Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Skuteczne social media. Prowadź PROMOCJA

28-06-2015, 14:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.90 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 5403743992
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 22   
Koniec: 28-06-2015 14:10:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Okładka książki Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

PROMOCJA! -17%
39.90zł 32.90zł

Autorzy: Anna Miotk

Rok wydania: 2013

Stron: 248

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-4932-7

Format: 140x208

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?

Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.



Anna Miotk - jest dyrektorem rozwoju biznesu w pionie monitoringu internetu NetSprint.pl, gdzie odpowiada za rozwój produktów Newspoint oraz przygotowywanie raportów i analiz medialnych. Wcześniej przez 6 lat realizowała projekty dla firm z różnych branż pracując w agencjach public relations. Ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim i obroniła doktorat z metod pomiaru i oceny efektów działań public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Prowadzi szkolenia i zajęcia na studiach podyplomowych. Jest autorką książki Badania w public relations oraz licznych publikacji w mediach branżowych (m.in. „Brief”, „Marketing w Praktyce”, PRoto.pl, „Marketer +”). Pisze blog na temat mierzenia efektów działań komunikacyjnych: http://annamiotk.pl.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

onepress_social_media strategia, reklama, serwisy społecznościowe, komunikacja, twitter, blog, skuteczność, pr, zarządzanie, roi, promocja, ebiznes, własna firma, grafika, optymalizacja, mobile, marketing, google, portale społecznościowe, sieci społecznościowe, kurs, książka, podręcznik, tutorial,praca, blog, komunikacja, aukcje internetowe, media, sprzedaż, e-commerce, własna firma, marketing, allegro, twitter, przewaga konkurencyjna, program partnerski, prawo, facebook, online, analiza, konsument, optymalizacja, przedsiębiorczość, roi, kurs, książka, podręcznik, tutorial,e-commerce, praca, programowanie, analiza, społeczność, skuteczność, media społecznościowe, kampania reklamowa, program partnerski, prawo, facebook, online, roi, komunikacja, marketing, statystyki, przedsiębiorczość, portal, internauci, twitter, produkt, kurs, książka, podręcznik, tutorial,biznes, klient, serwisy społecznościowe, komunikacja, strategia, społeczność, media społecznościowe, skuteczność, google, portale społecznościowe, internet, roi, twitter, promocja, reklama społecznościowa, pr, optymalizacja, reklama, facebook, marketing, tworzenie przedmiotów w minecrafcie, kurs, książka, podręcznik, tutorial