Pragnę przedstawić nowość na rynku polskim: skrzydło zaprojektowane specjalnie dla trajek. Relax.
Rewelacyjne skrzydło do trajek o bardzo dużym zakresie dopuszczalnej masy startowej 125-300kg(!). Świetnie sprawdzi się do latania zarówno ciężką jak i lekką trajką, i w pojedynkę, i z pasażerem. Skrzydło ma jedynie 29m² powierzchni w rozłożeniu co czyni fazę startu wybitnie łatwą. Dzięki usztywnionej krawędzi natarcia paralotnia wypełnia się szybko i równomiernie wchodzi nad głowę, nie wymagając przy tym dużej siły ciągu. Mała powierzchnia skrzydła sprawia, że nawet niesymetryczne ułożenie i podniesienie skrzydła (szczególnie groźne przy silnym wietrze) nie skończy się wywrotką! Nawet przy dużym obciążeniu (300kg) paralotnia prowadzi się łatwo, a siły na sterówkach są minimalne. Skrzydło charakteryzuje się krótkimi drogami sterowania, sporą dynamiką i chętnie słucha się ręki pilota co daje wiele radości ze sterowania. Co ważnie nawet przy dużym obciążeniu powierzchni skrzydło nie staje się „mocożerne”, zadowala się niewielką siłą ciągu (a to przekłada się na niewielkie spalanie). Lądowanie również jest bardzo proste i zupełnie nie wymaga pomocy napędu. Skrzydło jest tak zaprojektowane, że bardzo płynnie „wyrównuje” i miękkie lądowanie nie nastręcza problemów nawet „nieskoncentrowanym” pilotom.
Taśmy nie są nadmiernie skomplikowane, posiadają wymienne trymery, deltę do podpięcia patentu startowego oraz dwa punkty podpięcia do niwelacji efektu odśmigłowego (który zresztą jest tu mało wyczuwalny).
Dane techniczne:
Powierzchnia w rozłożeniu: 29m²
Powierzchnia w rzucie: 25m²
Rozpiętość rozłożeniu : 12,34m
Rozpiętość w rzucie: 9,67
Wydłużenie w rozłożeniu: 5,2
Wydłużenie w rzucie: 3,74
Liczba cel: 54
Gwarancja: Na każde ze skrzydeł producent udziela dwóch lat gwarancji. Możliwe jest przedłużenie gwarancji o kolejne dwa lata warunkiem jest wysłanie skrzydła na przegląd po dwóch latach. Skrzydło zaprojektowane jest tak aby bez problemu znosiło duże obciążenia. Tkanina z której jest wykonane jak i liny są odpowiedniej grubości i wytrzymałości aby służyło wiele set godzin. (Firma Fresh Breeze w tym aspekcie ma doświadczenie. X-wing ma 28 m² i często lata z obciążeniem sięgającym nawet 370kg. Historia tegoż sięga już 10 lat i jeszcze żadne nie trafiło na przegląd w stanie nie nadającym się do użytku lub bliskim temu.)
Czas oczekiwania na skrzydło w zależności od wersji kolorystycznej od 4 dni do 3 tygodni.
Zapraszam na loty testowe w okolice Warszawy. Tel 668 [zasłonięte] 258