Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Pedagogika. Oświata i szkolnictwo Książki > Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Psychologia. Psychoterapia > Osobowość. Samorealizacja. Kariera Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Polityka, Politologia > Polityka społeczna. Bezrobocie Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Organizacja i zarządzanie > Kadry. Zarządzanie personelem > Lider. Menager. Przywództwo
|
|
| | |
| | Autorka książki podjęła bardzo ważny, bardzo aktualny, istotny teoretycznie i mający olbrzymie znaczenie praktyczne temat. Zauważalny brak zwartych opracowań teoretycznych oraz badań empirycznych dotyczących skutecznego przywództwa w szkołach na obszarach defaworyzowanych stawia badacza wobec poważnych wyzwań, z którymi Autorka, jako doświadczona badaczka, posiadająca bogatą i zasługującą na uznanie biografię naukową, doskonale, wręcz mistrzowsko, sobie poradziła. (...) Przedłożoną do recenzji pracę należy uznać za niezwykle wartościowe, oryginalne dzieło, które zasługuje na wysokie wyróżnienie. Książka w sposób znaczący wypełnia istniejącą lukę w piśmiennictwie pedagogicznym i stanowi istotny przyczynek do dalszych poszukiwań w tym obszarze problemowym.
Z recenzji wydawniczej Profesora Stefana Michała Kwiatkowskiego
Kompetentna, inspirująca i nowatorska praca uczy i znakomitego rzemiosła badacza, i drogi ku byciu Mistrzem. (...) „Stawanie się skutecznym przywódcą" /rozdz. V/. Rekonstrukcja tego procesu, upór, by uchwycić ową procesualność, to prawdziwa miara ambitnego przedsięwzięcia badacza - uczonego! Robota w każdym sensie profesorska, wykonana znakomicie; czytać „równocześnie" owe indywidualne biografie i prowadzić ich porównywanie, uchwycić podobieństwa i różnice, odnieść je do różnych podejść teoretycznych, to wielka trudność i sztuka jednocześnie. (...) Ocena końcowa pracy jest jednoznacznie pozytywna zarówno w wymiarze poznawczym, jak i kreatywnego wkładu wiązania studiów teoretycznych z tak potrzebnymi badaniami empirycznymi. Jest też potrzebnym i pedagogice, i edukacji dowartościowaniem ludzi trudu i czynu – dyrektorów! Oceniam całość bardzo wysoko, gratuluję Pani prof. J. M. Michalak inspirującego nas warsztatu i widzenia problemów, które pedagogika raczej pozostawiała... dyrektorom szkół!?
Z recenzji wydawniczej Profesora Ryszarda Macieja Łukaszewicza | | Tytuł: | Skuteczne przywództwo w szkołach na obszarach | | Oprawa: | twarda | | Wymiary: | 25 [cm] | | Liczba stron: | 528 | | Rok wydania: | 2012 | | Miejsce: | Łódź | |
| | | Nr katalogowy (ISBN): | 978[zasłonięte][zasłonięte]52574 978[zasłonięte][zasłonięte]52574 | | Data wydania: | 2[zasłonięte]012-12 |
|
| | | | Waga produktu: | 1030 g. | |
| |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka |