Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SKUTECZNE DORADZTWO STRATEGICZNE

24-01-2012, 5:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.70 zł     
Użytkownik bialasowa24_pl
numer aukcji: 2002395844
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-01-2012 18:01:46
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

bialasowa24_pl

26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739172

Odbiór osobisty w Łodzi

BIALASOWA24
Bartosz Karwas

Kościuszki 132
90-451 Łódź

NIP: 726[zasłonięte]7087
REGON: 101[zasłonięte]162


[zasłonięte]@bialasowa24.pl
(pon.-pt. w godz. 10-18)

SKUTECZNE DORADZTWO STRATEGICZNE

Autor: ALEKSANDER CHROSTOWSKI, DARIUSZ JEMIELNIAK
Data wydania: 2011
Rodzaj okładki: miękka
Ilość stron: 224
Format: 16,5 x 23,5 cm

Stan: Nowa
Cena rynkowa: 49,90 zł
Nasza Cena: 39,70 zł


Książka omawia zastosowania i oceny metody Action Research w doradztwie strategicznym. Dzięki niej Czytelnik powinien zrozumieć, w jaki sposób stosować metodologię Action Research w doradztwie strategicznym, aby rozwiązać praktyczne problemy firmy i dokonać gruntownej zmiany organizacji oraz stworzyć warunki do uczenia się organizacji. Od połowy lat 90. XX wieku metoda Action Research przeżywa prawdziwy boom w zachodniej praktyce konsultingu dzięki dostrzeżeniu wielu możliwości jej wykorzystania, szczególnie przy rozwiązywaniu problemów organizacyjnych i branżowych. Pomimo to metoda ta ma nadal relatywnie małe zastosowanie w polskiej praktyce, a badania Action Research w zarządzaniu są rzadko spotykane. Wynika to z ich długotrwałego i ryzykownego procesu aplikacji, przy jednoczesnym coraz większym oczekiwaniu przez organizacje szybkich efektów. Mimo uznania jej użyteczności przy doradztwie strategicznym nie jest to metoda powszechnie wykorzystywana przez wielkie korporacje konsultingowe, które przede wszystkim stosują standardowe narzędzia wymagające znacznie mniejszego zaangażowania i dostosowywania. Action Research pozostaje raczej domeną firm małych, niezależnych bądź afiliowanych przy uniwersytetach. Dlatego niniejsza książka, wskazująca praktyczne zastosowanie tej metody wraz z efektami, przede wszystkim natury niematerialnej, rozwija teorię, a zarazem jest praktyczna.