Slash 4x4 Short Truck 1:10 wersja RTR - (#6808) Traxxas
Jest to HIT firmy Traxxas który zadebiutował w 2010 roku pod nazwą Slash'a 4x4. Jest to całkiem inne autko niż „stary” Slash 2WD .Pierwszą różnicą jest napęd na wszystkie cztery koła wcześniej tylko E-Maxx i E-Revo były napędzane na obie osie. Mimo że jest wyposażony w napęd bezszczotkowy, to cena jest prawie dwukrotnie niższa niż nowy E-Revo. Slash został całkowicie przebudowany, a raczej zaprojektowany od nowa . ( Wielkosć tego modelu jest przez producenta oznaczona jako 1:10 ale wymiarami odpowiada skali 1:8 )
Z poprzedniej wersji zostały tylko : progresywne sprężyny, amortyzatory, zderzaki, uchwyt akumulatora i stylistyka karoserii . W środku mamy całkiem nowe podwozie, z wałem napędowym biegnącym centralnie przez środek . Model jest napedzany przez silnik Velineon i regulator VXL-3S, ten sam który montowany jest w Rustler'ze VXL . Który można podłączyć do ogniw 3S 11,1V zwiększając prędkosć o blisko 40%. Ważną zmianą jest radio pracujące na częstotliwości 2,4 Ghz.
przełożenie rodzaj zasilania pojemność prędkość
13/54
|
Ni-MH 8,4 V |
3000 mAh |
56 km/h |
18/54 |
Ni-MH 8,4 V |
4000 mAh |
72 km/h |
19/54 |
Li-Po 7,4 V |
4000 mAh |
80 km/h |
13/54 |
Li-Po 11,1 V |
5000 mAh |
98 km/h |
19/54 |
Li-Po 11,1 V |
5000 mAh |
105 km/h |
Jest pięć punktów mocowania amortyzatorów do wahaczy, dzięki czemu możemy indywidualnie dostosować zawieszenie do podłoża i indywidualnych preferencji kierowcy . Również pomyślano o stosowaniu drążków skrętnych (stabilizatorów) i są dla nich miejsca do zamontowania, są dostępne jako dodatkowe wyposażenie .
Patrząc na nowego Slash'a widać wyraźnie podobieństwo konstrukcyjne do najszybszego off-raod'a firmy Traxxas – JATO 3,3 . Zastosowano takie same, dużo mocniejsze niż w poprzedniej wersji , przeguby kulowe, podobne wieżyczki z krzyżowymi wzmocnieniami, oraz wszystkie śruby dostosowane do kluczy imbusowych. Nowemu Slash'owi dano także nowe koła z oponami – replikami BFGoodRich . Są to opony z bieżnikiem pozwalającym szybko jeździć zarówno w terenie , jak i po asfalcie .
To auto jest widocznie wzorowane na zawodniczych autach buggy w skali 1:8 . Ma takie same proporcje (rozstaw kół , osi itp.) , tylko karoseria jest bardziej „szosowa” . W zasadzie jedyną różnicą konstrukcyjną jest brak środkowego dyferencjału, dostępnego opcjonalnie. Brak centralnego mechanizmu różnicowego jest jakby „przystosowaniem” do jazdy po asfalcie .
Najnowsza seria z ostatniej dostawy 2012 roku jest wyposażona w nową aparaturę TQ1 którą można rozbudować o modół pozwalający podłączć iPhone na którym możemy odczytywać wiele ustawień elektroniki modelu.
W ZESTAWIE:
- Gotowy do jazdy model SLASH 4x4 z silnikiem BEZSZCZOTKOWYM
- Aparatura: 2,4 GHz
- Akumulator 3000 NiMH 7 cell
- Ładowarka sieciowa przeznaczona do ogniw NiMH
- Zestaw narzędzi.
Dane Techniczne :
- Długość: 568 mm
- Oś przednia: 296 mm
- Oś tylna: 296 mm
- Prześwit: 72 mm
- Waga: 2.28 kg
- Wysokość: 193 mm
- Rozstaw kół: 324 mm
- Opony: BFGoodrich® Mud-Terrain™ lub Kumho Road Venture MT Tires 2.2"
- Średniaca opon: 109.5 mm
- Feflgi (przód/tył): 2.2" Split-Spoke, Chrome with Red Beadlock
- Średnica kół wew.: 56 mm
- Średnica kół zew: 76 mm
- Regulator: VXL-3s™
- Silnik: Velineon® 3500 Brushless
- Przełożenie: 11.82 (orginalnie zamontowane)
- Apatratura: TQ™ 2.4GHz High Output Radio with Traxxas Link™
- Prędkość maksymalna: 100 km/h*
*Z optionalą zębatką i akumulatorem 3S LiPo (sptrzedawane oddzielnie).
Maksymalna prędkość na standardowym akumulatorz i zębatce 55 km/h.
Model występuję z różnych wersjach kolorystycznych, tworzonych na wzór zawodników ścigających się prawdziwymi samochodami w popularnych wyścigach rodem z USA gdzie w TORC Series przebudowują popularne cieżarówki Truck, i na zamkniętych torach szutrowych kibice obserwują widowiskowe skoki, jazdę niemalże Driftową i liczne stłuczki i kraksy.
Jest to na tyle popularne, że znane marki wypuszczają tam swoje zespoły, mowa tu o RedBull, Monster, AMS OIL, i wiele innych znanych wyłacznie w USa marek. Zapraszam do obejrzenia filmu z takich wyścigów.
Już wielu allegrowiczów przekonało się, że przy wyborze sprzedawcy nie warto kierować się wyłącznie ceną lecz w wypadku modeli zdalnie sterowanych; dostepnością części zamiennych, tuningowych, wsparcia technicznego wraz z serwisem. Nasz sklep zapewnia wszystkie te możliwości co łatwo sprawdzić odwiedzając naszą stronę WWW.