Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SKUTECZNA REKLAMA Sznajder NOWA _____ SPIS !!

27-06-2012, 0:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł     
Użytkownik Profi-Libris
numer aukcji: 2405590117
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 6   
Koniec: 17-06-2012 22:14:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

kontakt komentarze nasza oferta strona o mnie

6

przedmiot aukcji:

SKUTECZNA REKLAMA

Andrzej Sznajder

Wydawnictwo: Centrum Kreowania Liderów
Oprawa: miękka
Stron: 90
Stan: NOWA

Reklama, tak jak i inne działania promocyjne, pełniąc swe funkcje informacyjno-nakładające, ma za swój cel kształtowanie opinii i stosunku do ludzi, różnych produktów, preferowanych na rynku ...

Opracowanie skutecznego programu reklamy wymaga podjęcia różnych decyzji, opierających się na uprzednio przeprowadzonych badaniach marketingowych, ustalających pozycję renomowanego produktu na rynku ...

Skuteczność reklamy zależy nie tylko od tego, czy prawidłowo wybiera się środki przekazu i czy właściwie opracowuje się środki reklamowe, lecz także od intensywności ich działania ...

Skuteczność reklamy oznacza stopień osiągnięcia celu, który został przed reklamą postawiony. Reklama będzie więc tym skuteczniejsza, im bardziej zbliżymy się do tego celu, pełna skuteczność będzie wówczas, gdy cel reklamy będzie całkowicie osiągnięty.


SPIS TREŚCI:

Reklama jako element promocji w marketingu
Reklama
Public Relations
Akwizycja
Promocja uzupełniająca
Sponsoring

Powiązania reklamy z innymi działaniami marketingowymi

Postępowanie nabywców na rynku jako uwarunkowanie działań reklamowych

Wpływ reklamy na popyt pierwotny i wtórny oraz cenową elastyczność popytu
Reklama kształtująca popyt pierwotny
Reklama kształtująca popyt wtórny
Wpływ reklamy na cenową elastyczność popytu

Podstawowe decyzje reklamowe i czynniki je określające
Zakres decyzji reklamowych
Cele reklamy
Wybór adresatów reklamy
Segmenty rynku
Strategie typu „push" lub „puli"
Liderzy opinii
Wybór środków oddziaływania reklamowego (środków przekazu reklamowego)
Ogólne tendencje na świecie
Czynniki wpływające na wybór
Tworzenie środków reklamowych
Zwrócenie uwagi
Wzbudzenie zainteresowania
Wzbudzenie chęci posiadania produktu
Nakłanianie do działania
Tworzenie ekskluzywnego image
Apel bezpośredni
Wykorzystywanie humoru
Stosowanie porównań z konkurencją
Struktura środka reklamowego
Jednostronność lub dwustronność argumentów
Kolejność argumentów
Źródło informacji
Nagłówek
Tekst
Informacje o cenie
Nagłówki w tekście
Sugestie mające pobudzać do działania
Ilustracje
Nadawca reklamy
Przykłady wykorzystania środków reklamowych w wybranych reklamach.

Intensywność reklamy w czasie (Timing)
Intesywność reklamy w długim okresie czasu
Intensywność reklamy w krótszym okresie
Wielkość i struktura wydatków reklamowych
Image firmy i kompleksowa wizualna identyfikacja przedsiębiorstwa
Organizacja promocji i współpraca z agencjami reklamowymi
Skuteczność i efektywność reklamy

strona o mnie | nasza oferta | komentarze | kontakt

Copyright © 2011 Profi-Libris Marcin Badocha
created by krzysztofschmidt