Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Skuteczny marketing w małej firmie - Dave Patten

17-10-2014, 0:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik akasha1
numer aukcji: 4615073599
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-10-2014 00:01:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
Skuteczny marketing w małej firmie - Dave Patten

Kontakt

Akasha sp. z o.o.

30-528 Kraków

Hetmańska 14

telefon: 694 [zasłonięte] 016; 12 [zasłonięte] 52

e-mail: [zasłonięte]@akasha.com.pl

 

Wysyłka

PRZESYŁKA PRIORYTETOWA
Czas dostawy1-2 dni
List polecony: 6 zł
Paczka pocztowa: 13 zł

Paczka 24: 15,50 zł

Przesyłka pobraniowa: 19 zł

 

PRZESYŁKA KURIERSKA
Czas dostawy 1 dzień
  Przesyłka kurierska: 18,50 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa: 25 zł

 

Dane do przelewu:

BZ WBK S.A.

15 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0530001 [zasłonięte] 102438

 

Wymiary: 140x208
Liczba stron: 328
ISBN: 83-7361-819-8
Wydawnictwo: Onepress

  • Jak wyróżnić produkt lub usługę na tle innych?
  • Jak znaleźć niszę rynkową?
  • Jak zdobywać i zatrzymywać lojalnych klientów?
Marketing to więcej niż założenie strony internetowej czy emisja ogłoszenia w prasie. Jeżeli dysponujesz ograniczonymi środkami na reklamę, nie możesz sobie pozwolić na marnotrawstwo. Wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach. Zamiast wyważać otwarte drzwi, zastosuj omówione w tej książce sprawdzone techniki marketingowe, a unikniesz zbędnych wydatków i nie stracisz czasu.

Ta książka jest napisana dla małych przedsiębiorców. Duże firmy z reguły mają dyrektorów i specjalistów od marketingu. Jednak prowadzący małe biznesy muszą opierać się na własnej wiedzy i doświadczeniu. Muszą zdobywać informacje o rynku i umieć je spożytkować własnymi siłami. Zawarte tu użyteczne przykłady i wskazówki pomogą Ci lepiej wykorzystywać szanse rynkowe.

Autor podzieli się z Tobą wieloletnim doświadczeniem w doradztwie dla małych przedsiębiorców, przekazując Ci wiedzę o najważniejszych zasadach i narzędziach marketingu w oparciu o liczne przykłady. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się:
  • jak badać rynek?
  • jak ustalać cenę?
  • jak zdobywać rozgłos, nie wydając na to dużych pieniędzy?
  • jak projektować reklamy?
  • jak przygotowywać się do udziału targach i wystawach?
  • jak pisać listy do klientów?
  • jak zlecać projektowanie i drukowanie materiałów reklamowych?
  • jak troszczyć się o klienta?
  • jak zaprojektować dobrą stronę internetową?
"Skuteczny marketing w małej firmie" to lektura obowiązkowa każdego, kto rozwija własne przedsiębiorstwo i chce zamieniać dobre pomysły w przychody i zyski, nie tracąc czasu i pieniędzy na kosztowne usługi konsultantów od marketingu.