Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Skuteczna polityka cenowa Ian Ruskin-Brown NOWA24h

26-06-2012, 21:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 48.99 zł     
Użytkownik mspksiazki
numer aukcji: 2354743063
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 17   
Koniec: 16-06-2012 18:36:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wydanie: 1

Rok publikacji: 2009

Rodzaj: poradnik

ISBN:[zasłonięte]978-8326-698-6

Okładka: miękka

Format: B5 (176 x 250 mm)

Liczba stron: 336

Seria: ZARZĄDZANIE i MARKETING

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA

Stan: NOWA (prosto z magazynu)



Ian Ruskin-Brown

Skuteczna polityka cenowa



W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cenowa musi być prowadzona profesjonalnie. 

Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem pokazującym menedżerom, jak zrównoważyć ceny z wartością oferowaną klientom, a tym samym zoptymalizować rentowność przedsiębiorstwa. W logicznym, uporządkowanym układzie ukazuje proces opracowania strategii cenowych dla produktów i usług z jednoczesnym monitorowaniem konsekwencji, jakie każda decyzja w sprawie cen oznacza dla zysków firmy. Najważniejsze z poruszanych problemów to:

- zasady budowania strategii cenowych oraz ich wdrażania,

- najczęściej spotykane metody ustalania cen, ich wady i zalety,

- taktyka ustalania cen - jak sobie radzić z codziennością presją na ceny,

- wojny cenowe - jak je przewidywać i jak im zapobiegać,

- charakterystyczne cechy klientów na rynkach konsumenckich i przemysłowych,

- podstawowe zasady negocjacji cenowych.


Adresaci:

Ilustrację omawianych zagadnień stanowią aktualne, a zarazem uniwersalne przykłady zaczerpnięte z realnego świata działalności gospodarczej. Książka zawiera też ćwiczenia pozwalające czytelnikowi odnieść zamieszczone w niej treści do sytuacji jego firmy. Jest więc cenną pomocą dla tych dyrektorów, menedżerów produktu oraz menedżerów z działów sprzedaży i marketingu małych, średnich, a także większych firm, którzy są odpowiedzialni za ustalanie oraz wdrażanie strategii cenowych.





Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).

Pozdrawiamy,

 

MSP Książki.