN 51502 KPF 2 K-30 · ISO 6743-09 L-XCCEB2 · ASTM D4950 LB (specyfikacje motoryzacyjne) · AARS M-929-75 (specyfikacja kolejowa) BEZPIECZEŃSTWO UŻYTKOWANIA Szczegółowe zasady bezpiecznego obchodzenia się z produktem podano w Karcie Bezpieczeństwa dostępnej na życze CHARAKTERYSTYCZNE DANE TECHNICZNE (wielkości typowe)
Molytex EP-2 |
Jednostka |
2 |
Barwa |
- |
Czarna |
Klasa konsystencji |
NLGI |
2 |
Zagęszczacz |
- |
mydła litowe |
Zawartość dwusiarczku molibdenu |
% |
3 |
Penetracja po ugniataniu |
mm/10 |
280 |
Temperatura kroplenia |
°C |
210 |
Lepkość kinematyczna oleju bazowego w temperaturze 40 °C |
mm2/s |
150-220 |
Lepkość kinematyczna oleju bazowego w temperaturze 100 °C |
mm2/s |
13,5-17 |
Dopuszczalne obciążenie wg Timkena |
lbs |
30 |
Obciążenie zespawania na aparacie 4-kulowym |
KG |
250 |
Korozja miedzi (24 h, 100°C) |
- |
1 |
Odporność na utlenianie, spadek ciśnienia |
bar |
0,4 |
Zakres temperatur pracy |
°C |
-30/+130 |
Oznaczenie kodowe |
- |
01922 |
|
szczegóły pod nr tel kom. 601-[zasłonięte]-092 lub 501-[zasłonięte]-677
Bezpłatna infolinia z telefonów stacjonarnych 801 [zasłonięte] 247
telefon stacjonarny 17 [zasłonięte] 27
fax 17 [zasłonięte]6089
email : [zasłonięte]@moto-dakar.pl