Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
Autorzy: Anna Miotk
Rok wydania: 2013
Stron: 248
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-4932-7
Format: 140x208
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Social media? Porozmawiajmy poważnie!
Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.
Anna Miotk - jest dyrektorem rozwoju biznesu w pionie monitoringu internetu NetSprint.pl, gdzie odpowiada za rozwój produktów Newspoint oraz przygotowywanie raportów i analiz medialnych. Wcześniej przez 6 lat realizowała projekty dla firm z różnych branż pracując w agencjach public relations. Ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim i obroniła doktorat z metod pomiaru i oceny efektów działań public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Prowadzi szkolenia i zajęcia na studiach podyplomowych. Jest autorką książki Badania w public relations oraz licznych publikacji w mediach branżowych (m.in. „Brief”, „Marketing w Praktyce”, PRoto.pl, „Marketer +”). Pisze blog na temat mierzenia efektów działań komunikacyjnych: http://annamiotk.pl.
helion_promocja1 onepress_e-biznes strategia, internet, serwisy społecznościowe, komunikacja, reklama, skuteczność, zarządzanie, twitter, pr, blog, ebiznes, własna firma, grafika, mobile, roi, marketing, google, portale społecznościowe, sieci społecznościowe, widget, promocja, kurs, książka, podręcznik, tutorial,praca, komunikacja, zysk, witryna, aukcje internetowe, pr, e-commerce, własna firma, media, marketing, allegro, sprzedaż, przewaga konkurencyjna, program partnerski, blog, prawo, konsument, przedsiębiorczość, twitter, facebook, kurs, książka, podręcznik, tutorial,sprzedaż, e-commerce, praca, programowanie, zysk, ebiznes, społeczność, skuteczność, media społecznościowe, kampania reklamowa, program partnerski, prawo, komunikacja, facebook, analiza, przedsiębiorczość, portal, produkt, serwisy społecznościowe, testowanie, zarządzanie, kurs, książka, podręcznik, tutorial,biznes, klient, serwisy społecznościowe, komunikacja, strategia, społeczność, media społecznościowe, skuteczność, google, portale społecznościowe, internet, roi, twitter, promocja, reklama społecznościowa, facebook, marketing, opensocial, tworzenie przedmiotów w minecrafcie, komunikatory, forum dyskusyjne, kurs, książka, podręcznik, tutorial