W cenie centrali oferujemy usługę programowania i miesięcznego okresu maintenance. W trakcie trwania okresu maintenace użytkownik może poprosić o zmianę konfiguracji centrali - usługę wykonujemy zdalnie przez Internet.
PROMOCJA Kup Centralę Telefoniczną a otrzymasz profesjonalne nagranie zapowiedzi głosowej GRATIS ! - zamów centralę telefoniczną Slican, Platan lub Elmeg o wartości ponad 5000 zł netto a otrzymasz profesjonalnie wykonaną zapowiedź głosową przez wybranego przez Ciebie lektora GRATIS ! Głosy lektorów i przykładowe zapowiedzi możesz odsłuchać na naszej stronie: http://telecom.promtel.pl/nagranie_zapowiedzi.html
PROMOCJA Usługa bezpłatnego podstawowego programowania obejmuje konfigurację centrali przed dostarczeniem oraz usługę 5 godzin późniejszego zdalnego dokonania zmian w konfiguracji do wykorzystania przez miesiąc od dnia dokonania zakupu. Minimalny czas pracy inżyniera podczas zdalnego programowania wynosi 1 godzinę. Zakres podstawowego programowania został opisany na naszej stronie: http://telecom.promtel.pl/instalacja_konfiguracja.html
Przedmiotem aukcji jest nowa centrala Slican CCT-1668.L/IP VoIP.
Serwer telekomunikacyjny o pojemności do 156 abonentów, przeznaczony dla małych i średnich firm. Współpracuje zarówno z cyfrową siecią ISDN (BRA, PRA) jak również ze standardowymi analogowymi liniami miejskimi. Wbudowany system nagrywania rozmów Embedded Recording pozwala nagrywać do 12 rozmów jednocześnie. Czas trwania nagrań zależy tylko od pojemności zastosowanej pamięci CompactFlash. Zintegrowane karty VoIP (kodeki G.711, GSM) otwierają nowe możliwości jakie niesie ze sobą dostęp do rozwiązań sieciowych m.in. budowę rozległej i taniej sieci wewnętrznej. Karty GSM wbudowane bezpośrednio w centrali podnoszą jakość połączeń do sieci telefonii komórkowej, pozwalają ponadto na wysyłanie informacji SMS o pracy centrali. Szczególny nacisk położono na mechanizm umożliwiający redukcję kosztów połączeń, zaś modułowa budowa centrali pozwala na realizację bardzo różnych, elastycznych konfiguracji.
Wyróżniające funkcje:
Zaawansowany LCR. Centrala automatycznie rozpoznaje wybierany numer i kieruje połączenie poprzez najtańszego operatora. Przykładowa konfiguracja może być następująca: połączenia międzymiastowe i międzynarodowe są kierowane przez VoIP, komórkowe poprzez opcjonalną bramkę GSM (przy zainstalowaniu bramki obsługującej dwie karty SIM lub kilku bramek centrala może rozpoznać operatora GSM i poprowadzić połączenie wewnątrz sieci operatora), połączenia lokalne realizowane są przez operatora stacjonarnego. Centrala zlicza także bezpłatne minuty co pozwala na kierowanie połączeń tymi liniami na których są jeszcze do wykorzystania darmowe połączenia w ramach puli minut.
Telefonia VoIP i serwer SIP. Jeśli centralka została podłączona do sieci LAN przez kartę VoIP to masz możliwość podłączenia do swojej sieci dowolnej bramki VoIP, telefonu SIP, lub aplikacji typu softphone. Urządzenie lub program staną się klientem centralki i umożliwią prowadzenie rozmów jak z telefonu wewnętrznego. Można połączyć się do centralki z dowolnego miejsca na świecie i nadal wykorzystywać swój telefon IP jak telefon wewnętrzny bez żadnych dodatkowych kosztów – stanowi to doskonałe rozwiązanie do telepracy. Standardowo centralka umożliwia wykonywanie połączeń przez operatorów telefonii internetowej.
Funkcja call-through: umożliwia zadzwonienie do własnej centralki i dalsze telefonowanie za jej pośrednictwem przez linię VoIP. Jeśli wykupisz możliwość bezpłatnych lub tanich rozmów ze swojego telefonu komórkowego na linię stacjonarną, do której jest podłączona centralka, to możesz uzyskać połączenie ze swoją centralką a następnie zadzwonić za pośrednictwem centralki i VoIP do abonentów na całym świecie płacąc grosze za rozmowę. Autoryzacja Twojego telefonu następuje na podstawie CLIP i kodu PIN. Wdzwaniając się do centralki można też zarządzać jej usługami np: zmieniać tryby pracy (dzień/noc/święto).
Prezentowanie danych osoby dzwoniącej na ekranie komputera. Dzięki aplikacji Telefon CTI numer osoby dzwoniącej jest prezentowany nie tylko na wyświetlaczu telefonu ale także na ekranie komputera. W połączeniu z centralną książką telefoniczną można uzyskać komplet informacji o osobie dzwoniącej jeszcze przed podniesieniem słuchawki. Za pomocą aplikacji Telefon CTI możemy także wybierać numery z książki telefonicznej bez konieczności ręcznego wybierania na klawiaturze telefonu. Wykorzystując interfejs CTI można dokonać integracji systemu telekomunikacyjnego z aplikacjami typu CRM.
Pozostałe zaawansowane funkcje: - Wielokanałowe nagrywanie rozmów na karcie pamięci, - INVENIO - wielopoziomowe interaktywne kierowanie połączeń przychodzących - funkcjonalność IVR, - PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji, - System DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych bez pośrednictwa recepcji, - Współpraca z bramofonami SLICAN (możliwość otwierania bramy telefonem), - Dedykowane oprogramowanie do: odsłuchiwania nagrywanych rozmów, billingowania, taryfikacji, analizy kosztów i generowania statystyk.
Konfiguracja podstawowa: Wyposażenie fabryczne centralki CCT-1668.L/IP stanowi moduł linii wewnętrznych – 16 linii oraz karta VoIP.
Opcjonalne moduły:
- CCT.SL.M-4AB – Moduł 4 analogowych linii wewnętrznych, - CCT.SL.M-8AB – Moduł 8 analogowych linii wewnętrznych, - CCT.SL.M-2U – Moduł 2 cyfrowych telefonów systemowych, - CCT.SL.M-6U – Moduł 6 cyfrowych telefonów systemowych, - CCT.L.M-1E1 - Moduł traktu cyfrowego ISDN PRI E1, - CCT.SL.M-1S2U – Moduł 1 portu ISDN i 2 portów cyfrowych telefonów systemowych, - CCT.SL.M-1S6U – Moduł 1 portu ISDN i 6 portów cyfrowych telefonów systemowych, - CCT.SL.M-2S2U – Moduł 2 portów ISDN i 2 portów cyfrowych telefonów systemowych, - CCT.SL.M-2S6U - Moduł 2 portów ISDN i 6 portów cyfrowych telefonów systemowych, - CCT.SL.M-4S – Moduł 4 portów ISDN, - CCT.SL.M-4S2U – Moduł 4 portów ISDN i 2 portów cyfrowych telefonów systemowych, - CCT.SL.M-2ASS – Moduł 2 analogowych linii miejskich, - CCT.SL.M-4ASS - Moduł 4 analogowych linii miejskich, - CCT.SL.M-1A1G – Moduł 1 bramki GSM i 1 linii miejskiej, - CCT.SL.M-1A2G - Moduł 2 bramek GSM i 1 linii miejskiej, - CCT.SL.M-4VoIP – Moduł 4-kanałowej bramki VoIP, - CCT.SL.M-8VoIP – Moduł 8-kanałowej bramki VoIP, - CCT.SL.M-1LAN – Port Ethernet (do zarządzania centralą przez LAN), - AP200S – moduł bezprzewodowej komunikacji DECT IP.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani modułami do centrali CCT-1668.L/IP – prosimy o kontakt – wystawimy dla Państwa na aukcję odpowiednie moduły.
http://telecom.promtel.pl/centrale_slican.html
Jesteśmy certyfikowanym Zakładem Instalacyjnym - zapewniamy instalację i konfigurację centrali. Oferujemy profesjonalne doradztwo.
|