Produkt:
SMALL WORLD: UNDERGROUND
Opis:
Small World Underground - Okazuje się, że w Small World Underground, przestrzeni do życia jest jeszcze mniej niż na powierzchni! Pośród pogrzebanych wspomnień minionych epok ciężko jest znaleźć jeszcze trochę miejsca dla siebie. Zwłaszcza, że inne plugawe rasy ośmieliły się także kopać w naszej ziemi, drążyć naszą skałę, którą nasi przodkowie powierzyli Tobie z nadzieją, że będziesz w stanie wykuć w niej podwaliny potężnego imperium, a Twoi podwładni wypełzną z nich i zdominują cały znany nam świat!
Small World Underground, stworzony przez Philippe Keyaerts to świat zamieszkany przez różnorodne rasy - drowy, kultystów, mumie, gnomów, ogry, czy żelaznych krasnoludów. Każda z tych nacji posyła do walki swoje armie - wszystko po to, aby zdobyć chociaż odrobinę nowego terytorium i zepchnąć inne rasy do piekielnych otchłani.
Niestety, cywilizacje w miarę wzrostu zatracają swoją dynamikę i możliwości rozwoju, dopada je stagnacja a w końcu upadek. Kluczem do zwycięstwa w Small World Underground jest nie tylko wybór spośród 15 ras i 21 specjalnych mocy; najważniejsze to przewidzieć upadek i w odpowiednim momencie wycofać się ze wsparcia dla danej cywilizacji, udzielając swojego poparcia nowej sile, która rozwinie się na gruzach tych, którzy przeminęli.
W grze występują elementy w języku angielskim, ale nie są one istotne dla gry (są to np. nazwy kart czy obszarów na planszy) - - wszystkich niezbędnych do gry informacji dostarcza polska instrukcja.
Small World Underground jest samodzielną grą, nie wymaga wersji podstawowej Small World, jednak może być z nią połączony w celu zwiększenia różnorodności i uatrakcyjnienia każdej rozgrywki.
Dodatkowe informacje:
Projektant:
Wydawca:
Wiek:
Liczba graczy:
Czas rozgrywki:
Wydanie:
Instrukcja:
Philippe Keyaerts
Days of Wonder
8+
2 - 5 graczy
około 60 - 90 minut
angielskie
polska
Zawartość pudełka:
4 mapy zawarte na dwóch obustronnych planszach
5 kart pomocy, po jednej na każdego gracza i jedna karta z podsumowaniem tury
15 kafelków ras z specjalnymi mocami
179 żetonów ras
25 żetonów gór czarnych, popularnych miejsc, relikwi oraz wulkanu
24 żetony specjalne (w tym wielki przedwieczny, duch Tomb Raidera, Balrog itp.
21 żetonów specjalnych mocy
106 żetonów punktów zwycięstwa
1 kostka posiłków
znacznik rundy
zasady gry