|
e-mail [zasłonięte]@gmail.com
telefon 664-[zasłonięte]-763
|
|
Wyłącznie przedpłata na konto
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska)
|
|
1. PRZED ZAKUPEM Do większości publikacji oferuję darmowy fragment książki.
2. Zakup potwierdź mailem wpisując swój nick z Allegro.
3. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu)
4. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłam kupującemu pełną wersję elektroniczną książki - gratis!!!
5. Informuję o terminie wysłania książki drukowanej.
6. Po otrzymaniu przesyłki kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła zgodnie z umową.
7. Komentarz wystawiam jako druga.
8. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego, proszę o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji.
|
|
|
|
"Skuteczny biznesplan" Artur Jahns
Wydawca: "Złote Myśli" ISBN:[zasłonięte]978-8382-936-5 ilość stron: 191 Książka drukowana - nowa okładka: miękka cena rynkowa: 39,90 zł
cena promocyjna: 25,80 zł
Spis treści:
- SPIS TREŚCI
- PRZEDMOWA
- 1. CZYM JEST BIZNESPLAN?
- 1.1. Biznesplan to podstawa udanego przedsięwzięcia
- 1.2. Biznesplan czy skuteczny biznesplan?
- 1.3. Bezpieczeństwo pomysłu
- 1.4. Wskazówki do rozdziału
- 2. SKUTECZNY BIZNESPLAN
- 2.1. Stylistyka i wygląd dokumentu
- 2.2. Merytoryczny biznesplan
- 2.3. Do kogo kierujemy skuteczny biznesplan?
- 3. STRUKTURA SKUTECZNEGO BIZNESPLANU
- 3.1. Streszczenie biznesplanu
- 3.2. Usługa, produkt
- 3.3. Kadra kierownicza
- 3.4. Otoczenie bliższe i dalsze
- 3.5. Plan marketingowy
- 3.6. Struktura organizacyjna i system biznesowy
- 3.7.Plan i harmonogram realizacji biznesplanu
- 3.7.1. Skuteczny harmonogram realizacji, skuteczny biznesplan
- 3.7.2. Optymistyczne i pesymistyczne planowanie
- 3.7.3. Wskazówki do rozdziału
- 3.8. Plan finansowy
- 3.8.1. Źródła finansowania
- 3.8.2. Prognoza przychodów ze sprzedaży
- 3.8.3. Rachunek zysków i strat
- 3.8.4. Rachunek przepływów pieniężnych
- 3.8.5. Bilans
- 3.8.6.Wskaźniki finansowe
- 3.9. Załączniki
- 4. UZUPEŁNIENIE
- 4.1. Załączniki
- 4.1.1. Rachunek zysków i strat — wariant kalkulacyjny (PL)
- 4.1.2. Rachunek zysków i strat — wariant kalkulacyjny (EN)
- 4.1.3. Rachunek zysków i strat — wariant porównawczy (PL)
- 4.1.4. Rachunek zysków i strat — wariant porównawczy (EN)
- 4.1.5. Rachunek przepływów pieniężnych — metoda pośrednia (PL)
- 4.1.6. Rachunek przepływów pieniężnych — metoda pośrednia (EN)
- 4.1.7. Rachunek przepływów pieniężnych — metoda bezpośrednia (PL)
- 4.1.8. Rachunek przepływów pieniężnych — metoda bezpośrednia (EN)
- 4.1.9. Bilans — Aktywa (PL)
- 4.1.10. Bilans — Aktywa (EN)
- 4.1.11. Bilans — Pasywa (PL)
- 4.1.12. Bilans — Pasywa (EN)
- 4.2. Bibliografia
Biznesmeni nie wierzą w przypadki. Dlatego też z pewnością musi istnieć powód, który przyciągnął Cię na tę stronę. Jeżeli czytasz te słowa, to prawdopodobnie...
- Jesteś osobą, która myśli o zbudowaniu przynoszącej zyski firmy.
- Prowadzisz już biznes, ale nie jest on tak dochodowy, jak byś chciał.
Niezależnie od tego, na jakim etapie jesteś, zapewne interesuje Cię odpowiedź na pytanie:
Dlaczego niektóre małe biznesy nigdy nie staną się DUŻE? (albo zajmie im to przynajmniej całą wieczność)
Oczywiście sprawa został ujęta w sposób delikatny. Bliższe prawdy byłoby pytanie: dlaczego większość właścicieli małych firm NIEŚWIADOMIE sabotuje swoje działania, zazwyczaj od samego początku utrudniając rozwój i czasem wręcz gwarantując porażkę?
Może się wydawać, że tytuł publikacji „Skuteczny Biznesplan” mówi już sam za siebie. Myślisz, że prawdopodobnie tym kluczem do sukcesu jest biznesplan i wszystko jasne. Przyznam Ci rację, jest w tym dużo prawdy, lecz tak naprawdę w budowaniu biznesu nie chodzi tylko o sam dokument. W końcu nie jest ważny świetnie napisany biznesplan, który oprawisz i postawisz na półce w swoim biurze.
To, co chcemy Ci dzisiaj zaproponować, to pewien styl biznesowego myślenia, który opiera się na logicznym planowaniu, a nie chaotycznym działaniu opartym w dużej mierze na emocjach. Zapewne uważasz, że tak właśnie działasz. Ale czy na pewno?
Biznesplan to CV Twojego biznesu
Biznesplan to nie tylko dokument, który służy do popisywania się przed inwestorami. Ci, którzy uważają, że mają biznesplan swojej firmy W GŁOWIE, w większości przypadków nie rozwijają się tak dynamicznie, jak by chcieli i co najważniejsze - JAK BY MOGLI. Biznesplan to głównie miejsce, w którym:
- Popełniasz błędy na kartce papieru, a nie w rzeczywistym czasie na prawdziwych pieniądzach. Możesz je zidentyfikować, zanim wprowadzisz je w życie.
- Możesz przewidzieć wszelkie sytuacje, które inaczej mogłyby Cię później zaskoczyć.
- Możesz przeanalizować wszystkie elementy ryzyka. Po co masz być zaskakiwany w momencie, gdy nie masz czasu ani funduszy na reakcję?
- Tworzysz konkretną strategię błyskawicznego wyprzedzania konkurencji.
Tak to powinno wyglądać, a jak jest w Polsce? Zobacz, jak u nas w kraju rodzi się 80% biznesów:
Być może byłeś kiedyś świadkiem powstawania pomysłu na biznes. Ktoś z Twoich bliskich, znajomy lub przyjaciel opowiadał z wypiekami na twarzy o swoim pomyśle. Planował, że:
Na początku zacznę w mieszkaniu, przecież, żeby zacząć nie potrzebuje dużych pomieszczeń, ani magazynu. Może będzie to sprzedaż przez Internet. Założę np. konto na Allegro i zacznę zarabiać. Potem pewnie firma się rozwinie. Wtedy dopiero wynajmę lokal, gdy już stanę na nogach, zatrudnię pracowników. A potem... jakoś to będzie – itd..." – Tradycyjny Biznesplan napisany "w głowie". – autor: Młody Przedsiębiorca
Gdy spotykasz go po roku, z pomysłu zostanie tylko rozczarowanie i przekonanie, że coś poszło nie tak. Co ciekawsze, było to do przewidzenia. Jak mówią statystyki:
Firmy, które nie posiadają koncepcji działania, biznesplanu, upadają mniej więcej po pierwszym roku działalności. - Artur Jahns, cytat z książki "Skuteczny Biznesplan".
Jak widzisz, nie chodzi tylko o biznesplan, a głównie o STYL BIZNESOWEGO MYŚLENIA. W największym skróci biznesowe myślenie różni się od wizji firmy, marzeń i burzy mózgów kilkoma fundamentalnymi elementami, które niestety często są ze sobą mylone.
- w miejsce emocji warto wstawić logikę,
- w miejsce „ja to lubię” warto wstawić „zrobię badanie rynku”,
- w miejsce "wydaje mi się", warto wstawić "z obliczeń wynika" .
Zadaj sobie pytanie: Czy stać Cię na to, żeby zlekceważyć 90% prawdopodobieństwa niepowodzenia Twojego biznesu lub jego słaby rozwój, jeśli nie został on odpowiednio zaplanowany?
Krok po kroku: Jak W KOŃCU napisać ten biznesplan?
Oprócz głównej korzyści, czyli konkretnej podpowiedzi, jak od czystej kartki i pomysłu na biznes przejść do skutecznego biznesplanu, wraz z publikacją, którą już za chwilę możesz zamówić, otrzymasz:
- Odpowiedź na pytanie: Jak przewidzieć zyski firmy w ciągu pierwszych lat działalności?
- Kompletny poradnik zbudowany na podstawie Know-How firmy konsultingowej należącej
do 4 największych organizacji tego typu na świecie.
- Odpowiedzi na wątpliwości, które powodują, że niektórzy poddają się i nie kończą biznesplanu.
- Trzy KONKRETNE sposoby na ochronę Twojego innowacyjnego pomysłu.
- Zestaw 20 pytań, bez których prowadzenie biznesu będzie pełną stresu podróżą po omacku.
- 5 cech dobrze napisanego biznesplanu. Skup się na nich, a pisanie go stanie się dla Ciebie przyjemnym zajęciem.
- Odpowiedź na pytanie: Jak ma wyglądać biznesplan pisany konkretnie „pod” inwestorów?
- Jasno sprecyzowane standardy tworzenia planu finansowego.
- Przykładowy biznesplan firmy konsultingowej.
Jak widzisz, Twoja inwestycja w tę publikację może być znikomym ułamkiem realnej wiedzy, którą znajdziesz na tych 188 stronach. Decyzja musi należeć jednak do Ciebie. Doskonale wiesz, że własny biznes opiera się na właściwych decyzjach.
BONUS !!! Po dokonaniu wpłaty otrzymasz gratisowo pełną wersję elektroniczną.
|
|
|