Opis: Znakomity podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych. Książka została napisana w formie podręcznika, przeznaczonego dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, psychologii, pracowników firm rekrutacyjnych oraz każdej osoby, której praca wymaga działania zespołowego i/albo publicznych prezentacji. Jest to ósme wydanie pracy w USA. Popularność podręcznika jest w pełni zrozumiała, zważywszy na jego wysokie walory dydaktyczne i czytelnicze. Jakkolwiek prac na temat komunikacji nie brakuje, to opiniowana książka wyróżnia się na tle innych. Z recenzji doc. dr hab. Urszuli Jakubowskiej, prof. SWPS
|

|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Hamilton Cheryl
- Redakcja: Rzepa Teresa
- Język oryginału: angielski
- Tytuł oryginału: Communicating for Results. A Guide for Bisiness and the Professions.
- Tłumaczenie: Cybulko Anna
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20411
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2011
- Objętość: 648
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.94
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]11636
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte]11[zasłonięte]01
- Wysokość: 30
- PKWiU: 58.11.1
|