Kontakt
Akasha sp. z o.o.
30-528 Kraków
Hetmańska 14
telefon: 694 [zasłonięte] 016; 12 [zasłonięte] 52
e-mail: [zasłonięte]@akasha.com.pl
|
Wysyłka
PRZESYŁKA PRIORYTETOWA Czas dostawy1-2 dni List polecony: 6 zł Paczka pocztowa: 13 zł
Paczka 24: 15,50 zł
Przesyłka pobraniowa: 19 zł
PRZESYŁKA KURIERSKA Czas dostawy 1 dzień Przesyłka kurierska: 18,50 zł Przesyłka kurierska pobraniowa: 25 zł
|
Dane do przelewu:
BZ WBK S.A.
15 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0530001 [zasłonięte] 102438
|
|
Wymiary: 140x208 Liczba stron: 328 ISBN: 83-7361-819-8 Wydawnictwo: Onepress
- Jak wyróżnić produkt lub usługę na tle innych?
- Jak znaleźć niszę rynkową?
- Jak zdobywać i zatrzymywać lojalnych klientów?
Marketing to więcej niż założenie strony internetowej czy emisja ogłoszenia w prasie. Jeżeli dysponujesz ograniczonymi środkami na reklamę, nie możesz sobie pozwolić na marnotrawstwo. Wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach. Zamiast wyważać otwarte drzwi, zastosuj omówione w tej książce sprawdzone techniki marketingowe, a unikniesz zbędnych wydatków i nie stracisz czasu.
Ta książka jest napisana dla małych przedsiębiorców. Duże firmy z reguły mają dyrektorów i specjalistów od marketingu. Jednak prowadzący małe biznesy muszą opierać się na własnej wiedzy i doświadczeniu. Muszą zdobywać informacje o rynku i umieć je spożytkować własnymi siłami. Zawarte tu użyteczne przykłady i wskazówki pomogą Ci lepiej wykorzystywać szanse rynkowe.
Autor podzieli się z Tobą wieloletnim doświadczeniem w doradztwie dla małych przedsiębiorców, przekazując Ci wiedzę o najważniejszych zasadach i narzędziach marketingu w oparciu o liczne przykłady. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się:
- jak badać rynek?
- jak ustalać cenę?
- jak zdobywać rozgłos, nie wydając na to dużych pieniędzy?
- jak projektować reklamy?
- jak przygotowywać się do udziału targach i wystawach?
- jak pisać listy do klientów?
- jak zlecać projektowanie i drukowanie materiałów reklamowych?
- jak troszczyć się o klienta?
- jak zaprojektować dobrą stronę internetową?
"Skuteczny marketing w małej firmie" to lektura obowiązkowa każdego, kto rozwija własne przedsiębiorstwo i chce zamieniać dobre pomysły w przychody i zyski, nie tracąc czasu i pieniędzy na kosztowne usługi konsultantów od marketingu. |
|