E-mail: [zasłonięte]@o2.pl. Tel: 535 [zasłonięte]420 Jesteśmy do państwa dyspozycji pon-pt 8 - 15, sob 9 - 14.
PayU
Zwykły przelew Przesyłka pobraniowa (użytkownicy min. 5 komentarzy)
Kupując na moich aukcjach, za przesyłkę płacisz tylko raz. Przesyłki pobraniowe - dla użytkowników od 5 komentarzy.
Na wpłatę czekam do 7 dni od sprzedaży. Mail z danymi do wpłaty przyjdzie na skrzynkę mailową konta Allegro. W tytule przelewu proszę wpisać nick z Allegro. Towar wysyłamy dobrze zabezpieczony w kopercie bąbelkowej lub kartonie. Do każdego zamówienia dołączamy paragon.
|
SLAVIKA
Nad słowiańską ziemią zaczął kłaść się mroczny cień. Potężny amulet Slaviki, chroniący do tej pory mieszkańców, od śmierci Księcia leżał pozbawiony mocy. Jedyne dziecko władcy, córka, była jeszcze zbyt młoda by związać się z amuletem i przejąć rodowe brzemię. Do dnia rytuału pozostało jeszcze kilka miesięcy - dopóki córka księcia nie wypełni amuletu swą życiodajną siłą, rody same muszą ochronić mieszkańców przed złem wypełzającym z mokradeł i pieczar.Wojownicy wyruszyli by bronić zagrożone osady, by ukoić duchy przodków, by dowieść iż to właśnie ich ród jest godzien zaszczytu wydania jednego ze swych synów za młodą księżniczkę, która wkrótce zwiąże się z amuletemi będzie dysponowała ogromną mocą Slaviki.W grze Slavika każdy z graczy dysponuje sześcioma bohaterami: dwoma wojownikami, druidem, zwiadowcą, łucznikiem i złodziejem. W trakcie gry gracze mają do wyboru pięć krain, do których po kolei wysyłają swoich bohaterów. W swojej turze każdy gracz, po wystawieniu dwóch bohaterów, wystawia do innej krainy monstra ze swojej talii potworów. Część bohaterów i ich przeciwników ma specjalne umiejętności, które znacząco wpływają na sytuację w danej krainie.Gdy kraina wypełni się potworami, te natychmiast atakują bohaterów, którzy się w niej znajdują. Jeśli ci są w stanie razem odeprzeć atak - zdobywają punkty zwycięstwa i skarb, jaki dana kraina oferuje. Choć drużyna bohaterów znajdująca się w jednej krainie składać się może z członków kilku rodów, zawsze chwałę zyskuje tylko ten ród, który w starciu dysponował największą siłą. Grę wygrywa gracz, który w dniu związania się młodej księżniczki z amuletem będzie dysponował największą liczbą punktów zwycięstwa.Grę osadzono w niecodziennym klimacie słowiańskiej fantastyki. Bohaterowie staną naprzeciwko takim stworom jak utopce, leszy, szeptuchy czy południce Piękne, rozbudzające wyobraźnię grafiki z wdziękiem oddają temat gry.Różnorodność kart potworów i ogromna możliwość zagrań sprawiają, że gra będzie za każdym razem inna.
Mechanizm gry nie pozwala by gracz, który zdobył na początku prowadzenie w punktacji, odskoczył od pozostałych bez możliwości dogonienia go. W każdym momencie każdy z graczy może wysunąć się na prowadzenie.Liczba graczy: 2 - 5 osóbWiek: od 10 latCzas gry: ok. 30 - 45 minut
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|
|