Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SKUTECZNE SOCIAL MEDIA Anna Miotk nowa Gdańsk

20-05-2014, 14:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.52 zł     
Użytkownik KoliberGdansk
numer aukcji: 4170162047
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 4   
Koniec: 20-05-2014 13:25:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SKUTECZNE SOCIAL MEDIA
Wydawnictwo: Helion
  • Kod wew.: 165813
  • Autor: MIOTK ANNA
  • Miejsce i rok wydania:2013
  • Ilość stron:256
  • Oprawa:MIĘKKA
  • Wymiary:140X208
  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-4932-7
  • Kod EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46493

Social media? Porozmawiajmy poważnie! Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła? Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.

 

* KUP WIĘCEJ KSIĄŻEK ZA TAKĄ SAMĄ CENĘ WYSYŁKI!

 

Koszt wysyłki dwóch lub więcej książek to stała kwota 10 zł przy przedpłacie (firma kurierska) lub 15 zł za pobraniem.

 

** MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY I PŁATNOŚĆ NA MIEJSCU W GDAŃSKU-WRZESZCZU!

 

Książkę można odebrać w księgarni Koliber w Gdańsku-Wrzeszczu przy ul. Do Studzienki 7 (obok Grunwaldzkiej, naprzeciwko centrum handlowego Jantar). W tygodniu w godzinach 10-19, oraz w sobotę 10-14.

 

*** ZAJRZYJ NA POZOSTAŁE NASZE AUKCJE! SPRZEDAJEMY KILKA TYSIĘCY KSIĄŻEK!!

 

**** MOŻESZ ZAUFAĆ NASZEJ KSIĘGARNI! MAMY 99,9% POZYTYWNYCH KOMENTARZY!

 

***** KONTAKT

 

info@ll.pl

tel. 58 [zasłonięte] 17

 

****** POLUB NAS NA FACEBOOKU – KSIĘGARNIA KOLIBER;))

 

 

KOSZTY WYSYŁKI ***************

 

WYSYŁKA POCZTĄ ZALEŻNA OD WAGI, CENY PODANE PRZY KAŻDEJ AUKCJI

KAŻDY KOLEJNY EGZEMPLARZ + 2 ZŁ

 

WYSYŁKA PRIORYTETOWA DOPŁATA 1 ZŁ

 

WYSYŁKA KURIEREM 11 ZŁ

WYSYŁKA KURIEREM WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ KSIĄŻKI 10 ZŁ

 

WYSYŁKA POBRANIOWA 15 ZŁ

 

WYSYŁKA POZA GRANICE KRAJU W ZALEŻNOŚCI OD WAGI – PROSIMY O KONTAKT