Grease AEROSHELL 33MS
akcji tej samej zaawansowanej technologii smaru Smar AeroShell 33, AeroShell Grease 33MS posiada również bardzo wysokie ciśnienie (EP) cechy przewidziane przez dwusiarczek molibdenu. Smar ten zawiera syntetyczny olej i nie może być używany z nieodpowiednimi materiałami uszczelniającymi. AeroShell Grease 33MS obejmuje Grease AeroShell 33 wzbogacone 5% dwusiarczku molibdenu. Posiada zwiększoną ochronę przed zużyciem i właściwości antykorozyjne Grease AeroShell 33 z dodatkową EP (Extreme Pressure) właściwości dostarczonych przez dodanie stałego smaru. Użyteczny zakres temperatur pracy od -73 ° C do +121 ° C. ZASTOSOWANIA Grease AeroShell 33 stała się odpowiedź na większość kadłuba jest ogólnego przeznaczenia, płatowca wymagania smarowania, jest dopuszczony do stosowania w Boeing, Airbus oraz wiele innych typów samolotów. Grease AeroShell 33 ustanawia standard z wyjątkową wydajność antykorozyjne i przeciwzużyciowe, jednocześnie umożliwiając operatorom statków powietrznych, aby zmniejszyć ich zapasów tłuszczu i zmniejszyć ryzyko niewłaściwego. Pozostaje jednak niewielka liczba wysoko obciążonych, przesuwne aplikacji na samolotach, gdzie dodatkowy bodziec z dwusiarczkiem molibdenu zawsze będzie wymagane. Aby sprostać tym wymaganiom, Shell Aviation opracowała 33MS Grease AeroShell. Dzielenie tej samej zaawansowanej technologii smarem jego rodzica, 33MS Grease AeroShell posiada również bardzo wysokie ciśnienie (EP) cechy przewidziane przez dwusiarczek molibdenu.
w sklepach ponad 1000 zł za puszkę !!!!!!!!!!!