Slavika: Równonoc (Equinox)
Zrobiło się zimno i ciemno. Łódź zadrżała, jakby nagle porwał ją prąd, chociaż w tych oparach mogło się zdawać, że stoją w miejscu. Z kłębów zaczęły się wyłaniać konary starych, olbrzymich drzew.
- Las? - wymamrotał Naczęmir.
- Nie daj się zwieść omamom - szepnął Mirogod, kłykcie palców zbielały mu od ściskania kostura. - Baczcie jeno na wodę.
Pierwsza zauważyła je Godzimira. Trupio-białe szponiaste palce chwytające za burty, wyciągające się ku nim kościste ramiona, z których niemal przezroczysta skóra zwisała niczym łachmany, świdrujące spojrzenia martwych oczu i rozwarte szczęki...
- Topielce!
Slavika: Równonoc to karciana gra o łowach na potwory, zdobywaniu skarbów i rywalizacji. Każdy z graczy otrzymuje talię 6 kart bohaterów, których będzie wysyłał do leżących na stole krain. Jednocześnie będzie manipulował znajdującymi się tam potworami tak, aby zapewnić sobie przewagę i przechytrzyć przeciwników. Ten, kto zgarnie najwięcej skarbów (punktów zwycięstwa) wygrywa.
Slavika: Równonoc to kontynuacja bestsellerowej gry Slavika. Zawiera nowych bohaterów, nowe potwory, nowe krainy, nowe skarby, nowe zasady i nową frakcję: Chrześcijan. Równonoc to samodzielny tytuł, który można dowolnie łączyć i mieszać z wcześniejszą grą.
Nowa frakcja ma zupełnie inną mechanikę zdobywania punktów zwycięstwa. Jedyne, co interesuje Chrześcijan, to ochrzczenie jak największej liczby bohaterów przeciwników. Chrześcijanie co prawda liczą się do siły bohaterów walczących z potworami, jednak to, co jest dla nich ważne, to iż za każdym razem, gdy obok kapłana znajdzie się bohater o niższej sile, zostanie on ochrzczony, dostarczając punkty zwycięstwa grającemu Chrześcijanami.
UWAGA! W każdym pudełku z grą znajdzie się gratis - niespodzianka,
książeczka z opowiadaniem Marcina Wełnickiego
W grze Slavika każdy z graczy dysponuje sześcioma bohaterami: dwoma wojownikami, druidem, zwiadowcą, łucznikiem i złodziejem. W trakcie gry gracze mają do wyboru pięć krain, do których po kolei wysyłają swoich bohaterów. W swojej turze każdy gracz, po wystawieniu dwóch bohaterów, wystawia do innej krainy monstra ze swojej talii potworów. Część bohaterów i ich przeciwników ma specjalne umiejętności, które znacząco wpływają na sytuację w danej krainie.
Gdy kraina wypełni się potworami, te natychmiast atakują bohaterów, którzy się w niej znajdują. Jeśli ci są w stanie razem odeprzeć atak - zdobywają punkty zwycięstwa i skarb, jaki dana kraina oferuje. Choć drużyna bohaterów znajdująca się w jednej krainie składać się może z członków kilku rodów, zawsze chwałę zyskuje tylko ten ród, który w starciu dysponował największą siłą.
- Grę osadzono w niecodziennym klimacie słowiańskiej fantasyki. Bohaterowie staną naprzeciwko takim stworom jak utopce, leszy, szeptuchy czy południce
- Piękne, rozbudzające wyobraźnię grafiki z wdziękiem oddają temat gry.
- Różnorodność kart potworów i ogromna możliwość zagrań sprawiają, że gra będzie za każdym razem inna.
- Mechanizm gry nie pozwala by gracz, który zdobył na początku prowadzenie w punktacji, odskoczył od pozostałych bez możliwości dogonienia go. W każdym momencie każdy z graczy może wysunąć się na prowadzenie.
W pudełku do gry Slavika Równonoc znajduję się SZEŚĆ kart przedstawiających tę samą krainę. PIĘĆ z nich nie należy do kompletu używanego w grze. Prosimy o usunięcie pięciu z sześciu jednakowych kart krainy - stos kart krain ma składać się z 25 różnych pojedynczych kart.
DODATKOWO DO GRY
DOŁĄCZAMY GRĘ DEMONSTRACYJNĄ KONCEPT
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2-5 osób
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 45-60 minut
Wydawca: REBEL.PL
Projektant: Marcin Wełnicki
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Slavika: Równonoc - instrukcja
Zawartość pudełka:
- instrukcja
- karty potworów
- karty bohaterów
- plansze graczy
- plansza czasu
Zobacz koniecznie: