Czy wiesz, że prawie każdy z nas ma skrzynkę e-mail. Niemal wszyscy wysyłamy i odbieramy różne wiadomości drogą elektroniczną. To jest wygodnei tanie, co więcej możemy to robić o każdej porze. E-mail to najpopularniejszy sposób komunikacji w internecie. Od dawna wykorzystywany w celach biznesowych i marketingowych – dzięki bezpośredniemu dotarciu do pozyskanych lub potencjalnych klientów.
Wyobraź sobie, że informacja o obiekcie, którym zarządzasz lub, w którym pracujesz, dociera do klientów w ten sposób. Wysyłasz elektroniczną ulotkę, informujesz o promocjach i rabatach, zachęcasz do skorzystania z restauracji, SPA czy najbliższego długiego weekendu. Potencjalni klienci otrzymują świadomie i dobrowolnie te informacje, klikają i przechodzą na stronę internetową, gdzie dokonują rezerwacji usług za pośrednictwem strony WWW lub telefonu.Internet staje się źródłem klientów dla Ciebie, nie dla konkurencji. Co więcej, osiągasz tosamodzielnie, ponieważ nie wymaga to tajemnej wiedzy programistycznej. Inni z branży hotelarskiej już to robią, czy są jakieś powody by z tego rezygnować?
Jak prawie każdy hotelarz, skupiasz się na zarządzaniu obiektem i nie zawsze masz czas i możliwości, by uczestniczyć w szkoleniach, warsztatach i śledzić rozwój marketingu. Skorzystaj z praktycznego przewodnika online – ebooka, który pozwoli Ci zdobyć sprawdzoną wiedzę oraz samodzielnie i skutecznie promować hotel, motel, pensjonat – bez pośredników, bez wychodzenia z biura i bez dodatkowych kosztów. Z poradnika dowiesz się m.in.:
Ebook „E-mail marketing obiektów hotelarskich” to praktyczna wiedza podana na tacy. To połączenie zagadnień hotelarstwa, marketingu i internetu, które sprawią, że samodzielnie będziesz mógł zadbać o bezpośrednie relacje z klientami. Wykorzystaj to i buduj przewagę nad konkurencją.
Opis techniczny:Tytuł: E-mail marketing obiektów hotelarskich.Autor: dr Rafał MarekData powstania: 2011Objętość: 87 str.Typ pliku: PDFdr Rafał Marek: ekspert z zakresu zarządzania i marketingu, w tym marketingu internetowego, wieloletnia praktyka, doświadczenie i specjalistyczna wiedza, z obszaru e-biznesu, e-promocji, turystyki i hotelarstwa. DOŚWIADCZENIE: * od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym, m.in. prowadząc lub współuczestnicząc w wielu projektach i przedsięwzięciach z obszaru promocji, reklamy i sprzedaży usług (w sieci i poza nią), * od 15 lat zajmuje się praktycznym wykorzystaniem marketingu w biznesie, w tym w turystyce i hotelarstwie, * od wielu lat przygotowuje materiały szkoleniowe i praktyczne poradniki dla działów sprzedaży i marketingu, * od 5 lat uczestnik kilku grup specjalistów przy IAB ((Związek Pracodawców Branży Internetowej), PRAKTYKA: * wprowadza na rynek i rozwija nowatorskie formy i systemy promocji i reklamy internetowej, * zna specyfikę branży hotelowej i współpracuje m.in. z obiektami (hotele, motele, pensjonaty, obiekty agroturystyczne) w zakresie promocji i reklamy usług noclegowych, * dzieli się praktyczną wiedzą (szkolenia wewnętrzne, wykłady gościnne, konferencje i targi i in.) - przeszkolił kilkaset osób (ponad 500) z zakresu praktycznego zastosowania marketingu i reklamy internetowej, WIEDZA: * z wykształcenia dr ekonomii, w zakresie Zarządzania, * od początku zajmuje się praktyczną stroną zarządzania, marketingu i reklamy w biznesie, w tym w hotelarstwie, * autor: - pierwszych w Polsce, kompleksowych badań wykorzystania internetu w branży turystycznej, - książki zatytułowanej „Determinanty rozwoju polskich biur podróży w internecie„, - oraz artykułów i publikacji nt. zarządzania, marketingu i reklamy, * nieustannie pogłębia wiedzę, uczestnicząc w konferencjach, targach, spotkaniach branżowych, ostatnio widziany m.in. na wydarzeniach: InternetPoland (konferencja i targi) – InternetStandard (konferencja) – InternetWorld (Londyn, konferencja i targi), Forum IAB (konferencja), eTravelForum (konfefencja), TTWarsaw (targi), HoReCa (targi), TravelCamp (Kraków) i innych.Po zakupieEbook zostanie dostarczony w jeden z następujących sposobów:1. online - poprzez wysłanie na adres e-mail linku do publikacji. Publikacja dostępna będzie przez 14 dni od daty zakupu. W tym przypadku brak kosztów dostawy. 2. pocztą tradycyjną - poprzez wysłanie na wskazany adres płyty CD z publikacją. W tym przypadku należy doliczyć koszty przesyłki, których wysokość zależna jest od wybranego wariantu. Zobacz pozostałe publikacje dla hotelarstwa!