Motocykl Super Rider w skali 1:4 wyróżnia się agresywnym i eleganckim wyglądem. Od samego patrzenia spowoduje szybsze kołatanie Twojego serca. Model dostarcz całkowicie inne doznania niż jakikolwiek inny model. To pierwszy na świecie motor krosowy z systemem elektronicznej stabilizacji. Super Rider SR4 to w pełni gotowy do jazdy w trudnym terenie motocykl RC. Cała elektronika i inne komponenty są zainstalowane i przetestowane w fabryce. Użytkownik musi tylko doposażyć model w wydajny akumulator polimerowy i może cieszyć się jazdą. Model jest bardzo stabilny nawet przy niewielkich prędkościach. Co więcej jest bardzo stabilny przy gwałtownym hamowaniu i skokach. W najlepszy możliwy sposób zachowuje stabilność na gładkim podłożu jak i w trudnym terenie.
Najważniejsze dla użytkownika jest zachowanie stabilizacji obserwowanej w prawdziwych motocyklach podczas wyścigów motocross. Specjalnie w tym celu opracowano rewolucyjny system ESS (Electronic Stability System- Elektroniczny System Stabilizacji). Ten system poprzez zastosowanie efektu żyroskopowego w tylnym kole połączonego z elektronicznym żyroskopem powoduje wyjątkową stabilność podczas jazdy. Użytkownik może zmieniać prędkość obrotową elektronicznego żyroskopu w zależności od potrzeb. Ma do dyspozycji 4 tryby prędkości do wyboru: 8000, 10000, 11000, 12000 obrotów na minutę. Początkującym zaleca się wybranie prędkości 12000 gdyż siła działania żyroskopowej stabilizacji jest największa przy tej prędkości a motocykl najstabilniejszy i najłatwiejszy w prowadzeniu. Bardziej zaawansowani użytkownicy lub w miarę zdobywania coraz większych umiejętności mogą wybrać mniejszą prędkość żyroskopowej stabilizacji a motocykl będzie bardziej czuły na każde polecenie. Nie bez znaczenia jest działanie specjalnie opracowanych dla tego modelu amortyzatorów olejowych – przedniego i tylnego które działają jak w prawdziwym motocyklu motokrosowym.
Co to jest ESS? Innowacyjny Elektroniczn System Stabilizacji wbudowany wewnątrz tylnego koła wyposarzone w dodatkowy silnik bezszczotkowy I swobodnie obracający się dysk które powoduje żyroskopowy efekt stabilizacji. Indywidualna prędkość obrotowa obracającego się dysku może być zmieniana za pomocą pokładowego systemu sterowania. Wysoka prędkość obrotowa dostarcza maksymalnej stabilizacji modelu, mniejsza prędkość zwiększa zdolność manewrową ale zmniejsza stabilizację
Elektroniczny System Stabilizacji:
Elektroniczny system Stabilizacji, budowa wewnętrzna:
Regulowany System Elektronicznej Stabilizacji:
Sterownik pokładowy Systemu Żyroskopowego:
Moc jest najważniejsza w wyścigach motokrosowych, dla uzyskania maksymalnych osiągów SR4 wyposażono w silnik bezszczotkowy TORO[zasłonięte]540 32KV i wydajny regulator obrotów LEOPARD 60A ESC V2. Silnik i regulator są od razu zamontowane w modelu w fabryce a użytkownik musi jedynie podpiąć akumulator polimerowy 2 lub 3 celowy i model będzie gotowy do jazdy. Pojemnik na baterie umieszczono w dolnej części motocykla, wymiana akumulatora jest niezwykle prosta i polega tylko na odblokowaniu bolca i otwarciu klapy. Po włączeniu zasilania następuje uruchomienie systemu stabilizacji i trwa kilkadziesiąt sekund. Słuchać narastający dźwięk systemu żyroskopowego. Nie ma znaczenia czy model będzie przyśpieszał czy zwalniał, jeżdził po drodze, trawie czy po przeszkodach, system stabilizacji będzie działał nawet podczas długich i wysokich skoków.
Silnik bezszczotkowy Toro 540 Class 3200KV
Regulator Leopard 60A ESC V2
Motor jest bardzo wytrzymały I silny dzięki anodyzowanej ramie alumioniowej I przeniesieniu napędu przez metalowy łańcuch. Model jest wyposażony w nadajnik i odbiornik działające w systemie 2,4GHZ
Anodyzowana aluminiowa rama
Zespół napędowy z systemem prowadzenia metalowego łańcucha
Przedni i tylny amortyzator olejowy
Podsumowując Super Rider SR4 to wyjątkowo stabilny model motocykla z unikatową technologią stabilizacji ESS, ciekawym agresywnym wyglądem, delikatnym wykończeniem. Wierzymy, że każdy użytkownik będzie miał całkowicie inne I wyjątkowe doznania podczas jazdy. Najważniejsze cenych:
1. Skala 1/4
2. silnia i wytrzymała konstrukcja anodyzowanego na czerwono aluminium
3. Rewolucyjny system elektronicznej stabilizacji ESS
4. Bardzo mocny silnik I regulator
5. Możliwość dopasowania siły stabilizacji modelu w zależności od stopnia zaawansowania użytkownika
6. Przedni i tylny amortyzator olejowy
Najważniejsze elementy modelu:
Specyfikacja techniczna:
regulator: Leopard 60A ESC V2
radio: 2,4 GHz
zasilanie: 2-3s lipo
koło przednie: 160 mm
koło tyłne: 150 mm
długość: 525 mm
Waga: 2,76 kg
Do uruchomienia modelu będzie wymagane (nie zawarte w modelu):
4 x paluszki lub akumulatorki AA pakiet lipo 2 lub 3s (7,4V, 11,1V)
ładowarka do pakietów