Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Skuter PEUGEOT Jetforce c-tech tuning klasa sport

18-08-2014, 18:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 500 zł     
Użytkownik lonedream
numer aukcji: 4485398240
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 630   
Koniec: 18-08-2014 17:53:40

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2007
Przebieg (km): 11700
Pojemność silnika: 51 - 125ccm
Moc silnika (KM): 12
Rodzaj paliwa: benzyna
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Skuter kupiony rok temu. Zaraz po zakupie poddany tuningowi mechanicznemu w profesjonalnym serwisie do klasy sport, zwiększającemu moc z 4/5 KM do 11/12. Skuter w stanie bdb, bez wkładu finansowego, użytkowany na bieżąco. Nie jest idealny, ma kilka wad - pospawany przedni błotnik i małe zaprawki na białych elementach, owiewki nie spasowują się już tak dobrze jak w nówce. Od tuningu przejechane coś pomiędzy 500 a 1000 km, także silnik jak nowy po dotarciu. Świetne osiągi, super przyspieszenie i prędkość max. Ja jeżdżę do 100 na krótkich odcinkach, poszedł by więcej ale szkoda silnika.

Dane techniczne fabryczne:
Peugeot Jet C-Tech 50
Pojemność skokowa 49,9 ccm
Typ silnika Jednocylindrowy
Ilość suwów 2
Moc maksymalna 4,90 KM (3,6 kW)
Zasilanie Gaźnik
Rozruch Elektryczny i nożny
Smarowanie automatyczne
System chłodzenia Ciecz
Skrzynia biegów Automatyczna
Wymiary i wagi
Waga na sucho 106 kg
Długość całkowita 1,915 mm
Podwozie
Opona przednia 120/70-12
Opona tylna 130/70-12
Hamulec przedni tarczowy
Hamulec tylny tarczowy
Stosunek mocy do masy 0,0462 HP/kg
Pojemność zbiornika paliwa 8 litrów

Tuning:
- wymieniony tłumik na sportowy LASER X-PRO
- wymienione łożyska wału + uszczelniacze
- wymieniony wał na wzmocniony Top Racing – Race HQ
- wymieniony tłok&cylinder na Malossi Sport 70
- wymieniony gaźnik na DellOrto 17,5
- wymieniony filtr na stożkowy
- wymienione membrany zaworu na Malossi
- wymieniony moduł zapłonowy na DellOrto
- wymieniona świeca na dedykowaną do kitu tłok/cylinder Malossi
- wymienione uszczelki bloku silnika
- wymieniony olej w przekładni
- wymieniony dzwon sprzęgła na Stage6 WingCooler
- wymienione sprzęgło na Stage6 Sport Pro
- wymieniony wariator na Malossi Multivar
- wymieniony wentylator wariatora
- wymieniony pasek na Stage6 Pro
- wymienione rolki na 8,0g
Koszt 4000,00 Na wszystko dokumenty - faktury.

Do skutera jest jeszcze gasbox Stage6 do zamontowania, prawie nowy kask, pokrowiec na skuter.