WYPOSAŻENIE:
sportowy VTS – system zmiennego trymu: sterowany z kierownicy system
elektroniczny trymuje skuter poprzez regulację kąta ustawienia dyszy pędnika i
pozwala lepiej przystosować pojazd do stanu wody i potrzeb użytkownika (np.
duże fale, szybki start, większa zwrotność, itp.), posiada preprogramowane
szybkie ustawienia dla maksymalnego przyspieszenia i stabilności przy dużych
prędkościach dodatkowe listwy trymujące dla poprawy stabilności podłużnej iBR – elektronicznie sterowany hamulec i bieg wsteczny: hamulec
hydrodynamiczny pozwala na zatrzymanie pojazdu na dystansie do 30 metrów
krótszym niż pojazdy bez iBR, bieg wsteczny w połączeniu ze standardowym dla
Sea-Doo systemem O.T.A.S. sprawia, że manewrowanie skuterem jest równie
proste co parkowanie samochodu iControl – komputer integrujący wszystkie podsystemy pojazdu, posiada tryby
Touring, Sport, ECO i zrywkę zapłonu Learning Key tryb Touring – ograniczona moc i łagodna reakcja przepustnicy, idealny tryb do
pokonywania długich dystansów tryb Sport – pełna moc i agresywna reakcja przepustnicy umożliwia
wykorzystanie 100% osiągów pojazdu Tryb ECO – iControl automatycznie reguluje moc silnika i reakcję przepustnicy
w celu uzyskania najniższego możliwego zużycia paliwa Learning Key – programowalna zrywka zapłonu, która pozwala dostosować
osiągi pojazdu do użytkowników o różnym doświadczeniu i poziomie
umiejętności wygodne siedzisko Touring dla 3 osób z uchwytami i paskiem – trzecia osoba
może siedzieć tyłem i pełnić funkcję obserwatora holowanego obiektu lub
osoby/osób immobiliser D.E.S.S. D-Sea-Bel – system rezonatorów i materiałów pochłaniających wibracje
sprawia, że Sea-Doo to jedne z najcichszych skuterów wodnych na świecie
podniesiony wlew paliwa – łatwiejsze tankowanie i mniejsze zagrożenie
dostania się wody do wlewu w czasie tankowania elektroniczny wyświetlacz wielofunkcyjny (30 funkcji w tym: tryby iControl,
pozycja VTS, kompas, wskaźnik zużycia paliwa, wskaźnik iBR, lap timer) gumowe zderzaki wnęki dla stóp i tylna platforma wyłożone matą przeciwpoślizgową z logo
Sea-Doo szerokokątne lusterka wsteczne hak holowniczy uchwyty ułatwiające wchodzenie na pojazd z wody pływająca linka ratunkowa nakładka chłodząca rurę wydechową
DANE TECHNICZNE:
SILNIK:
Rotax 1503 HO 4-TEC, 1494 cm³ czterosuwowy, rzędowy 3-cylindowy, 4
zawory na cylinder, elektroniczny wtrysk paliwa doładowany, sprężarka mechaniczna, intercooler moc: 260 KM chłodzony cieczą dwoma układami: otwartym i zamkniętym CLCS elektryczny rozrusznik elektronicznie sterowana przepustnica iTC
NAPĘD:
system wspomagania sterowności przy małych obrotach silnika O.T.A.S. pędnik ze stali nierdzewne
KADŁUB:
T3 – wielopłaszczyznowy kadłub o zaawansowanej geometrii, kształt
stosowany w wyczynowych modelach Sea-Doo: 4 tytuły mistrza świata! lepsza precyzja prowadzenia, zachowanie w przechyle, lepiej tnie wodę i
cechuje się mniejszą wrażliwością na wzburzoną powierzchnię ekstremalnie zwinny system Ergolock – sportowe siedzisko, kształt górnej części kadłuba i wnęk na
stopy pozwala na przybranie najkorzystniejszej ergonomicznie pozycji podczas
sportowej jazdy, a także na zblokowanie się z pojazdem nogami w czasie
bardzo ostrych zwrotów: wszystko to zwiększa zdolności manewrowe skutera
oraz dodatkowo zmniejsza obciążenie i zmęczenie górnych partii mięśni
WYMIARY:
Wymiary (długość x szerokość): 3316 x 1227 mm Masa własna: 368,3 kg Ilość miejsc: 2 Ładowność: 182 kg Pojemność zbiornika paliwa: 60 l Pojemność schowków: 116,6 l
|