Witam!
Mam do sprzedania skuter polskiej marki Romet , kultowy model 777. Skuter kupiony w salonie w 2007r. Na oryginalnym silniku ma przejechane 8tys km. W 2011 skuter przeszedł tuning od podstaw. Została Zamontowana cała jednostka silnikowa (nie tylko cylinder i tłok) o pojemności 90ccm . Można jeździć zarówno na kartę motorowerową jak i na prawo jazdy kategorii B.
Nowa jednostka ma przejechane 5700km.
Zostały zmienione:
MECHANIKA:
- cały zestaw silnikowy NARAKU wraz z przekładnią 1700zł
- sprzęgło Evo Racing 160zł
- sprężynki sprzęgła Malossi Racing 70zł
- sprężyna centralna Malossi Racing 50zł
- pasek napędowy wzmocniony NARAKU V/S 70zł
- torision control Malossi 20zł
- dzwon sprzęgła Malossi clutch bell 100zł
- wariator NARAKU Hight Speed 360zł
- rolki wariatora 5,6g MHR 30zł
- gaźnik 4RACE z powiększkonym gardzielem 200zł
- filtr stożkowy 50zł
- moduł zapłonowy od 125-150ccm 90zł
- akumulator EUROPOWER 100zł
- opona od Peugeot Speedfight na wyższym profilu 150zł
OPTYKA:
- lampa tył REVO LEXUS STYLE 170zł
- malowanie czarna perła VW + zieleń FIAT 500zł
- przerobiona przednia lampa 50zł
- siedzenie keeway 120zł
- lusterka carbonowe 50zł
Oleje wymieniane na bieżąco zawsze na czas, dodatkowo w długie zimowe wieczory zostały wypolerowane kanały dolotowe (czas poświęcony 7h) . Na ten sezon w skuterze został wymieniony olej silnikowy pełen syntetyk Agip, olej przekładniowy Scooter Gear Motul 80W90 oraz świeca NGK.
Skuter posiada oryginalny dławik na wydechu, wykorzystuje ok 75% potencjału co sprawia go niezwykle żywotnym, spalanie w granicach 3l . Prędkość maksymalna powyżej 80km/h , zawsze pali z dotyku.
Poniżej zamieszczam link do filmu pokazującego możliwości skutera:
http://youtu.be/KgIHO1mjxDU
(skuter nie miał zerowanego licznika przy wymianie silnika stąd przebieg całkowity 13700km)
Dlaczego warto kupić jednostkę 4t zamiast 2t?
- Mniejsze spalanie nawet o połowę,
- kilkukrotnie dłuższa żywotność silnika,
- większy moment obrotowy,
- tańszy w eksploatacji (nie trzeba stosować dodatkowych drogich olei do paliwa).
Niewiele skuterów o tej pojemności jest w stanie za nim zdążyć, przy odpowiedniej modyfikacji napędu można uzyskać prędkość powyżej 100km/h. Nigdy mnie nie zawiódł.
Kupujesz skuter od pasjonata, a nie od handlarza, jestem pierwszym i jedynym właścicielem. Sam tuning skutera wyniósł 4000zł, więc myślę że cena nie jest wygórowana, podlega negocjacji na miejscu. Odbiór osobisty w okolicy Strykowa. Sprzedaje, ponieważ nie mam czasu jeździć. Kontakt telefoniczny 507-[zasłonięte] -599, jeśli nie odbieram proszę spróbować później.