Witam. Mam do zaoferowania skuter firmy Zipp Otis 50ccm 4T (czterosuw). Skuter kupiony przeze mnie w salonie w Warszawie, 2miesiace temu. Silnik był na przegladach okresowych,wiec posiada gwarancje producenta. Silnik był odpowiednio przeze mnie docierany,po wymianie olejów. Po malych modyfikacjach przeze mnie,tj. : wariator sportowy kompletny (rolki 5,5g,tulejka,wariator,nasadka wariatora ze slizgami), moduł zapłonowy odblokowany CDI, swieca zapłonowa IRYDOWA SPORTOWA, cewka zapłonowa sportowa, sprzegło sportowe, hamulce przod i tył firmy RMS sportowe,amortyzator tylni firmy BARTON (wieksza sr. sprezyny,regulowany,dluzszy-31cm,standardowy ma 26cm) co widac na zdjeciach.
Wszystkie te czesci kosztowały 400zł,nie liczac wymiany tych podzespołów,czyli 2399zł+400zł=2799zł! + plus koszty wymiany jakies 200zł robocizna, tak wiec OSZCZEDZASZ PONAD 400zł w porównaniu do fabrycznego standardu!!! Po zakupie klient ma mozliwosc dokonania wyboru jakie rolki maja byc w skuterze,jakie sprzegło itp. (wszystkie czesci oryginalne dokładam w komplecie).
Skuter w salonach czy internecie kosztuje 2399zł BEZ MODYFIKACJI. Moja cena to 2499zł do lekkiej negocjacji (+ cała dokumentacja + tylni kufer na bagażniku) . Dołączam wszystkie czesci oryginalne ktore zostały wymienione (sprzegło, wariator kompletny, swieca, cewka, amortyzator tylni, hamulce przod/tył + nowy pasek napedowy sportowy,moduł zapłonowy CDI). Prosze dzwonic codziennie po 18, badz napisac sms w ciagu dnia-oddzwonie jak tylko bede mogł. Mozliwosc obejrzenia i przejazdzki probnej w Warszawie na Targówku, po wczesniejszym umowieniu. Stan skutera oceniam na bardzo dobry-normalnie uzytkowany ale nic nie jest popękane (wszystkie oryginalne plastyki). Skuter cały czas garażowany,OC do 26.07.2015, przeglad do 26.07.2017roku.
CENA DO NEGOCJACJI.
Tel 503-[zasłonięte] -244 Michał.
Odpowiem na wszystkie pytania, ewentualnie moge doradzic w jakiejs kwesti.
!!! ZIPP OTIS 50 - EKONOMIA ZIPP-a !!!
To świetna propozycja dla początkujących użytkowników dwóch kółek. Bardzo tani środek lokomocji, legitymujący się niskimi kosztami eksploatacji (średnie spalanie na poziomie 2L/100 km. Mimo małych rozmiarów Otis może pochwalić się dobrą ergonomią i optymalnymi osiągami, co czyni go świetną miejską alternatywą dla samochodu czy komunikacji miejskiej.
Specyfikacja pojazdu
Silnik: Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 50 ccm (oryginalny,nie przerabiany,dobrze dotarty na oleju CASTROL 4T)
Prędkośc v-max: 75-80km/h przy oryginalnych rolkach, 65-70km/h przy rolkach 5,5g (lepsze przyspieszenie)
Moc maksymalna: 3,3KM (2,4kW) przy prędkości obrotowej 7500 obr/min
Sprężanie: 10,5:1
Maks. moment obrotowy: 3,5 Nm przy 5000 obr/min
Zasilanie: Gaźnik
Akumulator: 12V/4Ah
Podwozie: Rama z rury stalowej
Zawieszanie przednie: Widelec teleskopowy
Zawieszanie tylne: Pojedynczy element resorująco-tłumiący
Hamulec przedni: Bębnowy mechaniczny
Hamulec tylny: Bębnowy mechaniczny
Opona przednia: 3,00-10
Opona tylna: 3,00-10
Pojemność zbiornika paliwa: 5,5 litra
Masa własna pojazdu 83 kg
Skrzynia biegów: Automatyczna
Homologacja drogowa 2-osobowa
Kolorystyka: czerwono-czarny
Wyposażenie standardowe: Czujnik dzwoniącego telefonu, zestaw podstawowych narzedzi