SMAR SUCHY PTFE 50ML SPARYTECHNICQLL
SUCHY SMAR 100% PTFE
Suchy smar PTFE jest czystym, najwyższej jakości preparatem, zawierającym mikronizowany proszek 100%-go teflonu. Produkt ten nie ma w swoim składzie żadnych substancji oleistych, które przyciągają osiadanie kurzu, brudu i piasku. Jest najnowocześniejszym i doskonałym środkiem smarnym przeznaczonym do wszystkich typów napędów łańcuchowych, przekładniowych i taśmowych, szczególnie niezastąpiony w mechanizmach pracujących w kontakcie z zanieczyszczeniami obecnymi w powietrzu.
Różnego rodzaju zanieczyszczenia połączone z olejem lub smarem tworzą materiał ścierny tak niebezpieczny w wielu mechanizmach np. napędach łańcuchowych, dlatego zastosowanie suchego smaru zamiast tłustych smarów jest zawsze bezpieczne i dające gwarancję ochrony mechanizmu przed zatarciem. Suchy smar ma szerokie zastosowanie w różnego rodzaju prowadnicach i jezdniach tocznych, a także kołowrotkach. Jest nieodzowny wszędzie tam gdzie nie jest wskazany zwykł smar ze względu na przyczepność brudu, a powierzchnia trąca musi być sucha i czysta np. na liniach pakujących. Suchy smar stosuje się jako uszlachetniacz wszystkich środków smarnych pracujących w temperaturze do +260°C. Bardzo dobrze łączy się ze wszystkimi rodzajami smarów i olejów, tym samym długotrwale poprawia i przedłuża ich własności poślizgowe. Jeżeli mamy wątpliwości, czy dany mechanizm pracuje tak jak powinien (skrzypi, piszczy, trudno się przekręca, otwiera, przesuwa) np. zamek, zawias, łożysko, należy stosować Suchy Smar. Każde urządzenie, nawet to, które nie było oliwione od nowości, posiada resztki smaru, który w połączeniu z teflonem odzyskuje pierwotne własności przeciw trące.
|
PARAMETRY |
Stan skupienia |
ciecz |
Kolor |
biały |
Zapach |
charakterystyczny |
Rozpuszczalność w wodzie |
nierozpuszczalny |
Rozpuszczalność w innych rozpuszczalnikach |
rozpuszczalny w rozpuszczalnikach organicznych |
Gęstość w 20°C |
0,87 g/cm3 |
Odporność termiczna |
-60°C do +250°C |
Temperatura aplikacji |
+5°C do +40°C |
Ciśnienie(aerozol) |
3-4 bar |
Współczynnik tarcia |
0,02 – 0,09 |
|
|
|