+ Podstawowe informacje +
Skuter śnieżny Yamaha
RSVENTURE TF
Przyjedź do nas i zobacz na żywo
Zafunduj sobie luksus podczas wyprawy.
Dzięki rewolucyjnemu układowi EPS i siedzisku o regulowanym oparciu, pojazd oferuje niespotykany komfort dla kierowcy i pasażera podczas jazdy w terenie.
Natychmiast pokochasz mocny, cichy 4-suwowy silnik Genesis® z wtryskiem paliwa i komfortowe zawieszenie ProComfort®. Rewolucyjny elektryczny układ wspomagania kierownicy (EPS) marki Yamaha zapewnia maksymalną precyzję kierowania, przewidywalną trakcję i skuteczne tłumienie drgań w trudnym terenie.
Małe szczegóły robią dużą różnicę: skuter jest wyposażony między innymi w cyfrowy wskaźnik poziomu paliwa i oleju oraz w zintegrowany schowek o dużej pojemności.
Czas wyruszyć na wielką wyprawę.
3-cylindrowy 4-suwowy silnik Genesis® Mid Performance
Tylne zawieszenie ProComfort 151 z prowadnicami typu Flip-Up
Rewolucja w turystyce – elektryczny układ wspomagania kierownicy (EPS)
Regulowany kąt oparcia do jazdy jedno- i dwuosobowej
Wygodna, relaksująca pozycja jazdy
Gniazdo DC do zasilania urządzeń zewnętrznych
System Engine Braking Reduction System (E.B.R.S.)
Sprzęgło bezpośrednie na wale korbowym
Geometria przedniego zawieszenia drugiej generacji
Szerokie płozy z podwójnymi stabilizatorami zapewniające płynną jazdę
Napędowe koła ze zdejmowanymi łożyskami
Wielofunkcyjny wyświetlacz cyfrowy
Silnik
Typ / Pojemność
|
4-suwowy / 1 049 cm3
|
Cylindry
|
3-cylindrowy
|
Chłodzenie
|
Chłodzony cieczą
|
Średnica x skok tłoka
|
82,0 mm x 66,2 mm
|
Zasilanie
|
41 mm Mikuni x 3, z BRG, układ wtrysku paliwa, podgrzewanie płynem
|
Technologia kolektorów dolotowych
|
2-zaworowy
|
Układ zapłonu
|
Cyfrowy T.C.I. z/T.P.S.
|
Wydech
|
2 zawory, Układ wydechowy z tyłu
|
Sprzęgło / przeniesienie napędu
|
YVXC, Zmienny współczynnik, Elektroniczna zmiana biegu wstecznego, Karter i osłona z magnezu
|
System hamulcowy
|
Hydrauliczny, Aluminiowy zacisk z 2 tłokami, Wentylowana Tarcza, Mechaniczny hamulec postojowy
|
Zawieszenie
Układ przedniego zawieszenia
|
Niezależny, podwójne dwuramienne
|
Amortyzatory przednie
|
KYB, 36 mm Piston, H.P.G., Aluminium
|
Skok przedniego zawieszenia
|
219 mm
|
Układ tylnego zawieszenia
|
ProComfort® 151 z mechanizmem składającym
|
Amortyzatory tylne
|
KYB, 36 mm Piston, H.P.G., Aluminium / KYB, 36 mm Piston, H.P.G., Aluminium
|
Skok tylnego zawieszenia
|
351 mm
|
Normy / Wymiary
Wysokość całkowita
|
1 380 mm
|
Długość całkowita
|
3 215 mm
|
Szerokość całkowita
|
1 245 mm
|
Gąsienica Szer. x Dł. x Wys.
|
15 cali x 151 cali x 1,25 cali, 381 mm x 3 835 mm x 32 mm
|
Typ gąsienicy
|
Camoplast® Ripsaw™
|
Rozstaw płóz (środ. do środ.)
|
1 080 mm
|
Pojemność zbiornika paliwa
|
34,6 litrów
|
Cechy
Elektryczny rozrusznik
|
standard
|
Bieg wsteczny
|
standard
|
Ogrzewacze dłoni i kciuków
|
standard, 9-położeniowy, Regulowany, Oddzielny, Podgrzewany Uchwyt Pasażera w Standardzie
|
Reflektor przedni, moc Watt, typ
|
60/55 W, halogenowe x 2
|
Parametry wyjściowe prądu stałego
|
standard
|
Twin Power
Modlińśka 159
03-186 Warszawa