|
1. PRZED ZAKUPEM Do większości publikacji oferuję darmowy fragment książki.
2. Zakup potwierdź mailem wpisując swój nick z Allegro.
3. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu)
4. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłam kupującemu pełną wersję elektroniczną książki - gratis!!!
5. Informuję o terminie wysłania książki drukowanej.
6. Po otrzymaniu przesyłki kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła zgodnie z umową.
7. Komentarz wystawiam jako druga.
8. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego, proszę o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji.
|
|
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska) Koszt przesyłki - 0 zł
|
|
|
|
- Płacę z Allegro
- Przedpłata na konto
|
|
|
|
|
|
|
|
"Skuteczne prezentacje biznesowe" Jan Batorski
Wydawca: "Złote Myśli" ISBN:[zasłonięte]978-8382-659-3 ilość stron: 335 Książka drukowana - nowa okładka: miękka cena rynkowa: 39,90 zł
cena promocyjna: 29,93 zł przesyłka: 0 zł
Spis treści:
- ROZDZIAŁ 1: WSTĘP
- Ustalenia terminologiczne
- Co to znaczy „prezentacja biznesowa”?
- Prezentacje ukierunkowane na przekaz informacji
- Prezentacje ukierunkowane na kształtowanie umiejętności
- Prezentacje ukierunkowane na sprzedaż
- Co to znaczy „grupowa prezentacja sprzedażowa”?
- Założenia grupowych prezentacji sprzedażowych
- Założenie 1
- Założenie 2
- Założenie 3
- Założenie 4
- Założenie 5
- Założenie 6
- Założenie 7
- Założenie 8
- Założenie 9
- Założenie 10
- Założenie 11
- Założenie 12
- Założenie 13
- Założenie 14
- Założenie 15
- Porywająca prezentacja zakończona — i co dalej?
- ROZDZIAŁ 2: ZASADY I METODY PREZENTACJI BIZNESOWYCH
- Kanony publicznego zabierania głosu
- Główne zasady sztuki retorycznej
- Zasady nauczania — uczenia się
- Zasada poglądowości
- Zasada wiązania teorii z praktyką
- Zasada całości
- Zasada świadomego i aktywnego udziału uczestników prezentacji w procesie
nauczania — uczenia się
- Zasada przystępności
- Zasada systematyczności i logicznej kolejności w nauczaniu — uczeniu się
- Zasada trwałości wyników nauczania — uczenia się
- Zasada indywidualizacji w nauczaniu — uczeniu się
- Zasady sprzedaży
- Zasada postrzegania
- Zasada więzi
- Zasada żądzy bycia ważnym
- Zasada planowania z wyprzedzeniem
- Zasada nieograniczonych możliwości
- Zasada stosowności pytań
- Zasada Francisa Bacona
- Zasada jakości pytań
- Zasada diagnozy potrzeb klienta
- Zasada zaufania
- Zasada przyjaźni
- Zasada potrzeby
- Zasada zaangażowania klienta
- Zasada optymizmu pedagogicznego dla sprzedawców
- Zasada wiarygodności Elana
- Zasada problemów
- Zasada bezpieczeństwa
- Zasada ryzyka
- Zasada oczekiwania
- Zasada sprzedaży
- Zasada „siewu i plonu”
- Zasada obiekcji
- Psychologiczne zasady skutecznej prezentacji
- Informacje podane na początku i końcu
- Informacje podane w niezwykły sposób
- Wizualizacja
- Łączenie
- Powtarzanie
- Świadoma aktywność
- Entuzjazm
- Właściwa atmosfera
- Metody nauczania — uczenia się
- ROZDZIAŁ 3: SUKCES TO CELE
- Myślenie ukierunkowane na cel
- Cele są paliwem
- Musisz wyznaczyć efektywne cele
- Poziomy realizacji celów
- Po co mieliby Cię słuchać?
- Określanie celów szkolenia na piśmie
- Zalety wyznaczania celów
- ROZDZIAŁ 4: JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO PREZENTACJI?
- Prakseologiczna zasada preparacji działania
- Po co się przygotowywać?
- Aranżacja miejsca (sali) — jak je zorganizować?
- Dostępność urządzeń technicznych
- Idealne środowisko do nauki
- Warunki dobrego szkolenia
- Przygotowywanie treści prezentacji biznesowej
- Tytuł prezentacji
- Gromadzenie materiału
- Jak przygotować ogólny plan prezentacji?
- Umiejętność znajdowania wspólnego języka
- Pomysły z życia codziennego
- Unikaj przegadania
- Dostosuj się do czasu
- Rozplanowanie
- Zbierz swoje argumenty
- Scenariusz
- Zapisz to, co chcesz przekazać, albo słuchacze spiszą Cię na straty
- Dyscyplina
- Scenariusz w podpunktach
- Krótko
- Przyswajanie treści
- Unikaj żargonu
- Nie strasz książką zamówień
- Czas ujawnić produkt
- Najlepiej na miejscu
- Proś o krytykę
- Oddech
- Ćwiczenia wspomagające oddech
- Wymowa
- Doskonalenie umiejętności precyzyjnego wyrażania myśli
- Struktura prezentacji
- Co chcesz osiągnąć?
- Co interesuje słuchaczy?
- Co Ty sam chcesz osiągnąć?
- Cel słuchaczy
- Jak przygotować się na nieprzewidywalne?
- Trudne sytuacje
- Pozytywne i negatywne zachowania uczestników prezentacji
- ROZDZIAŁ 5: DOSKONAŁA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
- Komunikacja, a nie publiczne przemawianie
- Rola komunikacji interpersonalnej w sprzedaży
- Komunikacja interpersonalna
- Rodzaje wypowiedzi (komunikacja werbalna)
- Porozumiewanie się jest procesem dwupoziomowym
- Jak są wysyłane przekazy o relacji?
- Charakterystyczne wzorce zachowań niewerbalnych
- Zachowania „ciepłe”
- Zachowania „zimne”
- Osoba dominująca
- Oznaki kłamstwa i nieszczerości
- Zasady profesjonalnej komunikacji
- Zasada kompletności
- Zasada zwięzłości
- Zasada precyzji
- Zasada klarowności
- Łańcuch logiczny przesyłu informacji
- Etapy procesu komunikacji
- Zachowania nadawcy, które utrudniają efektywną komunikację
- Aktywne słuchanie
- Jak słuchać?
- Techniki wspomagające dobre słuchanie
- Przykazania dobrego słuchacza
- Reguły dobrego słuchania
- Jak mówić?
- Granice psychologiczne
- Komunikacja niewerbalna — jak wykorzystać własne ciało
- Praktyczne zasady komunikacji z audytorium
- ROZDZIAŁ 6: PERSWAZYJNY JĘZYK
- Słowny przekaz bezpośredni
- Siła żywego słowa
- Jak kreować obrazy słowami i modelować emocje zakupu?
- ROZDZIAŁ 7: KSZTAŁTOWANIE POSTAW, PRZEKONAŃ I POGLĄDÓW
- Postawy
- Przekonania i poglądy
- Zmiany postaw, przekonań i poglądów
- ROZDZIAŁ 8: POZNAJ SWOICH POTENCJALNYCH KLIENTÓW
- Pamiętaj, do kogo mówisz
- Co musisz ponadto wiedzieć o słuchaczach?
- Przewodnik po żargonie
- Ogólne prawa psychologiczne dotyczące natury ludzkiej
- Wnioski
- Postulaty
- Typy osobowości potencjalnych klientów
- Klient nastawiony na inicjatywę własną — lider
- Klient nastawiony na informacje szczegółowe — perfekcjonista
- Klient nastawiony na informacje ogólne
- Klient zorientowany na zagrożenia
- Klient nastawiony na cel — „samoświadomy”
- Klient nastawiony na ludzi
- Klient nastawiony na korzyść
- Klient pasywny
- Klient nastawiony na zewnętrzny autorytet
- Klient nastawiony na wewnętrzny autorytet
- Klient „przyjaciel/rozjemca”
- Klient „doradca/entuzjasta”
- Klient „analityk/szef”
- Klient „pragmatyk/bokser”
- ROZDZIAŁ 9: TWÓJ WYGLĄD JEST KLUCZOWY
- Nienaganny wygląd
- Być dobrze ubranym oznacza być stosownie ubranym
- ROZDZIAŁ 10: JAK PROJEKTOWAĆ WIZUALNE ŚRODKI DYDAKTYCZNE
- Wizualne środki dydaktyczne
- Dlaczego zaplanowana prezentacja multimedialna?
- Funkcja informacyjna i dydaktyczna komunikatów graficznych
- Rodzaje komunikatów
- Jednolitość w doborze ilustracji
- Wizualizacja treści prezentacji
- Poziomy myślenia w toku prezentacji
- Założenia szczegółowe konstruowania komunikatów graficznych
- Założenie 1
- Założenie 2
- Założenie 3
- Założenie 4
- Założenie 5
- Założenie 6
- Założenie 7
- Założenie 8
- Założenie 9
- Założenie 10
- Założenie 11
- Założenie 12
- Założenie 13
- Założenie 14
- Założenie 15
- Po ograniczeniach poznać mistrza
- Wizualizacja korzyści
- Prawdziwe obrazy
- Sporządź dobre materiały reklamowe
- Zalety i korzyści zaplanowanej prezentacji
- ROZDZIAŁ 11: PRZYGOTOWANIE PSYCHICZNE
- Ustalenia terminologiczne
- Wpływ stresu na funkcjonowanie prezentera
- Zdolność do radzenia sobie ze stresem
- Zrelaksować się możemy również domowymi sposobami
- Jak zachować płynność wypowiedzi w sytuacji, kiedy niespodziewanie pojawi się
pustka w głowie?
- Bardziej szkodzą niż pomagają
- Poradnik antystresowy
- ROZDZIAŁ 12: INSPIRUJĄCY WSTĘP PREZENTACJI BIZNESOWEJ
- Struktura wstępu i jego zasadnicze cele
- Błędy podczas wstępu
- Jaki powinien być dobry wstęp?
- Przedstawienie trwa — cisza!
- Zalety milczenia
- Radosne powitanie
- Przyznaj się do stresu
- Przedstaw sprawy organizacyjne
- Zdefiniuj i przedstaw główne przesłanie
- Autoprezentacja
- Zawarcie kontraktu szkoleniowego, czyli przełamywanie lodów
- Technika prezentacji firmy
- Rozpoznawanie nastawienia uczestników prezentacji
- Dostrojenie się
- Zdefiniuj swój stan emocjonalny
- Humor
- Analogia
- Głos autorytetu
- Opowiedz historyjkę, anegdotę, a może bajkę lub przypowieść
- Budowanie zrozumienia
- Deklaracja tolerancji
- Wyszukaj ludzi odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji
- Kontakt wzrokowy — żywa komunikacja
- Metoda „latarni morskiej”
- ROZDZIAŁ 13: JAK PRZYCIĄGNĄĆ UWAGĘ AUDYTORIUM?
- Kiedy ludzie uczą się najchętniej?
- Kontakt z potencjalnymi klientami
- Uwzględnij chwiejność uwagi
- Bądź naturalny
- Zachowaj spójność
- Zaangażowana i zainteresowana publiczność
- Co jest najważniejsze?
- Otwórz swoje serce
- Pięć sposobów stymulowania słuchaczy
- Kontakt z publicznością
- Nie naśladuj innych
- Każda prezentacja jest występem
- Jak przyciągnąć uwagę audytorium?
- Kontakt z publicznością
- Pozwól słuchaczom działać
- Zadawaj pytania
- Postaw się w położeniu innych
- Poproś kogoś do siebie
- Poziomy myślenia w toku prezentacji
- Kropka nad „i”, czyli jak zrobić doskonałe wrażenie
- Powtarzaj
- Personalizuj
- Demonstruj
- Zrób coś nieoczekiwanego
- Mów obrazami
- Jak wykorzystać własny głos, aby zwiększyć siłę wypowiedzi?
- Emisja głosu
- Wysokość głosu
- Intonacja
- Szczerość i entuzjazm
- Tempo wypowiedzi
- Prawidłowy oddech
- Wymowa
- Uważaj na ograniczenia prędkości
- Barwne opisy
- ROZDZIAŁ 14: INTERAKCJA Z AUDYTORIUM
- Posługiwanie się pytaniami zawsze prowadzi do sprzedaży
- Zręcznie pytaj, zamiast wydawać rozkazy
- Korzyści wynikające z zadawania pytań
- Umowa o prawie do zadawania pytań
- Jak zadawać pytania?
- Przykłady pytań otwierających
- Praca
- System wartości
- Zainteresowania, hobby
- Urlop
- Miejsce zamieszkania
- Rodzina
- Zwierzę w domu
- Zieleń
- Samochód
- Inne
- Uważnie słuchaj
- Poziomy słuchania
- Jak być dobrym słuchaczem?
- Przeszkody w słuchaniu
- Techniki przezwyciężania przeszkód w słuchaniu
- Ludzie pragną, aby ktoś słuchał ich naprawdę
- ROZDZIAŁ 15: BLOK GŁÓWNY — ROZWINIĘCIE MYŚLI
- Struktura i zasadnicze cele
- Zasada 3 x O
- Zasada 3 x P
- Niech produkt będzie gwiazdą
- Co powinno charakteryzować blok główny?
- Co zatem warto robić?
- Sposoby przedstawiania treści prezentacji, czyli wzorce organizacyjne
- Retoryczne środki prezentacji
- Techniki komunikacji
- Zrozumiale sformułowany komunikat
- Zdolność przekonywania
- Jak pozyskać słuchaczy nastawionych z góry sceptycznie do mówcy i do tematu?
- Naturalna pewność mówcy podczas wystąpienia
- ROZDZIAŁ 16: PORYWAJĄCE ZAKOŃCZENIE
- Jak zakończyć?
- Nie znikaj po zakończeniu prezentacji
- ROZDZIAŁ 17: INDYWIDUALNA PREZENTACJA PRODUKTU
- Analiza Potrzeb Indywidualnych
- Odgadywanie myśli czy gruntowna analiza?
- Czym jest Analiza Potrzeb Indywidualnych?
- Zanim wypiszesz receptę, postaw diagnozę
- Prezentacja doskonała
- Ważny wstęp
- Przypomnienie zidentyfikowanego katalogu potrzeb
- Pytanie o zmiany zaistniałe od czasu ostatniego spotkania
- Przypomnij szereg rangowy — priorytety
- Uświadomienie znaczenie problemu
- Ukierunkowanie na poszukiwanie rozwiązania poprzez zaangażowanie procesów
myślowych Twojego rozmówcy
- Zdefiniuj swój stan emocjonalny
- Deklaracja pomocy
- Rozwiązanie problemu. Graficzny opis cech produktu, czyli jak to działa?
- Niech produkt będzie gwiazdą. Prezentacja najważniejszych zalet
- Kwalifikacja, czyli diagnoza świadomości korzyści z posiadania produktu i jego
zdolności zaspokajania potrzeb
- By zdobyć klucz do skarbca — użyj techniki „przejściowego wycofania”
- ROZDZIAŁ 18: PODSUMOWANIE
- Wymagania szkoleniowe
- Ocena prezentacji
- Ocena przebiegu prezentacji
- LITERATURA
- ANEKS
- Treść Kontraktu Szkoleniowego
- Ustalenia terminologiczne
- Co to jest szkolenie?
- Założenia wstępne
- Przygotowanie do szkolenia
- Proces kształtowania umiejętności
- Zasady szczegółowe — postanowienia
- Zmień strategię działania!!!
- Bardzo nieprzyzwoite i bardzo pomocne prawa psychologiczne dotyczące natury
ludzkiej
- Nie krytykuj, nie potępiaj, nie pouczaj
- Przestrogi
- Ćwiczenie czyni mistrza
- Przykazania prezentera
- Dekalog nudziarza
- Dekalog uczestnika prezentacji
Jak robić prezentacje, które przekonają twoich słuchaczy do tego, czego zechcesz?
Większość ludzi oblewa zimny pot na samą myśl, że musieliby wygłosić prezentację albo powiedzieć chociaż kilka słów przed gronem nieznanych sobie osób. Większość ludzi nie ma pojęcia, jak mówić, jak zainteresować słuchaczy i co zrobić, żeby naprawdę przekonać tych, którzy biorą udział w prezentacji – niezależnie od tego, czy są to współpracownicy w firmie, czy komisja egzaminacyjna.
Dlaczego tak się dzieje?
Wydaje mi się, że głównym problemem jest brak pewności siebie i brak umiejętności potrzebnych do skutecznego wygłoszenia dobrej prezentacji. To powoduje, że większość osób przekonanych jest, że nie potrafi wygłosić dobrej prezentacji. A przecież wystarczyłaby tylko właściwa wiedza...
Jednak co innego wygłaszać własną prezentację przed nieznanymi osobami, korzystając tylko ze swojej wiedzy i małego doświadczenia, a co innego – od początku tworzyć prezentację i wygłosić ją w sprawdzony sposób, którego używają profesjonaliści.
Poznaj sekrety sztuki prezentacji od profesjonalisty:
Jan Batorski – autor poradnika „Sztuka prezentacji biznesowych” jest absolwentem Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Katowicach oraz Politechniki Wrocławskiej. Przez 10 lat pogłębiał wiedzę pedagogiczną, pracując kolejno w Instytucie Pedagogiki w Warszawie, Instytucie Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych w Katowicach, Instytucie Kształcenia Zawodowego w Warszawie Oddział w Katowicach.
Od 35 lat zajmuje się sprzedażą. Pracując jako trener w firmie Gerling, przeprowadził w ciągu dwóch lat około 700 prezentacji szkoleniowych dla agentów ubezpieczeniowych. Jako prezenter zawodowy przeprowadził około 160 prezentacji biznesowych (sprzedażowych). Stworzył 65 publikacji zamieszczonych w centralnych czasopismach społecznych i pedagogicznych.
Korzystając z wiedzy profesjonalistów...
O wiele łatwiej jest prawidłowo od początku stworzyć prezentację, która zaciekawi słuchaczy i sprawi, że przekonasz ich do swojego poglądu. Niezależnie od tego, czy chcesz coś sprzedać, czy nauczyć swoich współpracowników nowych umiejętności, ten poradnik pomoże Ci przygotować i wygłosić doskonałą prezentację.
Słowo od autora: Niniejsza publikacja ma za zadanie pomóc Czytelnikom w opanowaniu trudnej sztuki prezentacji. Po przestudiowaniu książki„Sztuka prezentacji biznesowych” Czytelnik posiądzie umiejętności przedstawiania skutecznych prezentacji biznesowych swoim współpracownikom, zwierzchnikom i potencjalnym klientom.
Dla kogo jest ta książka?
Ten praktyczny poradnik został napisany dla wszystkich tych, którzy chcą lepiej komunikować się z innymi ludźmi oraz robić skuteczne prezentacje, które przekonają słuchaczy. Adresowany jest do kadry zarządzającej średniego i wyższego stopnia, handlowców, działów sprzedaży i marketingu każdej firmy wytwórczej lub usługowej, pracowników firm ubezpieczeniowych, towarzystw funduszy inwestycyjnych, otwartych funduszy emerytalnych, banków itp., a nawet maturzystów przygotowujących prezentacje z języka polskiego.
Niezleżenie od tego, czy Twoja praca polega na wygłaszaniu różnego rodzaju prezentacji i przeprowadziłeś ich setki, czy też przygotowujesz się do swojej pierwsze prezentacji – ta książka Ci pomoże.
Znajdziesz w niej praktyczne porady, które od podstaw pomogą Ci stworzyć i wygłosić prezentację, po której będziesz chwalony, a zamówienia posypią się jedno za drugim. Wiedzę, którą zaraz poznasz, tworzono, korzystając z doświadczenia płynącego z wielu lat praktyki.
To, czego zaraz się dowiesz na temat wygłaszania prezentacji, pozwoli Ci przygotować w pełni profesjonalną wypowiedź. Już niedługo dowiesz się:
- Co zrobić, aby prezentacja była ciekawa i angażowała słuchacza? Kluczem do skutecznej prezentacji jest utrzymanie zainteresowanie słuchacza, z tej książki dowiesz się, jak to robić.
- Jak rozmawiać i mówić w taki sposób, aby Cię słuchano i aby to, co mówisz, przekonywało Twoich odbiorców?
- Jak tworzyć ciekawe i angażujące słuchaczy środki wizualne do prezentacji? Koniec z nudnymi slajdami z Power Pointa.
- Jak prezentować się publicznie jako znający się na rzeczy autorytet, którego warto słuchać? Ludzie najpierw patrzą na Ciebie, dopiero potem słyszą to, co mówisz.
- Jak przygotować się psychicznie do prezentacji, aby zarażać swoją energią słuchaczy i żeby być odbieranym jako pozytywny i warty uwagi człowiek?
- W jaki sposób nawiązać kontakt z publicznością i co robić, aby natychmiast Cię polubiła i zaczęła słuchać?
- Jakich błędów podczas robienia prezentacji unikać? Dowiedz się, co robić, aby Twoi słuchacze cały czas uważnie słuchali Twojej prezentacji, zamiast się nudzić.
- Jak lepiej poznać swoich odbiorców i klientów, dzięki czemu nawiążesz z nimi bliższy kontakt?
- Jakie jest idealne środowisko sprzyjające robieniu prezentacji? Dowiedz się, gdzie najlepiej wygłosić swoją prezentację, tak aby jeszcze skuteczniej przekonywała Twoich słuchaczy.
- Jak stworzyć od zera skuteczną prezentację biznesową i szkoleniową? Dowiedz się, od czego zacząć i na czym skończyć w tworzeniu prezentacji.
22 zasady sprzedaży, które – zastosowane w praktyce – pozwolą Ci sprzedawać więcej i skuteczniej.
Jak nawiązać kontakt ze słuchaczami i jak się z nimi komunikować, aby poczuli do Ciebie sympatię i zaczęli Ci ufać, a wreszcie – żeby zaczęli Cię słuchać?
Jak stworzyć prezentację szkoleniową i nauczyć swoich współpracowników albo pracowników tego, co sam już wiesz?
Jak stworzyć skuteczną prezentację biznesową, która pozwoli Ci przekonać potencjalnych klientów do zakupu?
9 najważniejszych zasad nauczania – poznaj je, a będziesz wiedzieć, w jaki sposób przekazywać swoją wiedzę podczas prezentacji, aby każdy wszystko rozumiał.
Jak radzić sobie z problemami, które pojawiają się podczas prezentacji?
14 typów potencjalnego klienta, które pozwolą Ci rozgryźć i zastosować odpowiednią strategię do każdego klienta. Dzięki poznaniu charakterystyki poszczególnych klientów łatwiej będzie Ci im sprzedawać.
Co zrobić, aby przeprowadzona prezentacja była skuteczna i wywarła wrażenie na słuchaczu?
8 psychologicznych zasad skutecznej prezentacji, które sprawią, że Twoi słuchacze zrozumieją dokładnie to, co im przekazałeś.
Jak wygląda prawidłowa struktura i przebieg skutecznej prezentacji?
Ile ta wiedza jest warta dla Ciebie?
Pomyśl, ile ta wiedza może być warta dla Ciebie, skoro zanim skończysz czytać tę książkę, będziesz raz na zawsze wiedział:
- Jak stworzyć interesującą prezentację?
- Jak wygłaszać prezentację, tak aby wszyscy słuchali Cię z zainteresowaniem?
- Jak przekonywać swoich słuchaczy?
- Jak skutecznie sprzedawać podczas prezentacji?
Nie czekaj. Daj sobie właśnie teraz szansę. Jeśli odłożysz działanie na później, to na pewno o nim zapomnisz i znowu stracisz swoją szansę na ulepszenie swoich umiejętności.
BONUS !!! Po dokonaniu wpłaty otrzymasz gratisowo pełną wersję elektroniczną.
|
|