Usunięcie filtra cząstek stałych
FAP / DPF
Oferujemy usługę polegającą na całkowitym i bezpiecznym usunięciu
filtra cząstek stałych z Państwa samochodu. Cena dotyczy 1 auta.
Aukcja dotyczy aut:
- Mazda tylko 2.0 diesel (sterownik DENSO)
- Toyota tylko 1.4 D4D diesel (sterownik BOSCH)
- Nissan tylko modele bez sterownika DENSO
- wszystkie pozostałe marki z filtrem cząstek umieszczonym NIE w komorze silnika
WAŻNE: Jeśli nie wiesz, jakie rozwiązanie jest w Twoim aucie - prosimy o kontakt przed zakupem!
Jeśli mają Państwo problem z filtrem DPF, zapycha się, świeci się błąd na desce rozdzielczej, samochód przechodzi w tryb serwisowy - zapraszamy do nas!
Skutecznie rozwiążemy Państwa problem!
Nie opłaca się czyścić bądź ponownie wypalać filtr cząstek stałych,
ponieważ prędzej czy później usterka i tak się znowu pojawi.
Tylko całkowite jego usunięcie gwarantuje ostateczne rozwiązanie problemu.
Korzyści naszej modyfikacji:
- dożywotni brak ponownych problemów z filtrem
- brak śladów po usunięciu filtra
- 12 miesięczna gwarancja
Usługa wykonywana jest w naszym serwisie:
KreatorMocy - Młodnicka 31, Warszawa
tel: 22 [zasłonięte] 56 | 506 [zasłonięte] 457
mail: [zasłonięte]@kreatormocy.pl
Metoda bezpiecznego usuwania filtrów cząstek stałych*:
Jako pierwsi na rynku polskim oferujemy programowe wyłączanie filtra cząstek stałych. Dzięki możliwości "elektronicznego wyłączenia" (przeprogramowanie komputera samochodowego) filtra cząstek stałych możliwe jest także fizyczne jego usunięcie i zastąpienie wyciszoną atrapą . Nasza firma usuwa elektronicznie oraz fizycznie filtry cząstek stałych w większości samochodów w tym również w samochodach z najnowszymi sterownikami BOSCH EDC17 oraz sterownikami DELPHI, DENSO i MAGNETI MARELLI.
Proces usuwania filtra cząstek stałych w naszej firmie przebiega w kilku etapach. W zależności od modelu
samochodu i typu sterownika może się on nieznacznie różnić.
- Wykonujemy diagnozę mającą na celu potwierdzić konieczność usunięcia filtra cząstek stałych.
- Obudowa filtra wraz z filtrem jest wyjmowana z samochodu i przenoszona na oddzielne stanowisko.
- Po otwarciu obudowy (w niewidocznym dla oczu miejscu) wkład filtra zostaje z niej usunięty a pusta przestrzeń po nim jest odpowiednio wyciszana. Katalizator pozostaje na miejscu tak samo jak przewody i czujniki.
- Miejsce otwarcia obudowy jest estetycznie zaspawane, spawy dodatkowo są szlifowane a cała obudowa lakierowana.
- W międzyczasie korekcie ulega oprogramowanie sterownika samochodowego. W zależności od typu komputera wykonujemy tą czynność za pośrednictwem złącza OBD II lub bezpośrednio na sterowniku.
- Po zakończeniu montażu i uruchomieniu silnika wykonujemy ponownie diagnozę celem sprawdzenia czy samochód zachowuje się prawidłowo i nie posiada innych ukrytych usterek. Możliwe jest także po wykonaniu usługi sprawdzenie parametrów pracy silnika takich jak moc i moment obrotowy na naszej hamowni podwoziowej.
Na wykonaną usługę udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.
Atrapa filtra cząstek stałych:
Tak wygląda prawidłowo wykonana w naszej firmie atrapa filtra cząstek stałych. Wszelkie ślady ingerencji są niewidoczne.
Dla komfortu podróżujących katalizatora nie usuwamy. Atrapa jest także odpowiednio wyciszona.
* Ze względu na przepisy i aspekty ekologiczne, filtry cząstek stałych usuwane są z przeznaczeniem dla aut sportowych
Przykładowe nasze realizacje:
Mitsubishi Pajero 3.2 174 KM
BMW 745D 300 KM
|