BOMBAEDIER BRP SEA DOO RXT-X 260 RS
SILNIK:
DANE TECHNICZNE :
SILNIK:
Rotax 1503 XHO 4-TEC, 1494 cm3 czterosuwowy, rzędowy 3-cylindowy, 4 zawory na cylinder, elektroniczny wtrysk paliwa
doładowany, sprężarka mechaniczna, intercooler
chłodzony cieczą w obiegu zamkniętym CLCS
moc: 260 KM
elektryczny rozrusznik
elektroniczna przepustnica iTC
WYMIARY:
Wymiary (długość x szerokość): 3535 x 1224 mm
Masa własna: 443 kg
Ilość miejsc: 3
Ładowność: 227 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 70 l
Pojemność schowka: 62 l
NAPĘD:
system wspomagania sterowności przy małych obrotach silnika O.T.A.S.
pędnik ze stali nierdzewnej
KADŁUB:
typ S3
długa platforma
głęboki v-denny – na wzburzoną wodę, konstrukcja zmniejszająca opory ruchu
stabilny i przewidywalny
WYPOSAŻENIE:
immobiliser D.E.S.S.
wlew paliwa zamykany na bezpieczny zatrzask
elektroniczny wyświetlacz wielofunkcyjny (26 funkcji w tym: tryby iControl, pozycja VTS, kompas, wskaźnik zużycia paliwa, wskaźnik iBR, tempomat)
gumowe zderzaki
wnęki dla stóp i tylna platforma wyłożone matą przeciwpoślizgową
szerokokątne lusterka wsteczne
hak holowniczy
uchwyty ułatwiające wchodzenie na pojazd z wody
pływająca linka ratunkowa
nakładka chłodząca rurę wydechową
wodoszczelny, wyjmowany bagażnik
jedyna na rynku w pełni regulowana kierownica A.E.S.– wysokość, szerokość i kąt manetek
wskaźnik doładowania sprężarki
regulowane sponsony stabilizujące ze skrzydełkami – pozwalają dostosować głębokość zanurzenie skutera do potrzeb użytkownika (pozycje Race, Sport, Freeride), skrzydełka poprawiają prowadzenie skutera w przechyle
unikalna kolorystyka i design
sportowe siedzisko z uchwytem i paskiem dla pasażera, otwierane zawiasowo dla lepszego dostępu do silnika
tylny pokład ze schowkiem i wygodnym dostępem do akumulatora i bezpieczników
system aS - górny pokład porusza się niezależnie od kadłuba skutera, co izoluje użytkowników od wibracji i uderzeń towarzyszących poruszaniu się z dużą prędkością po wzburzonej wodzie
regulowane zawieszenie pokładu Fox
regulowane listwy trymujące – pozwalają na dostosowanie zachowania skutera na wodzie w osi podłużnej (np. mniejszy wznios dziobu w trakcie pokonywania fal)
stabilizatory dziobowe – stabilizują pojazd w osi poprzecznej i redukują nurkowanie dziobu
INNE:
iBR – elektronicznie sterowany hamulec i bieg wsteczny: hamulec hydrodynamiczny pozwala na zatrzymanie pojazdu na dystansie do 30 metrów krótszym niż pojazdy bez iBR, bieg wsteczny w połączeniu ze standardowym dla Sea-Doo systemem O.T.A.S. sprawia, że manewrowanie skuterem jest równie proste co parkowanie samochodu
iControl – komputer integrujący wszystkie podsystemy pojazdu, posiada tryby Touring, Sport, ECO i zrywkę zapłonu Learning Key
tryb Touring – ograniczona moc i łagodna reakcja przepustnicy, idealny tryb do pokonywania długich dystansów
tryb Sport – pełna moc i agresywna reakcja przepustnicy umożliwia wykorzystanie 100% osiągów pojazdu
tryb ECO – iControl automatycznie reguluje moc silnika i reakcję przepustnicy w celu uzyskania najniższego możliwego zużycia paliwa
Learning Key – programowalna zrywka zapłonu, która pozwala dostosować osiągi pojazdu do użytkowników o różnym doświadczeniu i poziomie umiejętności
D-Sea-Bel – system rezonatorów i materiałów pochł