Silnik Rotax 1503 XHO czterosuwowy, 1494cm3, cztery zawory na cylinder
Sportowy VTS – system zmiennego trymu: sterowany z kierownicy system elektroniczny trymuje skuter poprzez regulację kąta ustawienia dyszy pędnika i pozwala lepiej przystosować pojazd do stanu wody i potrzeb użytkownika (np. duże fale, szybki start, większa zwrotność, itp.), posiada pre-programowane szybkie ustawienia dla maksymalnego przyspieszenia i stabilności przy dużych prędkościach
iTC - inteligentne sterowanie przepustnicą
iControl - możliwośc zaprogramowania zrywki do nauki pływania
D-Sea-BeI - system dzięki któremu skutery Sea-Doo są najcichsze
Separator woda/powietrze - zapewnia maksymalny przepływ powietrza do silnika i redukuje wtargnięcia wody
Wodoszczelny cyfrowy zapłon
T.O.P.S - chroni silnik w przypadku obrócenia się skutera
Rozruch elektryczny
Touring/Sport - do wyboru tryb sportowy lub turystyczny
ECO mode - tryb ekonomiczny
VTS - elektrycznie regulowany trym
Regulacja kierownicy
Maty pod stopami z logiem Sea-Doo
Uchwyt do łatwego mocowania liny dla narciarza
iBR - inteligentny hamulec i wsteczny
Kadłub S3 Hull
Zabezpieczenie:
D.E.S.S. (Digital Encoded - System Bezpieczeństwa)
System O.T.A.S. - zapewnia dodatkowy efekt sterowania powodujący lepszą zwrotnośc w pozycji zamkniętej przepustnicy
Multifunkcyjny wyświetlacz - raportuje 30 kluczowych funkcji operacyjnych
Dane techniczne:
SILNIK:
1503 XHO Rotax® 4-TEC, 1,494 cc czterosuw, cztery zawory na cylinder
Turbodoładowany z intercoolerem, 60mm korpus przepustnicy
Chłodzony cieczą dwoma układami: otwartym i zamkniętym CLCS
Średnica i skok: 100 x 63,4 mm
Stopień sprężania: 8.4:1
Rodzaj paliwa: 87 oktanowe minimum, 91 oktanowe - zalecane
Wielopunktowy wtrysk paliwa
WYMIARY:
Wymiary Dł. x szer. x wys. (mm) - 3535 x 1224 x 1181 mm
Waga: 443 kg
Ilośc miejsc: 3
Ładowność: 225kg
Pojemnośc zbiornika paliwa: 70l
Pojemnośc ładunkowa: 62l
NAPĘD:
Układ napędowy: Sea-Doo® Direct Drive
O.T.A.S - system wspomagania sterowności przy małych obrotach silnika
iBR - inteligentny hamulec i wsteczny
Pompa - aluminiowa
Śruba napędowa - stal nierdzewna
ELEKTRYKA:
Rozruch - elektryczny
Akumulator - 12V
KADŁUB I POKŁAD:
Rodzaj - S3 kadłub v-denny na wzburzoną wodę
|