Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Skuteczny biznesplan - Artur Jahns Nowa Białystok

28-02-2012, 20:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36 zł     
Użytkownik Na-Rocha
numer aukcji: 2031578129
Miejscowość Białystok
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 19:25:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Witamy serdecznie w księgarni! Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy.


Bądź ambitny... Wstąp do skarbnicy wiedzy...

KSIĘGARNIA NA ROCHA

ul.Św.Rocha 13/15 lok.117
15-879 Białystok

tel. 512 [zasłonięte] 831

e-mail: [zasłonięte]@na-rocha.pl


LITERATURA FACHOWA

biznes, ekonomia, psychologia biznesu, prawo, historia, militaria, filozofia,

teologia, religia, literatura dla tłumaczy, tajemnice świata

KSIĘGARNIA NA ROCHA
...to księgarnia z pasją...



Nr konta bankowego: 96 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]5870001 [zasłonięte] 099725 ( Bank Zachodni WBK - 2 Oddział w Białymstoku)



UWAGA!
Koszt przesyłki podany na aukcji dotyczy zakupu jednej książki. W przypadku zakupu dwóch i więcej książek prosimy o sprawdzenie cennika dostawy podanego przy aukcji lub kontakt poprzez e-mail w celu ustalenia kosztów przesyłki.






Tytuł: Skuteczny biznesplan

Autor: Artur Jahns

Wydawnictwo: Złote Myśli

ISBN[zasłonięte]978-8382-936-5

ilość stron: 191

okładka: miękka




Biznesmeni nie wierzą w przypadki. Dlatego też z pewnością musi istnieć powód, który przyciągnął Cię na tę stronę. Jeżeli czytasz te słowa, to prawdopodobnie...

•Jesteś osobą, która myśli o zbudowaniu przynoszącej zyski firmy.
•Prowadzisz już biznes, ale nie jest on tak dochodowy, jak byś chciał.
Niezależnie od tego, na jakim etapie jesteś, zapewne interesuje Cię odpowiedź na pytanie:

Dlaczego niektóre małe biznesy
nigdy nie staną się DUŻE?
(albo zajmie im to przynajmniej całą wieczność)
Oczywiście sprawa został ujęta w sposób delikatny. Bliższe prawdy byłoby pytanie: dlaczego większość właścicieli małych firm NIEŚWIADOMIE sabotuje swoje działania, zazwyczaj od samego początku utrudniając rozwój i czasem wręcz gwarantując porażkę?

Może się wydawać, że tytuł publikacji „Skuteczny Biznesplan” mówi już sam za siebie. Myślisz, że prawdopodobnie tym kluczem do sukcesu jest biznesplan i wszystko jasne. Przyznam Ci rację, jest w tym dużo prawdy, lecz tak naprawdę w budowaniu biznesu nie chodzi tylko o sam dokument. W końcu nie jest ważny świetnie napisany biznesplan, który oprawisz i postawisz na półce w swoim biurze.

To, co chcemy Ci dzisiaj zaproponować, to pewien styl biznesowego myślenia, który opiera się na logicznym planowaniu, a nie chaotycznym działaniu opartym w dużej mierze na emocjach. Zapewne uważasz, że tak właśnie działasz. Ale czy na pewno?

Biznesplan to CV Twojego biznesu
Biznesplan to nie tylko dokument, który służy do popisywania się przed inwestorami. Ci, którzy uważają, że mają biznesplan swojej firmy W GŁOWIE, w większości przypadków nie rozwijają się tak dynamicznie, jak by chcieli i co najważniejsze - JAK BY MOGLI. Biznesplan to głównie miejsce, w którym:

•Popełniasz błędy na kartce papieru, a nie w rzeczywistym czasie na prawdziwych pieniądzach. Możesz je zidentyfikować, zanim wprowadzisz je w życie.
•Możesz przewidzieć wszelkie sytuacje, które inaczej mogłyby Cię później zaskoczyć.
•Możesz przeanalizować wszystkie elementy ryzyka. Po co masz być zaskakiwany w momencie, gdy nie masz czasu ani funduszy na reakcję?
•Tworzysz konkretną strategię błyskawicznego wyprzedzania konkurencji.
Tak to powinno wyglądać, a jak jest w Polsce?
Zobacz, jak u nas w kraju rodzi się 80% biznesów:
Być może byłeś kiedyś świadkiem powstawania pomysłu na biznes. Ktoś z Twoich bliskich, znajomy lub przyjaciel opowiadał z wypiekami na twarzy o swoim pomyśle. Planował, że:

Na początku zacznę w mieszkaniu, przecież, żeby zacząć nie potrzebuje dużych pomieszczeń, ani magazynu. Może będzie to sprzedaż przez Internet. Założę np. konto na Allegro i zacznę zarabiać. Potem pewnie firma się rozwinie. Wtedy dopiero wynajmę lokal, gdy już stanę na nogach, zatrudnię pracowników. A potem... jakoś to będzie – itd..." – Tradycyjny Biznesplan napisany "w głowie".
– autor: Młody Przedsiębiorca

Gdy spotykasz go po roku, z pomysłu zostanie tylko rozczarowanie i przekonanie, że coś poszło nie tak.
Co ciekawsze, było to do przewidzenia. Jak mówią statystyki:

Firmy, które nie posiadają koncepcji działania, biznesplanu, upadają mniej więcej po pierwszym roku działalności. - Artur Jahns, cytat z książki "Skuteczny Biznesplan".



Skuteczny biznesplan - Artur Jahns Nowa Białystok