Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Skuter Piaggio NGR50 super stan z Niemiec!!

11-05-2015, 22:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 800 zł     
Użytkownik 6master6
numer aukcji: 5318529446
Miejscowość Jemielnica
Wyświetleń: 120   
Koniec: 11-05-2015 21:56:55
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Skuter Piaggio NGR 50ccm
 Warto mu się przyjrzeć dokładniej. Piaggio NRG nie jest nowością ostatniego roku, jego pierwsze modele pojawiły się na rynku bardzo dawno temu, bo w 1995 roku. Przez kolejne lata przepoczwarzał się, podlegał różnistym poprawkom i modyfikacjom zarówno stylistycznym i technicznym. W Polsce pośród używanych NRG najbardziej znany i popularny jest model NRG mc3. Jak na sportowy skuter przystało, zwieszenie przednie to upside-down, koła mają średnicę 13 cali, natomiast w układzie hamulcowym mamy tarcze. W wersji z silnikiem chłodzonym cieczą mamy z przodu i z tyłu hamulce tarczowe, natomiast w wersji tańszej, chłodzonej powietrzem zaoszczędzono stosując z tyłu bęben hamulcowy. Nowszym modelem jest Power, ma inne plastiki, jednak reszta jest w zasadzie ta sama. W polskiej ofercie jest obecnie dostępny w dwóch wersjach silnikowych, czyli NRG Power DD 50 2T z chłodzeniem cieczą i DT 50 2T chłodzony powietrzem. Różnią się również ceną i to poważnie, bo aż o 1500 zł. Oba modele napędza silnik Hi-PER2 generujący 4,5 KM , ale chłodzony powietrzem osiąga ją przy 6500 obr/min, zaś cieczą przy 7250 obr/min. W kwestii układu hamulcowego mamy tą samą politykę co w mc3, czyli droższy model przy kole tylnym ma tarczę hamulcową o średnicy 175mm, natomiast tańszy hamulec bębnowy 110mm. Z przodu obie wersje są spowalniane hamulcem tarczowym o średnicy tarczy 220 mm. Podana moc 4,5 KM pozwala na jazdę z prędkością maksymalną 45 km/h, no może trochę więcej, ale niewiele. To są wymogi prawne dotyczące motorowerów w UE. Jednak, jak doskonale wiemy z życia i obserwacji naszych dróg, wszelkie blokady motorowerów są po to, aby je zdejmować. Wiec spotkanie HRG z blokadą jest prawie niemożliwe. Po odblokowaniu NRG chłodzony powietrzem przekracza siedemdziesiątkę, natomiast chłodzony cieczą potrafi na prędkościomierzu pokazać prawie dziewięćdziesiąt. Tak przynajmniej twierdzą użytkownicy.

Jeśli chodzi o własności jezdne, to nikt nie narzeka. Trakcja jest wzorowa, twardość zawieszenia jest bardziej dopasowana na równiutkie nawierzchnie, niż na nasze popękane asfalty. Podobno jest takie twierdzenie, że albo trakcja, albo komfort. Mimo to mogło by być trochę bardziej komfortowe. Na hamulce nie można narzekać, są wystarczająco dobre, trochę problemów mogą mieć właściciele tańszej wersji. Piaggio NRG zapewnia sporo miejsca również osobom o wysokim wzroście, co w przypadku pięćdziesiątek nie jest częstym zjawiskiem. Oczywiście pozycja za kierownicą jest typowa dla małych skuterów, czyli krzesełkowa. Z resztą, jakby wyglądał jeździec na sportowym skuterze z wywalonymi nogami do przodu jak na chopperze.

Obecny stan skutera jest bez zarzutów zero ukrytych wad i niedociągnięć. Skuter na chwile obecną znajduje się w Niemczech, więc kupujący winien wkalkulować w cenę zakupu koszty jego rejestracji, które są dla jednośladów znikome ale jednak.

Jakiekolwiek pytanie proszę kierować na mail: [zasłonięte]@biznespoczta.pl